День учителя - сценарій

Про матеріал
День учителя - сценарій розважального характеру, який містить конкурсну програму між вчителями та учнями старших класів
Перегляд файлу

Кам’янська гімназія

Сценарій конкурсно-розважальної програми

                                 до Дня учителя «ОСІННІ ВИТІВКИ» (2021-2022 н. р.)

 

(звучать фанфари)

 

Ведучий 1: Осіннє листя падає поволі,

Вкриває землю золотим шатром.

Це золото, дароване в знак долі,

Змальоване і пензлем, і пером.

 

Ведучий 2: Цей світлий день належить вам по праву.

Він сотнями осяяний зірок.

Плекаєте Ви України славу,

І нескінченний, мабуть, ваш урок.

 

Ведучий 1:  Доброго дня усім присутнім! У цю прекрасну пору року приходить до нас освітянське свято. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари.

 

Ведучий 2: Сонце стає лагідним, а  небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченими і теплими. Сьогодні для вас прозвучать теплі осінні акорди, бо вам, дорогі порадники і наставники, ми даруємо це свято!

 

Для вас лунає пісня «Вчителько моя» (Перепелиця І.І., Перепелиця А.В.)

 

Ведучий 1:  Сьогодні ми вирішили відійти від традиційних святкових концертів і приготували для вас, шановні вчителі веселу конкурсно-розважальну програму «Осінні витівки», в якій запрошуємо взяти участь вас та команду старшокласників.

- Декому з них ще тільки доведеться спробувати себе в ролі вчителів. Наскільки впораються вони з дорученою справою, ми вирішимо завтра, а вже зараз їм доведеться позмагатися з досвідченими педагогами.

- Отож, хто переможе: життєва практика чи молодечий запал? Щоб це з’ясувати, запрошуємо команди зайняти свої місця! Ваші оплески учасникам!

- Першими на нашій сцені з’являються педагоги, команда «Вища ліга».

Її учасники:

1. Справедлива та дбайлива Тамара Єгорівна Похідня.

2. Розсудлива та завзята Ольга Володимирівна Піддубко.

3. Відповідальна та добродушна Ольга Євгеніївна Романченко.

4. Привітна та стримана Наталія Олександрівна Кравченко.

5. Порядний та цілеспрямований Євген Вікторович Пустоваров.

6. Уважна та працелюбна Галина Іванівна Макарова.

 

 

Ведучий 1:  А зараз зустрічайте команду «Молоді та перспективні». 

У її складі будуть змагатися: 

 

1. Творча і тактовна Євгенія Корсакова.

2. Енергійна та артистична Анна Гарбовська.

3. Активний та дотепний Ілля Гуцу.

4. Приваблива та принципова Олександра Брянець.

5. Надійний та галантний _Ярослав Олійник.

6. Винахідлива та оптимістична Єлизавета Черкасова.

 

Ведучий 2:  Слідкувати за перебігом нашого дійства та виставляти бали буде справедливе та неупереджене журі. Вітайте оплесками:

  1.                                   Войлокова Вікторія Миколаївна.
  2.                                   Євсюкова Любов Іванівна.
  3.                                   Бражников Володимир Павлович.

Ведучий: Ми розпочинаємо! Бажаємо командам вдалого виступу та позитивних емоцій, а глядачів прохаємо бути щедрими на оплески.

І конкурс «Стрічка»

-  Дорогі учасники! Прошу вас обрати по одному представнику від кожної команди для того, щоб перерізати стрічку і урочисто відкрити наш конкурс.

- Будь ласка, по моїй команді перерізайте стрічку. Тільки робити ви це будете не впоперек, а уздовж.  Кожен учасник зі свого кінця – до центру. Хто першим дійде до центру (він тут відзначений на стрічці) – переможець. Він заробляє бонусні 5 балів для команди. Журі подивиться до того ж, на скільки рівно ви це зробите.

(перерізають стрічку під музику)

Ведучий: Шановні судді, скажіть, яка команда заробила свої перші 5 балів?

(слово журі)

Ведучий:  Професія вчителя дуже складна і відповідальна. Щоб навчити і виховати дитину, необхідно самому мати допитливий розум, багату фантазію, всебічний розвиток.

Ведучий: У цьому переконає нас команда «Вища ліга», а чи готова до цього команда «Молоді та перспективні» покаже наступне випробування. Вашій увазі представляємо конкурс «Розминка».

 

ІІ конкурс «Розминка»

 

Ведучий: У цьому конкурсі враховуються правильні відповіді і час. Переможе команда, яка швидше відповість на всі запитання. Кількість зарахованих балів буде дорівнювати кількості правильних відповідей.

 

Отже, питання команді «Молоді та перспективні»:

 

  1. За що учня виганяють з класу? (За двері)

2. Чи може страус назвати себе птахом? (Ні, бо не вміє говорити)

3. У парку 8 лавок. Три пофарбували. Скільки лавок стало в парку? (Вісім)

4. Як звали дівчинку з блакитним волоссям? (Мальвіна)

5. Як називається дерево з сережками? (Береза)

6. Батон розрізали на три частини. Скільки зробили розрізів? (Два)

7. Що повинен здати випускник, щоб отримати атестат? (Іспити)

8. Лікар, що лікує очі? (Окуліст)

9. Він стверджував, що людина походить від мавп? (Дарвін)

10. Що люди кожен день відкривають в своєму будинку? (Двері)

 

Ведучий: Запитання команді «Вища ліга»:

1. Коли дурень буває розумним? (Коли мовчить) 

2. Де сухого каменю не знайти? (В річці) 

3. Як називається електронно-обчислювальна машина? (Комп'ютер)

4. Що було намальовано на полотні в комірчині у тата Карло? (Вогнище)

5. Що можна побачити із закритими очима? (Сон)

6. Що трапляється, коли вулкан прокидається? (Виверження)

7. Спеціаліст з виготовлення моделей одягу? (Модельєр) 

8. Люди якої професії дають клятву Гіппократа? (Лікарі)

9. Квітка-ворожка? (Ромашка)

10. Якою рукою краще розмішувати чай? (Краще все-таки розмішувати ложечкою)

 Ведучий: А поки журі підрахує бали, прийміть вітання від учнів 8 класу сценка  «Урок англійської мови»

(Сценка)

Ведучий: Шановне журі, як попрацювали наші команди? 

(слово журі)

Ведучий:  Зробимо невелику паузу.  Прошу кожного учасника написати на аркуші по одній назві тварин.

(пишуть)

Ведучий: Будь-яка зустріч починається зі знайомства. Звичайно ж, ми всі один одного знаємо давно, але чи достатньо добре? Можливо, зараз дізнаємося щось нове про своїх суперників. Почнемо з команди «Молоді та перспективні». Я читаю епітети, називаючи адресата, а ви по одному називаєте, кого написали.


Для команди  «Молоді та перспективні»:
1. Ласкава, як ...

2. Товариська, як ...

3. Красива, як ...

4. Усміхнена, як ...

5. Акуратна, як ...

6. Смілива, як ...

 

Для команди «Вища ліга»
1. У класі як ...

2. З колегами по роботі як ...

3. З директором як ...

4. У кабінеті у лікаря як ...

5. У себе вдома як ...

6. У магазині ...


Ведучий:  Звичайно ж, це був всього лише жарт. Попереду нас чекають серйозні випробування під назвою «Чарівний клубок».

ІІІ конкурс «Чарівний клубок»

- А зараз від кожної команди потрібно вибрати по одній учасниці. Щоб виконати це завдання нам знадобитися допомога глядачів, тому запрошуємо на сцену двох  хлопців-старшокласників. Дам я дівчатам по чарівному клубочку (вручає по рулону туалетного паперу). Знаєте, як цим користуватися? Зараз навчу. Уявіть, що перед вами богатирі, а у вас в руках по клубочку чарівного паперу. Так ось, папір цей допоможе обкрутити вам наших богатирів. А ви, богатирі, в свою чергу стійте і не ворушіться, не можна дівчатам перечити. Отже, хто швидше обкрутить добрих молодців, той переміг, до командної скарбнички додасть 10 балів.

(перебіг конкурсу під музику)

Ведучий 2:  Ну, що ж тепло вам, хлопці? Потерпіть ще трохи. Конкурс цей продовжувати будемо. Прошу вийти ще двох учасниць: по одній від кожної команди. Ваше завдання: повернути богатирям людську подобу. Хто першим зніме з богатирів чарівний папір, скрутить його в рулон, той і переможе, відповідно і ще 10 балів ваші.

(перебіг конкурсу під музику)

Ведучий 2: І знову журі підраховує бали, а ми продовжуємо жартувати. Для вас звучать пісні про вчителів. (учні виконують перекладені пісні про вчителів-предметників)


1) Наш директор. На мотив пісні: «Шаланды, полные кефали»

Гасати учні перестануть,

Усмішки сяють у дітей,

І ніби все світліше стане,

Як Вікторія  Миколаївна пройде.

 

Щодня директор в нашій школі

Керує мудро усіма

І є у нас всього доволі,

А головне проблем нема!

 

Я вам не скажу за цілу область,

Немалий наш Харківщини край,

Але у районі наш директор

Сто відсотків – най-най-най-най-най…

2) Фізика. На мотив пісні:  «Ой на горі два дубки»

На уроці фізики

Дівчата і парубки,

Дівчата і парубки, парубки

Схилилися до купки.

Біля дошки я стою,

Не мелю і не кую,

Не кую і не мелю, не мелю,

Але фізику люблю.

 

3) Біологія. На мотив пісні:  А. Миронов «Остров невезения»

Весь укритий зеленню, абсолютно весь,

Кабінет гарнесенький в нашій школі єсть,

І живе там сповнена творчості й ідей

Королева фауни флори і дітей.

 

Вчитель біології любить все живе,

Все що бігає, летить, повзає, пливе.

Кожен черговий урок – неземний політ,

Бо навчають нас любить неповторний світ.

 

4) Математика та інформатика. На мотив пісні:  «Учат в школе»

До п’яти додати п’ять,

Вправно гроші рахувать

Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі…

Євген Вікторович нам

Розкладе по поличкам

Всі трикутники, квадрати, ромби, кола…

 

Як комп’ютер підключить,

Презентацію створить,

Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі,

Євген Вікторович нас

Швидко виведе в онлайн,

Він найкращий інформатик в нашій школі.

 

5) Початкові класи. На мотив пісні:   К.Орбакайте «Губки бантиком»

Ой, а хто це там такий пише палички?

Хто метеликів рахує і яблучка?

Хто це спатки не лягав,

А конспект всю ніч писав,

Щоб маляток научить уму-розуму?

 

Губки –  бантиком, очки –  ґудзики,

Вам батьки ведуть карапузиків,

І Ви почуєте сто сотеньок «чому»,

Все розкажете усім і кожному.

 

6) Українська мова. На мотив пісні: С.Ротару «Хуторянка»

Знову чую мову мою,

Українську, співучу, дзвінку.

Ну урок я до Тамари Єгорівни йду,

А зозуля кує «ку-ку».

 

Тамара Єгорівна,

Гарна як царівна,

Весь восьмий клас, як побачив Вас,

Правила забув нараз!

 

7) Література. На мотив пісні: С.Ротару «Червона рута»

Ти признайся мені, скільки ще вчити віршів.

В мене мізків від них в два рази стало більше.

Ми не втомлюємось гарні книги читати,

Щоб раділа за нас Галина Іванівна.

 

Червону руту не шукайте, Галино,

Ми для вас твір напишем за одну лиш ніч.

Література – запорука культури,

І без неї не можна, певна річ.

 

8) Фізкультура. На мотив пісні:  Браво «Черный кот»

Є у школі великий спортзал –

Наші сила, здоров’я, краса.

Ну а пісня звичайно ж про те,

Як фізрук там уроки веде.

 

Кажуть, що не пощастить,

Якщо м’ячик у ворота залетить.

Та поки що все гаразд,

Та поки що все гаразд,

Бо щодня учитель наш тренує нас…


 

Ведучий : Шановні судді, оголосіть результати конкурсу. 

(слово журі)

ІV конкурс «Автомобіліст»

Ведучий: Для участі в наступному конкурсі запрошуються двоє учасників: по одному від команди. Як відомо, будь-який вчитель повинен завжди і всюди добре орієнтуватіся: в знаннях, на місцевості і так далі. При чому, відбуватися це можи як вдень, так і вночі. Перевірімо, на скільки ви вмієте орієнтуватіся вночі.

До вашої уваги конкурс «Автомобіліст». Відбуватиметься дія за кермом автомобіля на дорозі: всяке може в житті трапитися. Хто з закритими очима проїде увесь шлях і не зіб’є жодної перешкоди, той і переможе. Команда отримає 10 балів.

(перебіг конкурсу під музику)

Ведучий: Просимо журі підвести підсумки конкурсу.

(слово журі)

Ведучий: Дякуємо суддям. До вашої уваги (худ. номер)

Для всіх вчителів.Слова на мотив пісні «Маленькая страна» (виконують учні 1-5 кл.)

Не за горами, за лісами – ось на оцій землі,
Наша сім’я тут проживає, - знають її усі.
Ось тут зібралась родина. Дуже щаслива я.
Вчитель і учень знову разом, ми всі одна сім’я.

Приспів:

Мріємо я і ти / 2 р. Що всім учитель допоможе
Правильний шлях знайти.

Є в нас любов і щастя, й радість в нашому домі теж.
Вірність і дружба, і повага – все це немає меж.
Тут чудеса творяться звичні, горя і зла нема:
Кожен бажає добро творити, бо ми сім’я одна.

V конкурс «Гумористичний»

Ведучий: Наступний конкурс «гумористичний». Вам потрібно  закінчити  думку. (оцінки журі 1-5)

Для вчителів:

а) Якось  вранці я входжу в клас і бачу, хлопці сидять всі під партами, тоді я....

Для учнів:

б) Одного разу, йду по школі і мені назустріч Володимир Павлович стрибає на одній нозі з журналом під пахвою і я подумала...

Для вчителів:

в) Після уроків я перевіряла зошити і раптом виявила в одній з них освідчення в коханні, я подумала...

Для учнів:

г) На останньому сьомому уроці мені дуже захотілося перепочити, а урок вела Вікторія Миколаївна, тоді мені прийшла ідея...

Ведучий: Просимо журі підвести підсумки конкурсу.

(слово журі)

-  А зараз давайте на кілька хвилин опинимося з вами в Італії. Чому саме там? Скоро дізнаєтеся. Італійці дуже виховані люди, привітні. Незнайомих людей називають «сеньйор» і «сеньйора». Часто при зверненні використовують професійні терміни. Наприклад, «доктором» вони називають будь-яку людину з вищою освітою. А всіх вчителів називають «професорами». Тому хочу привітати вельмишановних професорів і оголосити наступний конкурс «Спагетті по-італійськи».

VІ конкурс «Спагетті по-італійськи»

- На сцену запрошую по одному учаснику від кожної команди.

- Звичайно ж, у італійців є свої кулінарні слабкості. Ніхто так витончено і апетитно НЕ уплітає спагетті, як вони. Я дам вам по виделочці, яку потрібно взяти в ліву руку. Покажіть свою майстерність їсти спагетті по-італійськи: на цю виделку вам потрібно намотати спагетті. Звідки тут спагетті? Ви не повірите, але вони в нас є.

-  Хто швидше спагеті на виделку намотає, той переміг і отримує свої 10 балів. Умови зрозумілі? Тоді смачного!

(перебіг конкурсу під музику)

Ведучий: Поважні судді, оголосіть результати.

(слово журі)

 

Ведучий:  Дорогі вчителі, у мене до вас питання: у вас хороша пам'ять? Прекрасно!

 • Тоді, скажіть, скільки в цьому залі тих, кого звуть Наталя? (Відповіді)

• Скільки в залі всього вчителів? (Відповіді)

• Скільки тих, хто мріє про відпустку? (Відповіді)

• Яке перше запитання я вам всім задала? (Відповіді)

А все-таки перше запитання було: «Чи хороша у вас пам'ять?»

VІІ конкурс «Пісенні перевертні»

Ведучий: Наступний конкурс називається «Пісенні перевертні». Я буду називати рядки з пісні, або її назву «перевертаючи» слова на протилежні за значенням. А ви повинні відгадати, про яку пісню йдеться. 1 бал зараховується команді, яка швидше підніме руку та правильно назве пісню, якщо відповідь невірна право відповіді переходить суперникам.

Наприклад: «Я ж тобі правду говорив» – «Ти ж мене підманула»

1. Жодного разу з двох річок не вийдеш (Двічі в одну річку не ввійдеш)

2. Ой, чия то корова лежить (Ой чий то кінь стоїть)

3. Ти стоїш в близьких рівнинах (Я піду в далекі гори)

4. Нові малюнки (Старі фотографії )

5. Чорні троянди (Червона рута)

6. Нічого не буде погано (Все буде добре)

Ведучий: Судді підраховують бали. А у нас танцювальний флешмоб.

(флешмоб)

Ведучий: Журі,  оголосіть результати.

(слово журі)

VІІІ конкурс «Рима»

Ведучий:  Наступний конкурс «Рима». Він покаже, на скільки наші учасники є творчими людьми. Я буду по-черзі зачитувати початок фрази кожній команді, а  ви, також по-черзі говорити продовження фрази, але  це має бути швидко і обов’язково в риму.

 Як це буде виглядати? Дуже просто. Наприклад. Наша школа невеличка – (ніби рукавичка).

1 бал зараховуємо кожному учаснику, якщо він відповідає змістовним римованим продовженням фрази.

 

Ведучий : Отож, починає команда «Вища ліга»

  1. На уроці б не сидіти …. (ми хотіли б побалдіти).
  2. Я вже зовсім не дитина … (заявила всім Ірина).
  3. На дворі погода гарна …. (не сидіти би тут марно).
  4. Я хотіла б почитати …. (і писати, й рахувати).
  5. В нас сьогодні свято в школі …. (гумору у нас доволі).
  6. Я хотів уроки вчити… (але треба й відпочити).

 

 

 

Ведучий : Завдання для команди «Молоді та перспективні»

  1. Вранці протираю очі… (а до школи йти не хочу).
  2. Вранці в класі йду до парти… (знання тут буду здобувати).
  3. Ну, хіба таке годиться?!... (в мене знову одиниця).

10. От я вчора виступав!... (ви б почули, як співав!).

11. От на лижах я спустився!... а упав і провалився).

12.  Із вас кожен здогадався … (як я сильно закохався).

 

Ведучий: Це був останній конкурс у сьогоднішніх змаганнях. І поки шановні судді підведуть підсумки нашої зустрічі, нам хочеться привітати також людей які працюють у школі, але не викладають ніяких предметів. Для них – наші найкращі слова. Адже вони також вболівають за наших учнів, роблять так, щоб школа справді стала для всіх затишним рідним домом.

 

Ведучий: А до вашої уваги музична пауза  «Один день життя вчителя»:

1. Ранок, або як вчителі просинаються на перший урок: звук хропіння.

2. Снідають і пють чай:  звук плямкання.

3. Одягнулись перед виходом стоять перед дзеркалом і думають:

пісня - Лісапедний батальйон – богиня.

4. От і прийшов час добиратись на роботу. Вчителі добираються так: пісня - Скрябін (Скрябин) – Маршрутка.

5. А мріють добиратися так: пісня Кабриолет – Успенська Л.

6. І ось усі прийшли в учительську і вітаються пісняО.Цибульська і Дзідзьо «Цьомаю».

7.  Розпочалися уроки: пісня – Учат в школе.

8. А учням так не хочеться сидіти на 7-му уроціпісня «Вите надо выйти».

9. І на уроках ще й як на зло не можна корстуватись мобільними телефонами  пісня – Вне зоны доступа.

10. І знову додому і кожного вечора потрібно перевірити усі учнівські зошити : пісня - ТіК – Вчителька.

11.А після цього гаряча ванна закриваючи очі вони думають  пісня - Mad Heads XL – А я на морі

12. І нарешті благодатний сон: пісня – Спят усталые игрушки.

13. І сниться сон: пісня – Трава у дома.

14. І на завершення, ще раз усіх вас зі святом: Ваенга – Желаю.

Ведучий: Сьогоднішнє свято наповнене пахощами осені та прекрасною музикою, яка лине з кожного нашого люблячого серця. Ми ще раз вітаємо вас із професійним святом і зичимо успіхів, натхнення та оптимізму. Ви – найкращі.

 

 

 

 

Ведучий:

І будете ви завжди на Землі

Для учнів, як одна свята родина.

І доти буде жити Україна,

Поки живуть у ній Учителі.

Тепер вже останнє слово моє

Бо в мене бажання для вас головне.

Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре всім вам працювалося в школі.

 

Ведучий: Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Живе хай надія у ваших серцях,

Натхнення і творчість дає без кінця,

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами Любов і Краса.

Ведучий:  Переходимо до нагородження. Слово надається журі!

(нагородження учасників)

Ведучий: Ось так закінчилося наше свято! Нехай в нашій школі панує дружба. І ця дружба незвичайна – вона існує між поколіннями! І хай так буде завжди! Ми вітаємо переможців і учасників! До нових зустрічей!

 

(Художній номер – Перепелиця А.В. – Я бажаю – пісня)

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку