День Святого Валентина

Про матеріал
Виховна година в групі продовженого дня.Свято присвячене Дню Святого Валентина
Перегляд файлу

Тема: День святого Валентина

Мета:

Розширити знання та кругозір дітей про звичаї, традиції народів Європи.

Розвивати: кругозір, уважність, навички правильного використання мовних форм ввічливості, творчу активність, мову, мислення, пам'ять, увагу.

 Навчити чемно ставитися до людей, вміння слухати.

Формувати: культуру поведінки, культуру почуттів, знання учнів про свято, про традиції, обряди в різних країнах світу;

Виховувати: дружелюбність, наполегливість, добрі почуття товариства, доброзичливість,взаємовідносини, любов до прекрасного.

Обладнання: ручки, олівці, стікери, два шарфа, сердечки- пазли, пелюсточки, сердечка, сердечки з написом, кульки, кошики, сердце-побажання.

Хід виховного заняття

I. Організація групи

1. Привітання. Налаштування настрою на роботу.

 День чарівний, справжнє свято,

В групі посмішок багато,

В групі людно і красиво,

Бо у нас сьогодні диво.

II. Основна частина

  1.             Актуалізація опорних знань
  • Скажіть будь ласка діти, ви любите святкувати щось?
  • А які свята вам подобаються ?
  • Чому ви їх любите?
  • А ви знаєте історію тих свят які ви відзначаєте?

Колись було дуже багато цікавих свят, але нажаль про них почали забувати, не знають історію їхнього походження. Кожне свято мало і має свої звичаї, обряди. На свято можуть дарувати подарунки, квіти, говорять приємні слова, намагаються бути добрішими і ввічливішими.

 

 

  1.             Оголошення теми і мети уроку.

     Сьогодні ми з вами святкуємо старовинне свято яке має назву «День Святого Валентина», або ще кажуть «День Закоханих». Це чудове свято також має свої звичаї, свою історію. Тож давайте сьогодні ми познайомимося з легендою  цього свята, щоб надалі продовжити традиційне святкування з року в рік, маючи знання і уявлення про виникнення свята.

  1. Вступна бесіда (теоретична частина) (музика Меладзе)

14 лютого світ відзначає День Святого Валентина, або День всіх закоханих. Але не всім відомо, як з'явилось свято та як його проводять у різних країнах світу.

День всіх закоханих – це свято романтики, кохання та ніжності. У цей день прийнято дарувати коханим і дорогим людям квіти, цукерки, повітряні кульки та інші приємні подарунки.

Невід'ємний атрибут свята – «валентинка» – невелика листівка із зізнанням у коханні. Валентинки, як правило, роблять у формі серця і прикрашають трояндочками, ангелами, голубками або кошенятами, які цілуються.

Історія походження Дня Святого Валентина пов'язана з кількома легендами.

Відповідно до однієї з них, у 269 році римський імператор Клавдій II прагнув завоювати світ, але для здійснення цього задуму армії не вистачало воїнів. Правитель був упевнений в тому, що всьому виною сімейне життя, на яке солдати витрачають багато часу. Клавдій ІІ видав указ про заборону одруження під час військової служби. Всупереч указу молодий священик Валентин нібито таємно вінчав закоханих. Коли імператор дізнався про це, то засудив Валентина до смертної кари.

Коли Валентин сидів у в'язниці і чекав на виконання вироку, він нібито закохався у сліпу дочку тюремника Юлію і зцілив її. Перед стратою він залишив їй прощальне послання і підписався як «Твій Валентин». Саме з цим моментом пов'язують і появу Дня всіх закоханих, і звичай дарувати валентинки.

 Ми кохаємо постійно- від самого народження. Можливо саме по цій причині кожен по своєму пояснює, що таке кохання. Ми створені для цього. Але в цей день особливо, якось по-своєму відчуваєш теплоту у своїх грудях – у день святого Валентина, день усіх закоханих.

   Кохання – це така хвороба, яка зміцнює дух людини і робить цю людину хоробрим і відважним! В цей день даруйте своїм близьким свою любов, влаштовуйте свята, і Ваше життя стане цікавішим.

   І ми запрошуємо вас, наші любі діточки та гостей, які завітали на наше «Свято кохання».

Тому сьогодні будемо веселитися, жартувати, сміятися, грати. І безсумнівно, на нашому святі повинна царювати тільки дружба.

    Отже, ми розпочинаємо нашу розважальну програму, ми хочемо, щоб ви всі були відкритими, активними, творчими- бо саме ці якості вам сьогодні потрібні.

 

Наш захід складається з трьох  частин:

  •                   Теоретична частина
  •                   Конкурсна частина

Ну що ж, починаємо.

  1.             Конкурсна частина

1.     Гра «Попелюшка»

У цьому конкурсі приймають участь 5 дівчаток та 5 хлопчиків.

У знаменитій казці Шарля Перро принц знайшов свою кохану завдяки кришталевій туфельці. Тож у цьому конкурсі хлопці приміряють образ принців, а дівчатка на кілька хвилин перетворяться на Попелюшок.

Хлопці стають до дівчат спинами та зав’язують очі шарфами. В цей час дівчата знімають по одній туфельці та кладуть їх до купок іншого взуття, які лежать поряд зі стільчиками принцес. Ведучий перемішує кожну купу, щоб хлопцям важче було знайти потрібну туфельку. Учасників підводять до своїх Попелюшок. Їхнє завдання: із зав’язаними очима якомога швидше відшукати і одягнути на ніжку коханої її власну туфельку. Зазвичай, цей конкурс викликає багато сміху, адже серед взуття неодмінно знайдуться ласти, кросівки 45 розміру, і навіть ковзани.

 

2.Гра Я вас люблю!

Пари, які беруть участь у конкурсі, по черзі зізнаються одне одному в коханні, однак говорити при цьому не дозволяється. Сокровенні слова необхідно показати мімікою, жестами, рухами.

 

                             3    Гра « НАМАЛЮЙ УСМІШКУ» 

Завдання:на папері намальовано ляльку, потрібно домалювати їй лице із зав’язаними очима, дівчатка при цьому стоять осторонь, спрямовують і підказують.

 

4.Гра « ЩО ЗМІНИЛОСЯ?»

Хлопчики сидять на стільцях, одна дівчинка уважно дивиться, потім відвертається, а хлопці міняються місцями, або щось змінюють з одягу, в зачісці. Дівчинці потрібно вгадати, що змінилося.

        5.  Гра“ Розбите серце” І.Федишин « Там де ти»

Вирізати кольорові сердечка . Потім кожне з сердець необхідно розрізати на кілька частин. Після цього потрібно змішати всі частини, і запросити бажаючі пари, хто перший складе своє серце той отримує жетон у вигляді серця.

                      6. Гра “Ласкаве слово”

На дошці розташоване сердечко. На кожному пелюсточки написана буква. Пари виходять по черзі, вибирають будь-який пелюсток. Вони повинні сказати одне одному ласкаве слово на цю букву. А потім прикріплюють пелюстки до сердечка.

                                 7. Гра « Сама і Самий” NK «Почуття»

У нас є картки – сердечка, на кожній з яких написано по одному з слів або словосполучень:

для дівчаток: красива , розумна , добра , ділова , найкрутіша , вірний друг , янголятко ,скромна, весела, найстильніша

для хлопчиків: симпатичний, привабливий , розумний , король приколів , соромязливий, вірний друг , самий діловий , найкрутіший , самий веселий, щирий.капец

Після цього кожна група сердечок розкладається по колу, так, щоб вийшло дві « квіточки » з « пелюстками » з сердечок . Один - з сердечками для дівчаток , другий - з сердечками для хлопчиків. Сердечки кладуться написом вниз.

До « квіточці » для дівчаток підходить будь-хто з гравців - хлопчиків, бере один з « пелюсток » і вручає його тій з дівчаток, якої, на його думку, найбільше підходить те, що написано на картці.

Те ж саме роблять дівчинки , вручаючи «пелюстки» з другої « Квітки» хлопчикам.

Гра продовжується до тих пір, поки «пелюстки» в обох

 « квітках » не закінчаться.

                8.  Гра «Дружна пара” І.Федишин « Калина»

    Кожній парі дають повітряна кулька, який вони затискають між головами. За сигналом ведучого вони оббігають перешкоду і повертаються назад. Змагаються з команди по дві людини.

                       9.Гра « Запитання-відповідь»

2 кошика, в кожному кошику по 10 запитань та відповідей. Кожна пара тягне питання зачитує, а потім читає відповідь.

Питання:

  • Ти слухаєш батьків?
  • Коли ти будеш вчитися на одні п`ятірки?
  • Ти любиш їсти в шкільній їдальні?
  • Ти прогулюєш уроки?
  • Вмієш ти читати?
  • Чи ти вважаєш себе розумним?
  • Ти хотів би перейти в інший клас?
  • Ти ображаєш дівчаток?
  • Ти ображаєш хлопчиків?
  • Тобі подобаються діти вашого класу?
  • Хотів би ти, щоб скоріше почалися канікули?

Відповіді:

  • Коли сплю.
  • Тільки цим і займаюся.
  • Про це краще скаже вчитель.
  • Не їм, ні сплю, тільки про це і думаю.
  • Часом буває.
  • Природно.
  • Тільки тоді, коли дуже сердитий.
  • Я роблю це по понеділках.
  • Мені це не до чого.
  • Мені і так дуже весело живеться.

 

 

10. Гра “ Побажання”

С.Пискун та К.Бужинська « Полум`я кохання».

Кожному учню роздається серце, на якому він повинен написати своє побажання. Потім кожний з них виходить до дошки та клеїть його на велике серце.

 

                     Підведення підсумків 

-На жаль, наше заняття підійшло до кінця.

-Що вам найбільше запамяталось?

-Дізналися ви щось нове? Якщо так то що?

 

Перш ніж попрощатися, я бажаю всім, щоб кожен день великого життя був сповнений кохання, як і День Св.Валентина – найбільш поетичний, найтаємничіший, найромантичніший день року. Давайте дарувати  один одному кожного дня трішечки тепла, любові і добра.

Свято закінчується, але свято у ваших серцях триває. Нехай ваша душа завжди буде зігрітою чиєюсь любов`ю, теплом і ласкою.

На згадку про наше свято ми даруємо вам невеличкі солодкі подаруночки та валентинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пинчук Наталія
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку