День Святого Валентина - День Закоханих.
Цілі:
- організація дозвіллєвої діяльності учнів;
- розвинути творчу активність, мова, мислення, пам'ять, увагу;
- розширити кругозір дітей;
- виховувати почуття товариства, доброзичливість.
Реквізит: 4 паперових сердечка, розрізаних на 4 частини; 2 повітряних кулі: синій і червоний, ромашка з 10 пелюстками; плакат з намальованими серцями і до нього 3 стріли, 10 сердечок на мотузочці, ножиці, пов'язка на очі, 2-3 скакалки, музика.
День Святого Валентина - День Закоханих.
Цілі:
- організація дозвіллєвої діяльності учнів;
- розвинути творчу активність, мова, мислення, пам'ять, увагу;
- розширити кругозір дітей;
- виховувати почуття товариства, доброзичливість.
Реквізит: 4 паперових сердечка, розрізаних на 4 частини; 2 повітряних кулі: синій і червоний, ромашка з 10 пелюстками; плакат з намальованими серцями і до нього 3 стріли, 10 сердечок на мотузочці, ножиці, пов'язка на очі, 2-3 скакалки, музика.
Хід заходу.
Валентинка: Привіт, друзі! Я Фея любові і дружби - Валентинка.
Любов! Вона не просто слово,
Що може бути інших звучний.
Ти в ній не повториш іншого,
І сам не повторишся в ній!
(Аудіозаписи лунає стукіт людського серця).
Валентинка: Чуєте? Це б'ється серце людини. А знаєте, коли воно б'ється сильніше всього? Коли чоловік закоханий і коли його теж люблять. Скажіть мені, будь ласка, кого ви любите більше за все на світі?
(Діти відповідають).
Чудово! Раз ви любите, значить, це ваше свято. Тому сьогодні будемо веселитися, жартувати, сміятися, влаштовувати конкурси. І, безсумнівно, на нашому святі повинна царювати тільки дружба. Ви згодні?
(Відповідь дітей).
Другий ведучий: Кохання - це така хвороба, яка зміцнює дух людини і робить цю людину хоробрим і відважним! В цей день даруйте своїм близьким свою любов, влаштовуйте свята, і Ваше життя стане цікавішим і цікавішим.
Валентинка: А зараз ми з вами трохи пограємо.
Гра «Хапай пару»
Дівчатка стають в коло з зав'язаними очима обличчям назовні, а хлопчики ходять по колу під музику. Коли музика зупиняється, дівчата хапають своїх хлопчиків. Ті і будуть їх другими половинками для проходження конкурсів.
Валентинка: дозвольте представити вам членів журі, які оцінюватимуть всі конкурси та оберуть «саму дружню пару» (журі оцінює пари).
Журі: __________________________________
Гра «Замри!»
Пояснює правила Кіт.
Ведуча. Я від вас відвертаюся, голосно рахую до трьох й кажу: «Замри!» Ви повинні зробити будь які 3 кроки до мене і завмерти. Якщо хтось після слова «Замри» поворухнеться, відправляється на вихідну лінію. Виграє той, хто до мене доторкнеться першим і другим. Вони стануть хорошою парою. У грі беруть участь 8-10 осіб.
Помічники нагороджують переможців.
I частина
Беруть участь 5-6 дітей. Їм дають в руки карточки. Звучать 5-6 уривків із відомих дитячих пісеньок. Після кожного пролунав уривка діти, які впізнали цю пісеньку, повинні підняти картку догори.. Хто першим це зробить і правильно назве пісеньку, отримує «нотку». Виграє та пара , яка набере більшу кількість «ноток».
II частина
Умови конкурсу ті ж. Викликаються інші 5-6 дітей. Тільки вони вгадують казкових персонажів, які виконують уривок пісні. Наприклад: «Пісенька Вінні-Пуха», «Пісенька Шапокляк», «Пісенька Крокодила Гени», «Пісня черепахи Тортилли», «Пісенька Червоної Шапочки». У цій частині конкурсу теж визначається переможець.
Помічники нагороджують.
Конкурс «Зріж бал»
На мотузці прив'язані сердечка з написаними на них балами. Кожна пара повинна зрізати одне сердечко з зав'язаними очима. Одна половинка зрізає, а інша спрямовує і підказує.
Конкурс «Дружна пара»
Кожній парі дають повітряну кульку, яку вони затискають між головами. За сигналом ведучого вони оббігають перешкоду і повертаються назад. Змагаються по дві пари.
Конкурс «Всі ми ділимо навпіл»
Кожній парі дається спідничка. Один з пари її одягає. Звучить танцювальна мелодія, пари танцюють. Коли в музиці настає пауза, той, на кому спідничка, повинен швидко зняти її з себе і надягти на свого напарника. Потім танець триває. На кожну паузу з гри вибуває пара, останньої перодягнувшасьу спідницю. В кінці визначається пара-переможниця.
Помічники нагороджуюють пари.
Конкурс «Розбите серце»
Кожній парі дається розрізане на 4-5 частин серце. За 1 хвилину їм необхідно зібрати всі шматочки. Хто швидше це зробить, той і отримує заслужену перемогу.
Конкурс «Лабіринт»
У класі натягнуті скакалки на різному рівні. По команді кожна пара повинна пройти перешкоди з зав'язаними очима, не зачепивши ні одне з них (хлопчики проходять з зав'язаними очима, а дівчатка їм підказують).
Валентинка: Наш свято підійшов до найголовнішого моменту. Після багатьох змагань наше журі має визначити саму дружню пару. А поки вони підводять підсумки, трохи пограємо.
Гра «Запитання-відповідь»
(2 конверта. В одному 10 питань, в іншому 10 відповідей. Кожна пара тягне питання і відповідь.)
Питання:
- Ти слухаєшся батьків?
- Коли ти будеш вчитися на одні дванадцятки?
- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?
- Ти прогулюєш уроки?
- Вмієш ти читати?
- Чи ти вважаєш себе розумним?
- Ти хотів би перейти в інший клас?
- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)
- Тобі подобаються діти вашого класу?
- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?
Відповіді:
- Коли сплю.
- Тільки цим і займаюся.
- Про це краще скаже вчитель.
- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.
- Часом буває.
- Природно.
- Тільки тоді, коли дуже сердитий.
- Я роблю це по понеділках.
- Мені це не до чого.
- Мені і так дуже весело живеться.
Підведення підсумків. Нагородження.
НОМІНАЦІЇ:
«ДРУЖНА ПАРА»
«НАЙВЕСЕЛІША ПАРА»
«НАЙЧАРІВНІША ПАРА»
«НАЙБІЛЬШ ВВІЧЛИВА ПАРА»
«САМА МИЛА ПАРА»
«НАЙСКРОМНІША ПАРА»
Валентинка: Друзі, наш вечір підійшов до кінця. Валентинів день - один з тих свят, без яких життя було б біднішими. Так нехай же наші серця, наші сім'ї це свято принесе щирі і світлі почуття, доброту, розуміння і любов до рідних, близьких, друзів.
Будьте щасливі!