"Де живе акуратність" - матеріали для учнів початкових класів

Про матеріал

Матеріали уроку будуть корисними класним керівникам початкової школи, вчителям предметів "Я у світі", "етика", "християнська етика". На заняттях рекомендовано використовувати м'які іграшки, мультимедійну техніку (демонстрація фото та відео-матеріалів).

Перегляд файлу

Тема: Де живе акуратність

Цілі: – виховати у дітей прагнення одягатися відповідно гігієнічним вимогам, виховувати акуратність, охайність.

Хід заходу:

 I. Вступне слово.

Замазура

Хто це, хто це? Замазура!

Це напевно хлопчик Юра,

Та його і не впізнати,

Як загадку відгадати?

 

Треба добре працювати,

Щоб Юркові ладу дати,

Вмити щічки, шию, вуха,

На голові в нього завірюха.

 

Треба чуба причесати,

Щоб ладу для нього дати,

Ну а потім руки мити

Не знайти час відпочити.

 

А тоді беремось за руки,

Тут не бачити нам скуки.

 

Треба нігтям ладу дати,

Щоб той бруд повишкрібати,

Ну, а ноги в синяках,

Бруду більш, як на руках.

 

Треба мило в руки брати,

Юру мити вимивати,

А сорочка та штани,

Як земля вони брудні.

 

Всі працюють мама, тато,

Миють хлопчика завзято,

Це не та вже замазура,

Це охайний хлопчик Юра.

 

  – Як ви вважаєте, чи добре бути такими як хлопчик Юра?

  –Що потрібно робити аби не стати замазурами?

  – А як ви доглядаєте за собою?

Сьогодні ми поговоримо про зовнішній вигляд учнів.

Яким, за вашою думкою, повинен бути зовнішній вигляд учня, а я ким ні в якому разі?

Пропоную обговорити це питання в групах.

Завдання 1

(Кожній групі видані картки з варіантами відповідей з метою збагачення словникового

запасу і напрямки бесіди в «потрібне русло»)

 Обговорення : учень повинен ..

учень не повинен…

(Чистий, охайний, акуратний, неохайний, мати різноманітні прикраси,

 в одязі для прогулянок, в спортивному костюмі, в бальному платті, відкритій сукні, шортах, джинсах з модною вишивкою, без змінного взуття, підстрижений, з розпущеним волоссям, брудними руками, з сильним запахом парфумів, стежити за особистою гігієною в пом'ятих (випрасуваних) речах, з нафарбованими нігтями, очима, в шкільній формі, одягненим в те, що більше подобається)

– Чи бачили ви колись справжній ляльковий театр?

– Сьогодні у вас буде можливість побувати на місці глядачів та розіграти сценку з ляльками. Хто з вас хоче взяти участь у нашому театрі?

Завдання 2 (ляльковий театр)

У школі ми проводимо не весь час. Яка ще одяг нам потрібна?

А яке головне призначення одягу? Для чого вона потрібна?

(Утримувати тепло тіла людини)

Одяг повинен відповідати сезону року, клімату. Якщо в холодну погоду одягатися легко, а влітку навпаки - це призведе до переохолодження організму або до перегрівання і людина захворіє.

Одяг повинен бути зручним, легким і чистим.

Чи всі зі мною згодні? Чи можете ще щось додати до моїх слів?

Далі пропоную вам стати журналістами, директорами, академіками.

Завдання 3 «Прес-конференція»

Колективна гра, слушна на узагальнюючих уроках. З класу обирають учнів, які грають ролі академіків, директорів заводів, відомих вчених тощо. Всі інші учні – «журналісти». «Журналісти» ставлять запитання учасникам прес конференції. Запитання має завчасно  знати вчитель, тому що вони повинні відповідати темі прес-конференції і віковим особливостям учнів. Оцінюється правильність відповідей, слушність запитань.

Кінець уроку

І під кінець нашого уроку, пропоную зробити вам поробки, зараз я кожному з вас дам листочок, на ньому шаблон ангела. Ви його вирізаєте та розмальовуєте як забажаєте.

 

docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
778
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку