Дата: 22.01.2020
Клас: 6 – А
Тема: Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Мета: навчитись використовувати події різних видів та опрацьовувати їх у середовищі Scratch; розвивати алгоритмічне мислення; стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, інформаційну культуру учнів.
Тип уроку: засвоєння нових знаннь
Хід уроку
І. Організаційна частина
Доброго дня, діти.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повідомлення теми у мети уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
Тепер ми прийшли до етапу розумної взаємодії програми з користувачем. Сьогодні ми навчимось створювати програми котрі схожі за логікою роботи на справжніх ігор.
Не забувайте про правила поведінки на уроці.
V. Вивчення нового матеріалу.
Під час виконання програмного проекту Scratch зі спрайтами можуть бути пов'язані події, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об'єктів.
Подія — зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта.
Команди, які призначено для відстежування моменту настання події, розміщено в різних групах вкладки Скрипти. (Слайд 7)
(Слайд 9-10) Приклади.
(пояснення нового матеріалу відбувається с демонстрацією програми Скретч на учнівських ПК)(Слайд 12-13)
VІ. Практична робота.
Повторення правил техніки безпеки
Завдання
VІІ. Підсумок уроку.
Бесіда за питаннями
Учитель:__________________Горпинич М.О.