Дата: 22.01.2020 Клас: 6 – А Тема: Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Про матеріал
Дата: 22.01.2020 Клас: 6 – А Тема: Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. Мета: навчитись використовувати події різних видів та опрацьовувати їх у середовищі Scratch; розвивати алгоритмічне мислення; стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, інформаційну культуру учнів.
Перегляд файлу

Дата: 22.01.2020

Клас: 6 – А

Тема: Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Мета: навчитись використовувати події різних видів та опрацьовувати їх у середовищі Scratch; розвивати алгоритмічне мислення; стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: засвоєння нових знаннь

Хід уроку

І. Організаційна частина

Доброго дня, діти.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Хто такий виконавець?
  • Які властивості має виконавець ?(ім’я, положення на сцені, розміри, напрямок, у якому рухається, колір костюма та інше)

ІІІ. Повідомлення теми у мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми познайомимось з подіями та їх видами, навчимось програмно опрацьовувати події. Запишіть тему в зошити.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Тепер ми прийшли до етапу розумної взаємодії програми з користувачем. Сьогодні ми навчимось створювати програми котрі схожі за логікою роботи на справжніх ігор.

Не забувайте про правила поведінки на уроці.

V. Вивчення нового матеріалу.

  • Які дії можна виконувати над об’єктами?(Слайд 2-5)

Під час виконання програмного проекту Scratch зі спрайтами можуть бути пов'язані події, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об'єктів.

Подія — зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта.

  • Які події і Скретчі ви знаєте? (Зміна кольору сцени, збільшення персонажу, переміщення)(Слайд 6)

Команди, які призначено для відстежування моменту настання події, розміщено в різних групах вкладки Скрипти. (Слайд 7)

(Слайд 9-10) Приклади.

  • Хто приведе власний приклад події?

(пояснення нового матеріалу відбувається с демонстрацією програми Скретч на учнівських ПК)(Слайд 12-13)

VІ. Практична робота.

Повторення правил техніки безпеки

Завдання

  1.               Запустіть Скретч 2 у онлайн режимі.
  2.               Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Рижик.
  3.               Створіть для Рижика образ 2 змінивши йому колір на помаранчевий.
  4.               Створіть скрипт за зразком:

  1.                Дублюйте Рижика.
  2.                Створіть для Рижик 2 скрипт за зразком.

            

  1.                Виконайте проект.

VІІ. Підсумок уроку.

Бесіда за питаннями

  1. Які програмні події існують в середовищі Scratch?
  2. Які команди можна використовувати для опрацювання подій? Де вони знаходяться?
  3. Чи можна в середовищі Scratch скласти декілька скриптів для одного об’єкта.

 

 

Учитель:__________________Горпинич М.О.

docx
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
1374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку