Конспект інтегрованого заняття допоможе вчителю 1 класу цікаво провести захід до Міжнародного Дня Сніговика
День народження Сніговика
Мета: познайомити дітей з історією виникнення Сніговика; розширювати кругозір учнів, поповнювати словниковий запас, розвивати увагу, мислення, мовлення, фантазію, виховувати охайність, старанність в роботі.
1. Організаційний момент.
– Рада всіх я вас вітати і роботу розпочати.
– Настрій:
– Супер!
– Погода:
– Клас!
– До роботи всі:
– Гаразд!
Психогімнастика «Ми схожі чи різні?»
Діти мають виконати команди вчителя:
Хто сьогодні сумний - потупайте ногами
Хто сьогодні веселий - усміхніться ,
Хто любить ходити до школи - поплескайте в долоні
Хто любить морозиво - підніміть руки .
Хто не любить вставати вранці - заплющіть очі
Хто любить дивитися мультфільми – сядьте за парти
Вчитель. Сьогодні мені наснився казковий сон, але деякі події в ньому були заплутані. Я розповідатиму його вам, а ви спробуєте розплутати те, що мені привиділося вночі.
Уявіть собі красуню Королеву в білому вбранні з довгим сніжно-білим волоссям. Вона йде до нас, вкриваючи все навколо холодною білою ковдрою. Цікаво, хто ж вона? (Діти називають: Зима). А може, це Весна? Адже сади навесні теж білі. Можливі відповіді дітей:
• Це йшла Зима, тому що Весна вдягається не лише у біле вбрання, а й у зелене; навесні з'являються зелена травичка, листочки на деревах,
• Це Зима, тому що Весна не має холодної ковдри. Весна — тепла, а Зима — холодна»
• Сніжно-біле волосся може бути лише в Зими. У Весни волосся заквітчане, барвисте.
Вчитель: - Яка ж вона — Зима?
-Зараз ми пограємо гру «Чого взимку не буває?»
Діти стають в коло, починають гру ідучи по колу то в одну, то в другу сторони, промовляючи слова:
Завірюха завіває,
снігом землю укриває.
Ти скажи мені, (вихователь називає ім'я дитини),
чого взимку не буває?
(Взимку не буває: тепла, яскравих квітів, метеликів, зеленого листя, трави, райдуги та ін.)
Вчитель. Слухайте мій сон далі. Королева змахнула чарівною паличкою, і на землю випав білий лапатий сніг. А вранці на подвір*ї стояв….
ЗАГАДКА ПРО СНІГОВИКА:
Кулі снігові катаю Та до купоньки складаю.
Капелюх – відро стареньке, Ніс морквяний, червоненький…
Вийде білий чоловік. Як він зветься?
- Чи може таке бути? (презентація)
- Погляньте-но, який дивний сніговичок! (Показую картинку , на якій у сніговика немає носика.) Він чомусь сумний. Що з ним могло трапитись?(діти забули йому зробити носика, хтось морквину забрав, зайчик хотів їсти і забрав морквину…)
А як же нам розвеселити Сніговика?( зробити носика, заспівати, пограти з ним, полоскотати…)
Тож, давайте з ним пограємо і ровеселимо його , адже у нього сьогодні День народження, Сніговичок , мабуть, про це забув.
Фікультхвилика «Ліпимо снігову бабу»
Вчора бабу зі сніжку (Руки в сторони, присідання з легкими поворотами ліворуч праворуч.)
Дружно ми ліпили.
Здоровенну отаку
Ми її зробили. (Руки в сторони вгору, кроки на місці.)
Кулі сніжні ми качали, (Імітація рухів за текстом)
А тоді їх поскладали.
Очі їй зробили, ніс,
Хтось іще мітлу приніс.
Біля баби покружляємо
І на місці пострибаємо.
Біля баби затанцюємо, (Руки ті поясі, виставляння «підборів».)
Ми ніколи не нудьгуємо! (Плескання в долоні)
Вчитель: - Наш сніговик трішки розвеселився. Але він боїться, що після зими прийде весна і він розтане. Як йому можна зарадити? (Можливі відповіді дітей: Сховати у морозильну камеру, холодильник, відправити до Снігової Королеви, на Північний полюс).
- На День народження ходять з подарунками.
Давайте і ми з вами зробимо подарунок - сніговика.
— Щоб наш сніговик не розтанув, ми зробимо його з ватних дисків, використовуючи техніку аплікації.
Вчитель пояснює яку роботу будуть виконувати. Звертає увагу дітей на столи , на яких приготовлений матеріал для аплікації, нагадує про акуратність під час виконання роботи.
Подивіться, який гарний Сніговик у нас вийшов. Він веселий чи сумний
ІІІ. Підсумок.
Ось заняттю вже майже кінець.
Всі ви були - молодець!
Що сподобалось –хвалися,
Засмутило - пожалійся.