Діагностична карта обстеження дитини__________________________________
Група № ___ ДНЗ № __ 20__р.
Основні показники |
Вересень |
Січень |
Травень |
Рекомендації |
Сенсорика: форма: плоскі - об’ємні- колір: основні кольори – відтінки – величина: довгий-короткий – широкий-вузький – товстий-тонкий – високий-низький – глибокий-мілкий –
Математичні еталони: цифри, число - порівняння суміжних множин -
урівняння множин - рахунок – арифметичні дії – знання:
Орієнтування: у просторі від себе - на аркуші - прийменники (на,в,у,за,біля,перед)- відношення - послідовність подій - у чaci: пори року - частини доби -
місяці - дні тижня - вчора, сьогодні, завтра - знання:
Складання цілого з частин: предметні картинки - сюжетні картинки - Конструктивна діяльність: складання: піраміди - з паличок -
Розумові здібності: узагальнення - виключення - розуміння простого сюжету – розуміння складного сюжету – причинно-наслідкові зв’язки – розуміння нісенітниць -
Навколишній світ: Людина - сезонні зміни у природі – рослини – тварини – предмета побуту – транспорт -
Моторика: загальна - дрібна -
Психічні процеси: контакт - пам’ять - мислення - увага - уява - інтерес - працездатність - емоційно-вольова сфера - Pівнi розвитку дитини: високий (В) середній (С) низький (Н)
Мовленнєвий розвиток стан звуковимови Аналіз словника іменники дієслова: прості префіксні прикметники: якісні: колір форма величина простір відносні: присвійні: числівники: однини множини займенники: особові присвійні прийменники: у,на,із,за,під,над,біля Аналіз фонематичного слуху, навичок звукового аналізу визначення позиції звука: із ряду інших звуків у складі: закритому прямому із збігом приголосних в слові: на початку в кінці в середині при збігу приголосних складовий аналіз: звуковий аналіз слів: односкладових типу ПГП двоскладових ПГПГ Трьохскладових ПГПГПГ односкладних із збігом приголоснихПГПП, ППГП Складання схеми слова підбір слів до схем придумування слів на заданий звук знання букв вміння читати склади вміння читати слова Схема речення Аналіз комунікативних вмінь та зв'язного мовлення комунікативні вміння: відповідати на питанння задавати питання слухати співбесідника підтримувати розмову зв'язне мовлення: Відтворення розповіді складеної по дії, що демонструється (вік-м, с)
Розповідь по слідам продемонстрованої дії(м,с,ст)
Переказ розповіді з наглядною опорою у вигляді предметів та обєктів(с,ст)
Переказ розповіді з використанням серіїї сюжетних картин(м,с,ст)
Складання розповіді по серії сюжетних картин(м,с,ст)
Переказ розповіді з використанням однієї сюжетної картини(м,с,)ст)
Складання розповіді по одній сюжетній картині(м,с,ст)
Переказ прослуханого тексту(с,ст)
Складання розповіді по памяті(С,ст)
Складання розповіді по схемі(с,ст)
Складання розповіді по символам(с,ст)
Описова розповідь про предмети та обєкти(с,ст)
Складання описових розповідей по предметним картинам(с,ст)
складання розповіді по заданим словам(с,ст)
творчі роповіді(ст):
-Розповідь із зміною часу дії Рівні розвитку дитини: високий (В) середній (С) низький (Н) |
|
|
|
|
1