Діагностична робота «Прикметник»
1. Прикметники батькове майно, заяча лапа, материна ласка :
а) відносні; б) якісні; в) присвійні.
2. Прикметники соснові, ялинові, яскраві :
а) твердої групи; б) м'якої групи; в) мішаної групи.
3. Вказати ступінь порівняння та його форму прикметника найбільш складний :
а) найвищий ступінь;
б) вищий ступінь, проста форма;
в) найвищий ступінь, складена форма;
г) найвищий ступінь, проста форма.
4. Виписати прикметники, від яких утворюються ступені порівняння:
широкий, живий, сільський, весняний, ніжний, мудрий, високий,
молочний, вовчий, літературний.
5. Від поданих іменників утворити і записати прикметники :
Козак, Буг, товариш, казах
6. Записати прикметники, знявши риску.
Біло/крилий,яскраво/жовтий,п'яти/поверховий,червоно/гарячий,
західно/європейський.
7. Утворити ступені порівняння прикметника гарний
8. Розподіліть і запишіть у три колонки прикметники, відповідно розряду(якісні, відносні,присвійні):
Шевченкова, лляний, солодкий, шовковий, щасливий, материн, мудрий, добрий, мідний, батьків, сестрин.
9. Запишіть речення , знімаючи скісну риску:
У лісі поночіє, але темрява не/густа, а прозора
Не/чутними кроками увійшли в село запашні присмерки.
10. Спишіть, розкриваючи дужки:
Овоч(е,о)вий, грош(е,о)вий, плюш(е,о)вий, дощ(е,о)вий, плеч(о,е)вий, квітк(е,о)вий.
11. Утворіть присвійні прикметники від поданих слів
Сестра, брат, Іван, Микола, Андрій, Марина, Марія, Наталя, учитель, школяр, учень, друг, однокласник.
12. Спишіть , уставляючи в прикметники пропущені літери -н- , -нн- :
Пташи..ий, незліче..ий, бажа..ий, зако..ий, свяще..ий, тума..ий.