Cуб'єктивна активність в соціальних мережах

Про матеріал
Поданий матеріал є актуальним ,адже важливо в умовах розвитку інформаційних технологій володіти необхідними заннями, щоб у будь-якому випадку робити правильний вибір і не шкодувати потім про це.
Перегляд файлу

Психологічні особливості суб’єктивної активності в соціальних мережах

 

Людина -істота соціальна, вона не може бути ізольованою від світу. Усе, що навколо відбувається, проходить з її участю, вона активно комунікує із світом, а сьогодні в часи стрімкого розвитку технологій,  можливості розширились, особистість стала  активним суб’єктом в соціальних мережах.

Які ж психологічні особливості суб’єктивної активності в соціальних мережах?

Це питання на сьогодні є актуальним, відповідь на нього ми знайдемо у статті молодшого наукового співробітника лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Костюка - Д.С. Мещерякова.

     У роботі науковця розглянуто психологічні особливості суб’єктивної активності в соціальних мережах, зокрема, участь в емоційно забарвлених обговореннях проблем в чатах, приєднання до «матриць» з власними  вподобаннями, атомізація, гедоністична поведінка…Інформація в статті подана в доступній формі, автор оперує термінами та фактами. Наприклад, щодо психологічних особливостей суб’єктивної активності зазначено так: «Величезна кількість інформації, що оточує користувача у віртуальному та реальному життті, формує у нього короткочасну пам'ять, кліпове мислення, нестійку увагу, а це свого роду природна захисна реакція організму, щоб від перенасичення в нього не було виснаження».

Автор виокремлює як позитивні, так і негативні сторони використання соцмереж, але жодній із них не надає перевагу. На мою думку, це дуже правильно, адже вибір ми маємо зробити самі.

Особисто мені подобається, що соцмережі формують у суб’єкта впевненість, незалежність, критичне мислення, стійкість до маніпуляцій. Але хочу зазначити, що  цей ефект буде характерний не для всіх, а лише для тих, хто прагне до саморозвитку та вдосконалення, хто має бажання стати кращим, ніж є.

Як тоді бути із негативними особливостями використання соцмереж, такими, як егоцентричність, цинізм, конфліктність, емпатичність, стрес, тиск, схильність до регресу, імпульсивність, бентежніть …? Це, на жаль, не повний перелік, про який говорить Д.С.Мещеряков у своїй статті.

Як не піддатися цьому негативному впливу? А тут уже вибір ми маємо зробити кожен  самостійно, адже справжній психолог ніколи не нав’яже  свою думку, а лише підведе до вибору, який ти зробиш сам. І це, погодьтеся, логічно, адже все залежить тільки від самої людини, від мети, яку вона перед собою ставить, від мотивації, від її рівня освіченості та вихованості, від змоги взяти на себе відповідальність.

Отже. стаття Д.С.Мещерякова є актуальною:  важливо в умовах розвитку інформаційних технологій володіти заннями, поданими в ній, щоб у будь-якому випадку робити правильний вибір і не шкодувати потім про це.

docx
Додано
27 квітня 2023
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку