Урок " Україна -незалежна держава"

Про матеріал

Розробка уроку з Я у Світі для 3 класу на тему " Україна - незалежна держава". За підручником О.В. Тагліна; Г.Ж. Іванова. Метою уроку є прищепити любов до своєї Батьківщини.

Перегляд файлу

Тема: Україна – незалежна держава.

Мета: формувати в учнів уявлення про Україну як незалежну державу; прищеплювати любов до своєї Батьківщини, розвивати творче мислення, уяву; виховувати патріотичні почуття, прагнення  пізнавати  історію держави.

Обладнання: презентація, карта України, роздатковий матеріал.

Хід уроку

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ (Слайд 1)

-До якого уроку ви приготувалися?

- Давайте всі разом прочитаємо девіз уроку: (Слайд 2)
      Не просто слухати,а чути.
      Не просто дивитися,а бачити.
      Не просто відповідати,а міркувати
     Дружно і плідно працювати.    

II.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 -Давайте пригадаємо, що таке суспільство. (Слайд 3 – 4)

(Мовчки прочитайте варіанти відповідей)

Суспільство — це:

а) об’єднання людей, як і пов’язані родинними зв’язками;

б) об’єднання людей за місцем проживання;

в) об’єднання людей, як і взаємодіють, залежать одне від одного.

— Без кого не існує суспільство? (Без людини)

Людина може обійтись без багатьох речей, але не без іншої людини,—сказав один учений. (Слайд 5)

-Поясніть, як ви розумієте ці слова.

Читання акровірша і загадки (Слайд 6)

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині край,

їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

                                         М. Чернявський

  • У світі одна — всім потрібна вона. (Батьківщина)

— Чим ви найбільше пишаєтеся у своїй Вітчизні?

 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ (Слайд 7)

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про свою Батьківщину як державу.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота над віршем

— Прочитайте рядки Василя Симоненка і поділіться своїми думками щодо прочитаного. (Слайд 8)

Можна вибрать друга і по духу брата, 
Та не можна рідну матір вибирати.
Можна все на світі вибирати, сину, 
Вибрати не можна тільки Батьківщину.

-Як ви розумієте ця рядки?

2. Робота з підручником

-Давайте пригадаємо, як називається наша держава? (Україна)

-Що таке держава?
Зараз ви дізнаєтесь, прочитавши текст на с.83. (Слайд 9)

-Отже, ща таке держава? (Держава- країна з політичною владою в суспільстві) (Слайд 10)

-Хто такі громадяни України? (Люди, які постійно проживають на території України) (Слайд 11)

-А ми з вами теж громадяни України? (Так)

-Знайдіть в тексті і прочитайте, що таке закон? ( Закон – основне і обов’язкове правило для всіх громадян) (Слайд 12)

3.Робота в зошиті (Слайд 13)

-Зараз відкриваємо свої зошити, і запишемо визначення, що таке закон.

Фізкультхвилинка

-Основним законом нашої держави є ? (Конституція) (Слайд 14)

-Подивіться, будь ласка, на мене. У мене в руках Конституція України, основний закон нашої держави.  Після уроку ви матимете змогу більш детально ознайомитись з ним.

4.Робота в зошиті (продовження)

-Повертаємося до наших зошитів, запишемо тепер визначення, що таке Конституція.

5.Розповідь вчителя (Слайд 15)

-Головою нашої держави є Президент України. Хто мені може назвати Прізвище нашого президента? Джерелом влади в Україні є народ. Народ обирає народних депутатів до Верховної ради України. Верховна рада приймає закони, а Кабінет Міністрів України забезпечує їх виконання. Для того щоб у державі був лад, громадяни повинні дотримуватися закону. Порушників закону притягують до відповідальності через суд. Суд також захищає права та свободи громадян.

-Отже, ви уважно мене слухали, хто є єдиним джерелом влади в Україні? (народ). (Слайд 16)

-Повертаємося до роботи в зошиті, і записуємо хто є єдиним джерелом влади в Україні.

-Усі громадяни мають свої права і обов’язки,усі вони написані у Конституції України. Зараз ми ознайомимось із вашими правами.

6.Робота з підручником

-Відкрийте підручники на с. 85,і прочитайте мовчки свої права. (Слайд 17)

-Отже, які ви маєте права?

-Запам'ятайте їх, і вони вам знадобляться у житті. 

7.Практичне завдання (Слайд 18)

-А зараз ми з вами попрацюємо з картою України.

  • Обведи олівцем кордони нашої держави. 
  • Назви і покажи столицю України

 V.УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Робота в групах (Слайд 19)

-З'єднайте обидві половинки прислів’їв.

  • Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.
  • Всюди на світі добре, а вдома найкраще.
  • Та земля мила, де мати родила.

2. Сердечка побажань (Слайд 20)

-У кожного на парті лежать сердечка, ви повинні написати, що ви бажаєте нашій Україні.

-А зараз ми прикріпимо їх до карти нашої держави.

Україна – держава єдина 
І найпрекрасніша з усіх. 
Де в злагоді живе родина, 
Лунає тут дитячий сміх. 
Ми хочемо миру, щоб квіти збирати,
Щоб маму любити і пісню співати. 
Україно, наша Батьківщино, 
Як сонце ти сяєш, як мама голубиш. 
Ти нас усіх так сильно любиш. 
Хай на землі – панує згода. 
Ми – за дружбу всіх народів! 

-Такими віршованими рядками хочу закінчити наш урок, і побажати нашій державі миру та процвітання.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 20
Оцінки та відгуки
  1. Kravchuk Olha
    Структуровано, оригінально та відповідає темі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олександра Андрієвич
    Подано дуже доступно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Hermanovych Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Levinovska Olya
    Змістовно,дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Mundrovska Ivanna
    Оригінальна подача матеріалу в доступній і цікавій формі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Dude Kaliban
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Vlasenko Natalia
    Знайшла для себе багато цікавого!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8.  Vita
    Корисні матеріали!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Бондар Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Піддубна Лариса Василівна
    Дякую за змістовний матеріал. Обов'язково використаю у своїй роботі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Метенчук Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Zorin Stanislav
    Хороша робота, матеріали подані в легкій для сприйняття послідовності.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Pavlik Sonia
    Наталія Володимирівна, дякую Вам за інформацію та за відмінний урок! Тема та підготовлені матеріали логічно взаємопов'язані, змістовні, послідовні та цікаві. Досить креативний підхід до подачі уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Prystupa Bohdan
    Спасибі за корисну і необхідну інформацію
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Прокопчук Ірина
    Дякую за інформацію, чудово описаний урок.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16.  Katya
    Цікаво та доступно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Гладун Настя
    Наталія Володимирівна, дякую за корисну інформацію! Матеріали подані з дотриманням усіх вимог. Цікавий і креативний підхід до уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18.  Oleksandr
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Здрок Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Каращук Фаїна Іванівна
    Оригінально,доступно,цікаво.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 17 відгуків
docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
4227
Оцінка розробки
5.0 (20 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку