День Святого валентина

Про матеріал
виховний захід для школярів середньої ланки з нагоди Дня Святого Валентина. Мість цікаві конкурсну програму, яка не передбачає багато підготовки.
Перегляд файлу

День Святого Валентина

В: Пані та панове! Леді та джентльмени! Вітаємо всіх закоханих!

Я: Саме так, сьогодні ми зібралися , щоб пограти у гру «Валентин і Валентинка»!

В: Чомусь так вважають, що одні лише дорослі мають право закохуватись, а над дітьми можна жартувати «Тілі-тілі-тєста – женіх і нєвєста».

Я: Звісно, це нерозумно, адже любов може прийти навіть у дитячому садочку або першому класі і тоді це прекрасне почуття осяватиме шлях людини протягом усього життя!.

В:  У долонях я ніжно тримаю

Серце друга, аби не зранить.

Знаю я, за любов не карають,

За любов починають любить.

Я: Є легенда ніби при творінні

Серце у людей було єдиним.

Але Бог за злочини невинні

Розділив його на половину.

І тепер одна одну шукають

Половини в почуттях кипучих.

Не знаходять – плачуть, проклинають,

А як знайдуть – сходяться жагуче!.

В: Сьогодні 14 лютого – день Святого Валентина. Це свято юних і закоханих, але сягає аж в 15 століття. Його назва пов’язана з ім’ям святого на ім’я Валентин. Колись римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував пари таємно. За це його кинули до в’язниці. Там він закохався в сліпу дочку тюремника. А перед стратою своїй коханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом «Твій Валентин». З того часу закохані обмінюються листівками і називаються вони валентинками.

Я: Валентине, я пропоную розпочати наше свято і на правах сьогоднішнього ведучого оголоси, будь ласка, наші пари!

В: Пара № 1

Пара № 2

Пара № 3

Пара № 4

Пара № 5

Пара № 6

Пара № 7

Я: А хто це все оцінюватиме?

В: До Вашої уваги вельмишановне журі:

 

 

 

 

1Я: Отож, наші прекрасні пари перед нами. Вони знають одне одного вже щонайменше 5 років. Зараз ми перевіримо, наскільки добре пізнали один одного наші хлопчики та дівчатка.

Завдання таке: станьте один напроти одного, уважно придивіться один на одного, запам’ятайте кожну рису свого партнера. Тепер відверніться один від одного. Я задаватиму вам питання, що стосуються вашого партнера. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Неправильна – 0 балів.

 №1. Назвіть день народження одне в одного

№2 Назвіть колір очей свого партнера

№ 3 Якого кольору одяг вашого партнера

№ 4 Якого кольору волосся у хлопчика, а в дівчинки яка прикраса на голові

 

2Я: Про закоханих людей часто говорять: вони як дві половинки одного цілого. Зараз ми перевіримо, чи вмієте ви працювати разом. Отож, завдання: кожній парі дається намальоване на листку сердечко та ножиці. Ви повинні обоє тримати ножиці правими руками за кільце. Виграє та пара, яка зробить це швидше й краще.

 

3Я:  Що таке пантоміма, сподіваюсь, ви знаєте. Жестами треба про щось сказати, без жодного слова.  Хлопчики обирають завдання, читають його. Потім пара стає один напроти одного. Хлопчик жестами показує дівчинці, що він кудись її запрошує. Куди саме – дівчинка має відгадати без слів.

Правильна відгадка – 2 бали, неправильна – 0 балів.

Завдання: на полювання, у цирк, зробити разом уроки, на футбол, на дискотеку.

Інший варіант: зобразити ледачого кота, злого собаку, розлючене голодне порося, чайник, що кипить, надоїдливу муху ).

 

: Наступний конкурс має назву «Місток кохання». Ось перед вами уявний місток. Ви стаєте по різні сторони містка. Потрібно перейти місток, не зіштовхнувши один одного в ріку. Хто зробить це швидко та якісно – 2 бали, впадете в річку – 0 балів.

 

: Хто з нас не любить танцювати! Знаю, що ви всі завзяті танцюристи. Наступний конкурс матиме назву «Танець кохання». Кожна пара отримує повітряну кульку, притискаєте її лобами і танцюєте до того часу, доки кулька не впаде. У кого впаде першого – 1 бал, другого – 2 бали і так далі.

 

6Я: Наступний конкурс має назву «Джентальмен». Уявіть, що ви запросили дівчаток до театру чи на концерт. Дівчаткам треба одягнути пальто, шапку та шарфик. Допоможіть їм це зробити. Три чотири!

Оцінювання: найшвидше – 4 бали, і до меншого.

Але зазвичай похід до театру продовжується в кафе. Отже, хлопчики у нас джентльмени і вирішили пригостити дівчаток цукерками. Завдання таке: дівчатка повинні розгорнути цукерку двома виделками  і з виделки її з’їсти. Друга цукерка для того, щоб пригостити свого партнера.

 

7Я: Останній наш конкурс має назву «Сюрприз». Наші пари готували один для одного валентинки. Готували своїми руками, з любов’ю в серці. Привітайте один одного зі святом Валентина. А потім свої валентинки віддайте журі для оцінювання.

 

Я: Ось і підійшов до завершення наш конкурс. Поки журі підраховує бали, хочу провести з глядачами веселу вікторину.

Квадратний майданчик для гри в бокс (ринг)

Хто має найбільший хобот (слон)

На якому музичному інструменті грав крокодил Гена ( гармошка)

Що загубила Попелюшка ( туфельку)

У якій квітці сиділа Люймовочка (тюльпан).

Хто вигнав козу-дерезу з зайчикової хати (рак)

Хто вигнав крутя і вертя з-за столу (півник)

Назва квітки, яка дає підказку, чи люблять вас (ромашка).

 

Я: Оскільки у нас на святі присутній хлопчик на ім’я Валентин, то і заключне слово оголошуватиме він та вручить титули переможцям.

 

В: Ви всі друзі – розумні, винахідливі, спритні та безстрашні. Але найголовніше те, що у грудях кожного з вас б’ється добре, гаряче серце. Коли об’єднати всі людські серця, то світом пануватиме любов. Я бажаю всім вам щастя та любові!

Хочу всіх вас привітати!

З Валентиновим цим святом,

І від серця побажати

З щирістю в душі кохати!

 

Оголошення результатів: Міс ніжність і містер мужність, міс та містер талановитість, міс та містер кмітливість, міс романтичність та містер впевненість, Валентин та Валентинка.

 

Я: Живіть довго і щасливо! Чекайте світлого кохання і воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтесь і вірте в це всією душею! Зі святом Святого Валентина вас!

 

docx
Додано
8 квітня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку