ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ
6 КЛАС
Цілі:
Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань у 5 класі
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово
Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи
Тип уроку: контроль знань і вмінь
Обладнання та наочність: зошит, завдання
Варіант 1
1. Перетворіть неправильний дріб у мішане число.
2. Округліть до сотень число 475,982.
3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,4 см.
4. Установіть відповідність.
1 |
Учень прочитав 30% усієї книжки, яка містить 60 сторінок. Скільки сторінок він прочитав? |
А |
20 |
2 |
Учень прочитав 60 сторінок книжки, що складає 30% всіх сторінок. Скільки сторінок у книзі? |
Б |
50 |
3 |
Учень прочитав 30% усієї книжки, яка містить 60 сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати? |
В |
42 |
4 |
Учень прочитав 30 сторінок книжки, яка містить 60 сторінок. Яку частину книжки (у відсотках) він прочитав? |
Г |
200 |
|
|
Д |
18 |
5. Обчисліть: .
6. Знайдіть корінь рівняння: (3x – 6) : 9 = 1,5.
7. Виконайте дії: 7,6 0,45 – 0,78 : 1,3 + 2,8.
8. Власна швидкість птаха 18 км/год, а швидкість вітру – 4,6 км/год. Проти вітру птиця летіла 0,4 години, а за вітром – 0,2 години. Який шлях пролетів птах за весь цей час?
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його висота 10 м, ширина на 7 м менше, а висота більше довжини на 2 м.
ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ
6 КЛАС
Цілі:
Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань у 5 класі
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово
Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи
Тип уроку: контроль знань і вмінь
Обладнання та наочність: зошит, завдання
Варіант 2
1. Перетворіть неправильний дріб у мішане число:
2. Округліть до сотих число 385,992.
3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,6 см.
4. Установіть відповідність.
1 |
Туристи пройшли 20% всього маршруту, довжина якого 50 км. Скільки кілометрів вони пройшли? |
А |
10 |
2 |
Туристи пройшли 50 км, що складає 20% всього маршруту. Знайти довжину маршруту. |
Б |
25 |
3 |
Туристи пройшли 20 км маршруту, довжина якого 50 км. Яку частину маршруту (у відсотках) вони подолали? |
В |
250 |
4 |
Туристи пройшли 20% всього маршруту, довжина якого 50 км. Скільки кілометрів їм залишилося пройти? |
Г |
40 |
|
|
Д |
100 |
5. Обчисліть: .
6. Знайдіть корінь рівняння: (6x – 20) : 7 = 2,5.
7. Виконайте дії: 0,56 : 1,4 + 6,8 0,65 – 2,9.
8. Власна швидкість катера 28 км/год, а швидкість течії – 1,6 км/год. Спочатку катер ішов проти течії 0,6 години, а потім за течією – 0,3 години. Який шлях пройшов катер за весь цей час?
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його висота 13 м, ширина на 7 м більше, а висота менше ширини на 3 м.
ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ
6 КЛАС
Цілі:
Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань у 5 класі
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово
Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи
Тип уроку: контроль знань і вмінь
Обладнання та наочність: зошит, завдання
Варіант 3
1. Перетворіть неправильний дріб у мішане число.
2. Округліть до сотень число 285,992.
3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,8 см.
4. Установіть відповідність.
1 |
Туристи пройшли 40% всього маршруту, довжина якого 80 км. Скільки кілометрів вони пройшли? |
А |
20 |
2 |
Туристи пройшли 80 км, що складає 40% всього маршруту. Знайти довжину маршруту. |
Б |
48 |
3 |
Туристи пройшли 40 км маршруту, довжина якого 80 км. Яку частину маршруту (у відсотках) вони подолали? |
В |
50 |
4 |
Туристи пройшли 40% всього маршруту, довжина якого 80 км. Скільки кілометрів їм залишилося пройти? |
Г |
32 |
|
|
Д |
200 |
5. Обчисліть: .
6. Знайдіть корінь рівняння: (3x – 12) : 11 = 1,5.
7. Виконайте дії: 9,6 0,35 – 0,68 : 1,7 + 7,4.
8. Власна швидкість теплохода 31 км/год, а швидкість течії – 2,8 км/год. Спочатку катер ішов проти течії 0,3 години, а потім за течією – 0,7 години. Який шлях пройшов теплохід за весь цей час?
9. Кут MKN дорівнює 120. Промінь KD розділив цей кут так, що кут DKN дорівнює 101. Обчисліть градусну міру кута MKD.