ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ БЕСІДА Тема: «Інтернет – це небезпечно»

Про матеріал

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ

БЕСІДА

Тема: «Інтернет – це небезпечно»

Мета: ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; узагальнювати знання учнів із теми «Серед людей»; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Обладнання: соціальний відео-ролик, ілюстрації – розмальовки.

Словник: комп'ютерні ігри, інтернет, соціальна мережа.
Перегляд файлу

Дата ______________

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ

БЕСІДА

Тема: «Інтернет – це небезпечно»

Мета: ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; узагальнювати знання учнів із теми «Серед людей»; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Обладнання: соціальний відео-ролик, ілюстрації – розмальовки.

Словник: комп'ютерні ігри, інтернет, соціальна мережа.

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен із вас приготувався?

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

 

  1.        Вправа «Погода».

- Який сьогодні день?

- Яке число і місяць?

- Який стан неба?

- Чи був вітер, коли ви йшли до школи?

- Яка пора року наступила? Яка закінчилась?

 

  1.        Хвилинка опитування

- Підніміть руки у кого є вдома комп’ютер чи ноутбук?

- Хто з вас користується інтернетом?

- Що таке інтернет?

- Хто з вас грає у комп’ютерні ігри? Які саме?

- Захоплення комп'ютерними іграми. Це корисно чи шкідливо для вашого здоров'я?

 

 

  1. Вступна бесіда

- Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як безпечно користуватись комп'ютером, скільки часу слід проводити за комп’ютером без шкоди для здоров'я.

- Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Сучасна людина не уявляє собі життя без  Інтернету.

- Коли ми потрапляємо до Всесвітньої мережі, ми потрапляємо у світ, де нас оточують люди: хороші та погані, добрі та злі, розумні та не дуже; інформаційні потоки: корисні та шкідливі; новини, музика; фільми і ще багато різної інформації.

 

  1.        Інтерактивна гра «Казка про Наталку»

Обладнання: ілюстрації-розмальовки

 

- Я пропоную до Вашої уваги казку про дівчинку Наталку. На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

- Спілкуючись «в контакті» з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Наталка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

- На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Наталки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи.

- Наталка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами.

 

- Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Наталкою з’явився  неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося - це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго  хлопця.

 

- Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Наталку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця.

 

-  Як ви гадаєте, де допустила помилку Наталка?

- Що було необхідно зробити інакше?

- ПАМ’ЯТАЙТЕ: Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Наталку та дотримайтесь цих правил:

  • не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;
  • погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;
  • повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою.

 

- Деякі діти і навіть дорослі замість спілкування з реальними друзями спілкуються лише у соціальних мережах, комп'ютерні ігри замінюють їм рухливі ігри, прогулянки на свіжому повітрі. Через надмірне захоплення комп'ютером у багатьох виникає комп'ютерна залежність. І подолати її буває дуже важко. Тому запам'ятайте: безперервне заняття за комп’ютером для дітей вашого віку має становити 15 хв. Під час роботи за комп'ютером слід робити фізкультхвилинки.

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка- розминка

Вправа 1. Частіше кліпайте очима, щоб не пересихала слизова ока.

Вправа 2. Переведіть погляд вдалечінь.

Вправа 3. Зробіть кругові оберти очима.

Вправа 4. Опустіть руки вниз, розслабте їх.

 

Вправа 5. Стисніть пальці в кулак і розтисніть.

Вправа 6. Підніміть та опустіть плечі.

Вправа 7. Зробіть нахили вправо, вліво.

 

- Але найкращий відпочинок після роботи за комп'ютером — це рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

  1. Практична робота.  Перегляд відео.

3.1.Соціальний ролик про безпечний Інтернет

Сайт: https://www.youtube.com/watch?v=mumoV4T5n5M

 

3.2. Безпека в Інтернеті для дітей

Сайт: https://www.youtube.com/watch?v=1c6RMovuir0

 

  1. Підсумок заняття

4.1.Інтерактивна вправа «Незавершене речення»

- В Інтернеті не можна ображати... (інших користувачів).

- Пароль своєї електронної скриньки, адресу, телефон не... (повідомляти стороннім).

- Незнайомі повідомлення, листи не ... (відкривати).

- Якщо під час користування Інтернетом виникають проблеми, повідомити... (дорослим).

- Дотримуйтесь правил користування комп’ютером, Інтернетом, не захоплюйтесь комп'ютерними іграми, а більше відпочивайте на свіжому повітрі, спілкуйтеся з рідними та друзями.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гайденко Наталія Олександрівна
    Дякую за наданий матеріал!
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
18 березня 2018
Переглядів
6601
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку