ДІЄСЛОВО, ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ

Про матеріал
Мета: навчальна: поглибити знання про дієслово, його морфологічні ознаки та синтаксичну роль; розвивальна: розвивати вміння системно розширювати свої знання; виховна: виховувати любов до рідної природи, до навколишнього середовища.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ “Тучинська спеціальна школа І-ІІ ступенів” Рівненської обласної ради Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Сачук Світлана Миколаївна вчитель української мови та літератури

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Складання девізу уроку з «розсипаних» слів. Добре, навчати, знати, хто, хоче, все, того. Добре того навчати, хто хоче все знати

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань Що вивчає морфологія? Які частини мови ви вже вивчили? Ці частини мови ми називаємо самостійними, чому? Які частини мови вам відомі іще? Чому прийменник, сполучник частку ми називаємо службовими?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ДІЄСЛОВО загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Номер слайду 7

поглибити знання учнів про дієслово як частину мови; формувати вміння школярів відрізняти дієслово від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль; уміти знаходити дієслова в тексті, розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, культуру усного та писемного мовлення, розвивати творчі вміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях; виховувати у дітей любов до рідної мови, бажання навчатися, прищеплювати високі моральні якості.

Номер слайду 8

Робота з підручником

Номер слайду 9

Загальне значення ДІЄСЛОВА що роблять? що робити? що зроблять? шо зробити? що зробили? ДІЄСЛОВО - самостійна частина мови, що називає дію або стан предмета і відповідає на питання Дієслово - ? Морфологічні ознаки ? Синтаксична роль ?

Номер слайду 10

Розподільний диктант. (Записати подані дієслова у дві колонки) Означають дію Означають стан Стріляти, писати, умитися, лякатися, мріяти, любити, читати, знати, ущипнути, думати, ходити, спати,

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Робота в парах: 1 ряд– дібрати дієслова, якими можна описати дії, які ви виконували вранці; 2 ряд – дібрати дієслова, якими можна описати дії, які ви виконуватимете увечері.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

РОБОТА БІЛЯ ДОШКИ Запишіть речення, визначте морфологічні ознаки та синтаксичну роль дієслів.

Номер слайду 15

Гра «Найкмітливіший» ЗАМІНІТЬ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ ОДНИМ СЛОВОМ. З 2-3 ФРАЗЕОЛОГІЗМАМИ СКЛАДІТЬ РЕЧЕННЯ.

Номер слайду 16

Робота в парах Дібрати до поданих дієслів антоніми

Номер слайду 17

ПІДСУМОК УРОКУ Що називається дієсловом? Що означає ця частина мови? Перерахуйте морфологічні ознаки дієслова. Яким членом речення найчастіше буває дієслово?

Номер слайду 18

Домашнє завдання Ось уже луна дзвінок. Закінчився наш урок. За роботу по заслузі. Щиро дякую вам, друзі!

ppt
Додав(-ла)
Сачук Світлана
Додано
2 грудня 2019
Переглядів
3688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку