День відкритих дверей.
1 ведучий: Дорогі діти! Ми раді знову вас бачити у нашій затишній оселі РЦДЮТ..
2 ведучий: Літо промайнуло дуже швидко і залишилося позаду.
1 ведучий: А попереду знову навчальний рік.
2 ведучий: Рік копіткої і напруженої праці.
1 ведучий: Рік нових здобутків і перемог.
2 ведучий: У школах уже пролунав перший дзвінок.
1 ведучий: А ми зустрічаємо вас тільки сьогодні – 15 вересня.
2 ведучий: Приємно бачити вихованців , які уже не один рік приходять сюди ,щоб зайнятися справою, яка їм до душі.
1 ведучий: І не менш приємно зустрічати нових, які ще не визначились і не реалізували себе .
2 ведучий: Зараз ми надамо слово директору РЦДЮТ. Вона розповість про роботу закладу , про наші трудові будні, про досягнення та плани на майбутнє.
1 ведучий: Дорогі діти! Наші досвічені керівники гуртків з радістю будуть навчати вас тій справі, яку обрали.
2 ведучий: А поки що ми з вами і ви між собою повинні познайомитись. А для цього проведемо гру «Проспівай своє ім»я».
- Усім по черзі пропонується в одній тональності проспівати своє ім׳я» За сигналом ведучого всі повторюють хором ім»я , а також жести і міміку того, хто починав. Таким чином , ми робимо колективну приємність кожному. Але найсолодший звук для команди, це звук її власного імені.
1 ведучий: Ви знаєте, що наш край – край квітів. Вони такі різні ,гарні І ніжні, як ви, діти.
2 ведучий: А з квітів можна сплітати чудові віночки.
1 ведучий: Наша наступна гра так і називається «Віночки». Діти роблять маленькі кола –«віночки», поклавши руки один одному на плечі. Запам»ятовують, хто в якому колі стоїть та їх розташування. Закомандою ведучої перешиковуються в одне велике коло та виконують прості рухові завдання (ідуть підстрибуючи, напівприсядки, у ритмі польки та ін.)під музику. На слова «Діти на горбочку наплели віночки» -стають у маленькі кола, сплітаючи руки (на вихідну позицію).
Гра повторюється 3-4 рази.
2 ведучий: А зараз загадки про тварин та птахів.
1 ведучий: Чи любите ви їх відгадувати?
2 ведучий: Пропонуємо загадки про тварин.
1)З- поміж інших тварин
Всяк його впізнає .
Із усіх тільки він
Ріг на носі має. (Носоріг)
2)Багато ходив по безмежній пустелі,
Не бачив води і людської оселі,
Сухі колючки по барханах шукав,
Як зветься, той, хто багато блукав? (Верблюд)
3) Хоч і птах, та не літає
Як біжить переганяє
І верблюда, і коня
І машину доганя. (Страус)
4)У морі купався,
Сухеньким зостався.
Під дзьобом – торбинка,
В торбинці – рибинка. (Пелікан)
5)Поглянь, які птахи стрункі.
А шиї довгі та гнучкі.
Самі ж немов рожевий цвіт. (Фламінго)
6)Я весела й пустотлива,
І вертка, і жартівлива,
Туди-сюди з дерев стрибаю
І банани полюбляю. (Мавпа)
1 ведучий: Слідуюча гра «Світлофор». Вона допоможе перевірити вашу увагу. У цій грі на жовте світло – усі плескають , на зелене – тупотять, а на червоне – завмирають.
2 ведучий: Ми сьогодні уже відгадували з вами загадки про тварин та птахів.А я хочу запропонувати вам знову загадки. Але відгадки будуть незвичними.
1 ведучий: Чому незвичними? Тому що ви повинні їх швиденько намалювати.
Для гри потрібно 2 команди по 3 учасники.
1)Носатий Микита
Із дерева свита.
НЕ гребінчиком чесаний
А лезом затесаний. (Олівець)
2)Із неба диво золоте
І світить нам і гріє.
Ніщо без нього не росте,
І всяк йому радіє. (Сонце)
3)То чорна, то сива по небу ходила,
Набив її вітер – сльози розпустила. (Хмара)
4)Маю владу над всіма я вищу.
Ледь-що не по-моєму я знищу. (Вітер)
1 ведучий: Ось і підійшло до кінця наша конкурсна програма. І ми хочемо подякувати нашим учасникам за активну участь.Ми сподіваємось,що ви відпочили і готові приступати до гурткових занять,де ви у подарунок отримаєте масу позитивних емоцій, багато нового і водночас прекрасного. Дякуємо за увагу!