День народження Сніговика

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття допоможе вчителю 1 класу цікаво провести захід до Міжнародного Дня Сніговика

Перегляд файлу

День народження  Сніговика

Мета: познайомити дітей з історією  виникнення Сніговика; розширювати кругозір учнів, поповнювати словниковий запас, розвивати увагу, мислення, мовлення, фантазію, виховувати охайність, старанність в роботі.

 

1. Організаційний момент.

            – Рада всіх я вас вітати і роботу розпочати.

            – Настрій:

            – Супер!

            – Погода:

            – Клас!

              До роботи  всі:

            – Гаразд!

Психогімнастика «Ми схожі чи різні?»

 Діти мають виконати команди вчителя:

Хто сьогодні сумний -  потупайте ногами

Хто сьогодні веселий  - усміхніться ,

Хто любить ходити до школи - поплескайте в долоні

Хто любить морозиво - підніміть руки .

Хто не любить вставати вранці  - заплющіть очі

Хто любить дивити­ся мультфільми – сядьте за парти

 

Вчитель. Сьогодні мені наснився казковий сон, але деякі події в ньому були заплутані. Я розповідатиму його вам, а ви спробуєте розплутати те, що мені приви­ділося вночі.

Уявіть собі красуню Королеву в білому вбранні з довгим сніжно-білим волоссям. Вона йде до нас, вкриваючи все навколо холодною білою ковдрою. Цікаво, хто ж вона? (Діти називають: Зима). А може, це Весна? Адже сади навес­ні теж білі. Можливі відповіді дітей:

• Це йшла Зима, тому що Весна вдягається не лише у біле вбрання, а й у зелене; навесні з'являються зе­лена травичка, листочки на деревах,

• Це Зима, тому що Весна не має холодної ковдри. Весна — тепла, а Зима — холодна»

Сніжно-біле волосся може бути лише в Зими. У Вес­ни волосся заквітчане, барвисте.

Вчитель:   - Яка ж  вона — Зима?

-Зараз ми пограємо гру «Чого взимку не буває?» 

Діти стають в коло, починають гру ідучи по колу то в одну, то в другу сторони, про­мовляючи слова:

  Завірюха завіває,

  снігом землю укриває.

 Ти скажи мені, (вихователь називає ім'я дитини),

чого взимку не буває?

(Взимку не буває: тепла, яскравих квітів, метеликів, зеленого листя, трави, райдуги та ін.)

Вчитель.  Слухайте мій сон далі. Королева змахнула чарівною паличкою, і на землю випав білий лапатий сніг. А вранці на подвір*ї стояв….

 

 

ЗАГАДКА ПРО СНІГОВИКА:

Кулі снігові катаю                                    Та до купоньки складаю.

Капелюх – відро стареньке,                     Ніс морквяний, червоненький…

Вийде білий чоловік.                                  Як він зветься?

 -  Чи може таке бути?                                                         (презентація)    

 -   Погляньте-но, який дивний сніговичок! (Показую картинку , на якій у сніговика немає носика.) Він чомусь  сумний. Що з ним могло трапитись?(діти забули йому зробити носика, хтось морквину забрав, зайчик хотів їсти і забрав морквину…)

А як же нам розвеселити Сніговика?( зробити носика, заспівати, пограти з ним, полоскотати…)

         Тож, давайте з ним пограємо і ровеселимо його , адже у нього сьогодні День народження, Сніговичок , мабуть, про це забув.

Фікультхвилика «Ліпимо снігову бабу»

Вчора бабу зі сніжку   (Руки в сторони, присідання з легкими поворотами ліворуч  праворуч.)

Дружно ми ліпили.

Здоровенну отаку               

Ми її зробили.                    (Руки в сторони      вгору, кроки на місці.)

Кулі сніжні ми качали,        (Імітація рухів  за текстом)

А тоді їх поскладали.

Очі їй зробили, ніс,

Хтось  іще мітлу приніс.

Біля баби покружляємо

І на  місці пострибаємо.

Біля баби затанцюємо,            (Руки ті поясі, виставляння «підборів».)

Ми ніколи не нудьгуємо!    (Плескання в долоні)

Вчитель:   - Наш сніговик трішки розвеселився. Але він боїться, що після зими прийде весна і він розтане.  Як йому можна зарадити? (Можливі відповіді дітей: Сховати у морозильну камеру, холодильник, відправити до Снігової Королеви, на Північний  полюс).

  1. Гра «Знайди морквинку»
  2. Створення родини Сніговичка.
  3. Робота в парах  «Пазли математичні»
  4. Творча робота.

   - На День народження ходять з подарунками.

Давайте і ми з вами зробимо подарунок -  сніговика.

— Щоб наш сніговик  не розтанув, ми зробимо його з ватних дисків, використовуючи техніку аплікації.

      Вчитель  пояснює яку роботу будуть виконувати. Звертає увагу дітей на столи , на яких приготов­лений матеріал для аплікації, нагадує про акуратність під час виконання роботи.

Подивіться, який гарний Сніговик у нас вийшов. Він веселий чи сумний

ІІІ. Підсумок.

Ось заняттю вже майже кінець.
       Всі ви були -  молодець!
       Що сподобалось –хвалися,
       Засмутило - пожалійся.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

doc
Додано
20 січня 2022
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку