Дидактична гра для розвитку фонематичного слуху
“
ЧАСТИНА І
Мета гри: формувати вміння визначати останній звук у слові та добирати
слово на заданий звук;
розвивати слухову увагу, фонематичний слух;
збагачувати словниковий запас.
Хід гри:
знайдіть картинку, назва якої починається на цей звук , покладіть поруч. Наприклад: фламінг[о] – [о]гіро[к] – [к]енгур[у] і т.д.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаткові завдання:
Ланцюжки склала: вчитель – логопед
логопедичного пункту на базі
ЛІЦЕЮ№3 імені Лесі Українки
м. Ковеля
ДОМНЮК СВІТЛАНА
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назви малюнків: фламінго, огірок, кенгуру, удав, верблюд, дятел, лантух, халва, аркуш, шарф
Додаткове завдання на диференціацію звуків Л – Р:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назви малюнків: індик, кавун, ніс, сонце, екскаватор, ромб, булка, акваріум, молоко, олівці
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назви малюнків: ракетка, альбатрос, ситро, оберіг, гастроном, Маршал, леопард, друшляк, Кремез, зефір
Додаткове завдання: Автоматизувати звук [р] у словах
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назви малюнків: трансформер, рушник, крейда, акваріум, мандарин, нарцис, сервіз, зерно, острів, верстат
Додаткове завдання: Автоматизувати звук [р] у словах
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назви малюнків: жук, коршун, ножниці, інжир, решето, обруч, черепаха, аркуш, шолом
Додаткове завдання: Автоматизувати шиплячі звуки [ш], [ж], [ч] у словах
|