Діагностична контрольна робота 6 клас

Про матеріал
Діагностична контрольна робота 6 клас з математики "Повторення й систематизація вивченого у 5 класі". 2 варіанти
Перегляд файлу

ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ

6 КЛАС

Цілі:

Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань у 5 класі

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово

Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи

Тип уроку: контроль знань і вмінь

Обладнання та наочність: зошит, завдання

Варіант 1

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число.

2. Округліть до сотень число 475,982.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,4 см.

4. Установіть відповідність.

1

Учень прочитав 30% усієї книжки, яка містить 60 сторінок. Скільки сторінок він прочитав?

А

20

2

Учень прочитав 60 сторінок книжки, що складає 30% всіх сторінок. Скільки сторінок у книзі?

Б

50

3

Учень прочитав 30% усієї книжки, яка містить 60 сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

В

42

4

Учень прочитав 30 сторінок книжки, яка містить 60 сторінок. Яку частину книжки (у відсотках) він прочитав?

Г

200

 

 

Д

18

5. Обчисліть: . 

6.  Знайдіть корінь рівняння: (3x 6) : 9 = 1,5.

7. Виконайте дії: 7,6 0,45 – 0,78 : 1,3 + 2,8.

8. Власна швидкість птаха 18 км/год, а швидкість вітру – 4,6 км/год. Проти вітру птиця летіла 0,4 години, а за вітром – 0,2 години. Який шлях пролетів птах за весь цей час?

9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його висота 10 м, ширина на 7 м менше, а висота більше довжини на 2 м.

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ

6 КЛАС

Цілі:

Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань у 5 класі

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово

Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи

Тип уроку: контроль знань і вмінь

Обладнання та наочність: зошит, завдання

Варіант 2

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число:

2. Округліть до сотих число 385,992.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,6 см.

4. Установіть відповідність.

1

Туристи пройшли 20% всього маршруту, довжина якого 50 км. Скільки кілометрів вони пройшли?

А

10

2

Туристи пройшли 50 км, що складає 20% всього маршруту. Знайти довжину маршруту.

Б

25

3

Туристи пройшли 20 км маршруту, довжина якого 50 км. Яку частину маршруту (у відсотках)  вони подолали?

В

250

4

Туристи пройшли 20% всього маршруту, довжина якого 50 км. Скільки кілометрів їм залишилося пройти?

Г

40

 

 

Д

100

5. Обчисліть: . 

6. Знайдіть корінь рівняння: (6x – 20) : 7 = 2,5.

7. Виконайте дії: 0,56 : 1,4 +  6,8 0,65 – 2,9.

8. Власна швидкість катера 28 км/год, а швидкість течії – 1,6 км/год. Спочатку катер ішов проти течії 0,6 години, а потім за течією –  0,3 години. Який шлях пройшов катер за весь цей час?

9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його висота 13 м, ширина на 7 м більше, а висота менше ширини на 3 м.

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ

6 КЛАС

Цілі:

Навчальна: перевірити рівень засвоєння знань у 5 класі

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати думку письмово

Виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи

Тип уроку: контроль знань і вмінь

Обладнання та наочність: зошит, завдання

Варіант 3

 

1. Перетворіть неправильний дріб    у мішане число.

2. Округліть до сотень число 285,992.

3. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,8 см.

4. Установіть відповідність.

1

Туристи пройшли 40% всього маршруту, довжина якого 80 км. Скільки кілометрів вони пройшли?

А

20

2

Туристи пройшли 80 км, що складає 40% всього маршруту. Знайти довжину маршруту.

Б

48

3

Туристи пройшли 40 км маршруту, довжина якого 80 км. Яку частину маршруту (у відсотках)  вони подолали?

В

50

4

Туристи пройшли 40% всього маршруту, довжина якого 80 км. Скільки кілометрів їм залишилося пройти?

Г

32

 

 

Д

200

5. Обчисліть: . 

6. Знайдіть корінь рівняння: (3x – 12) : 11 = 1,5.

7. Виконайте дії: 9,6 0,35 – 0,68 : 1,7 + 7,4.

8. Власна швидкість теплохода 31 км/год, а швидкість течії – 2,8 км/год. Спочатку катер ішов проти течії 0,3 години, а потім за течією –  0,7 години. Який шлях пройшов теплохід за весь цей час?

 

9. Кут MKN дорівнює 120. Промінь KD розділив цей кут так, що кут DKN дорівнює 101. Обчисліть градусну міру кута MKD.

 

doc
Додано
27 жовтня 2019
Переглядів
1342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку