Борисенко Анна Анатоліївна
Роздольненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Конспект уроку для дистанційного навчання
з всесвітньої історії
для 6-го класу
на тему
Давня Індія
Після цього уроку учні зможуть:
Теоретичний матеріал
Природно-географічні умови Індії.
Місце розташування Індії - Південь Азії
Клімат – жаркий, вологий
Річки – Інд і Ганг
Гори – Гімалаї
Основні заняття – землеробство, скотарство, ремесло, торгівля, рибальство.
За природними умовами землі Індії можна поділити на три райони. Індська область (північно-західна частина півострова) з долиною річки Інд і сусідніми гірськими районами. Тут переважно сухий клімат, дощі випадають рідко, але Інд широко розливається і несе разом із своїми водами на поля родючий мул.
Гангська область (північно-східна частина півострова) простягається вздовж долини річки Ганг. У цій області з червня до вересня йдуть дощі. розливами Гангу наноситься родючий мул. Жаркий та вологий клімат сприяє розвиткові рослинності: ця область була вкрита джунглями — густими лісами та чагарниками, в яких жили слони, тигри, пантери, велика кількість птахів та змій.
Декан (Південна Індія) має складний рельєф, тут нерегулярно випадають дощі й немає великих річок.
Більшість населення Давньої Індії проживало в невеликих поселеннях, оточених суцільною стіною або парканом для захисту від нападників та диких звірів. Одноповерхові будівлі були розташовані навколо водоймища.
Робота з історичною картою.
Найдавніші цивілізації в долині Інду
Опрацювати §19 (п.2) і скласти 5 запитань, які починаються зі слів “хто”, “що”, “коли”, “де”, “чому”. Хараппа
Прихід аріїв.
Поява цивілізації в долині Гангу Арії “благородні люди” – кочівники-скотарі, що прийшли з Європи Асимілювалися з місцевим населенням Перейшли до осілого способу життя Освоїли долину Гангу 1500 р. до н.е. – захопили Індію, зруйнували міста, перетворили мешканців на рабів.
Домашня робота.
Виконавши письмове завдання, сфотографуй його
та відправ мені будь-яким зручним для тебе способом