СИСТЕМА ОРІЄНТИРІВ
Державний стандарт базової середньої освіти: мовно-літературна освітня галузь (зміни та нововведення)
Державний стандарт визначає:
Державний стандарт є основою для розроблення типових освітніх програм, а також інших освітніх програм згідно з вимогами, передбаченими статтею 11 Закону України “Про повну загальну середню освіту”.
Метою базової середньої освіти є:
Реалізація мети базової середньої освіти ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах, як:
Базова середня освіта має такі цикли, як адаптаційний (5—6 класи) та базового предметного навчання (7—9 класи), що дають змогу враховувати вікові та індивідуальні особливості розвитку і потреби учнів, а також забезпечити просування індивідуальними освітніми траєкторіями.
Метою мовно-літературної освітньої галузі є
розвиток компетентних мовців і читачів із гуманістичним світоглядом, які володіють українською мовою, читають інформаційні та художні тексти, зокрема класичної та сучасної художньої літератури (української та зарубіжних),
здатні спілкуватися мовами корінних народів і національних меншин, іноземними мовами для духовного, культурного та національного самовираження та міжкультурного діалогу, для збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, творчої самореалізації,
формування ціннісних орієнтацій і ставлень.
Наскрізнимив усіх ключових компетентностях є такі вміння:
• уміння читати та розуміти прочитане;
• уміння висловлювати думку усно й письмово;
• критично і системно мислити;
• здатність логічно обґрунтовувати позицію;
• ініціативність;
• творчість
Місія школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти й можливості кожної дитини на основі партнерства між
Шановні колеги,
пропоную ознайомитися з Методичними рекомендаціями щодо особливостей організації освітнього процесу у першому(адаптивному) циклі/ 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». https://nus.org.ua/news/chytajte-rekomendatsiyi-shhodo-navchannya-5-h-pilotnyh-klasiv-nush/
Рекомендації розповідають про складання освітньої програми закладу освіти. Зокрема:
Практична робота « Упровадження формувального оцінювання»
Група 1
|
Газетний заголовок |
Вигадайте газетний заголовок, який може бути написаний до теми, яку ми вивчаємо. Передайте основну ідею події |
Група 2
|
Підсумок АБВ |
Кожному учневі в класі присвоюється окрема літера алфавіту, а він обирає слово, яке починається на цю літеру та пов'язане з вивченою темою |
Група 3 |
Лідер за номером |
Учні об’єднуються в групи по чотири і кожному члену групи присвоюється номер. Учитель ставить питання / проблему і всі чотири учні її обговорюють. Вчитель називає номер і відповідний учень у кожній групі відповідає |
Група 4 |
Є питання, в кого є відповідь? |
Учитель робить два набори карток. Перший набір має запитання за певним розділом навчання. У другому наборі містяться відповіді. Учитель роздає картки з відповідями учням, а потім він або учень зачитує класу питання на картці. Всі учні перевіряють свої картки з відповідями, щоб знайти правильну |