Діагностична контрольна робота
Варіант 1
–3(x – 5y) + 5(x + 3y) 2(6x – y) - 6(-2x + y).
3. (2 бали) Знайти значення виразу:
1) (–12,4 + 8,9) ; 2)
4. (2 бали) Розв’яжіть рівняння:
1,2(5х–2)= 8 – (10,4 – 6х) 0,4(6-4с)=0,5(7-3с)-1,9
5. (2 бали) Спростити і обчислити значення виразу
(5х - 0,1) ∙ 1,6 - 4 ∙ (1,8х - 3), якщо х = - 4,5
6. (3 бали)У першому ящику було в 5 разів більше мандаринів, ніж у другому, коли з першого ящика взяли 25 кг мандаринів, а в другий поклали ще 15, то в обох ящиках мандаринів стало порівну. Скільки мандаринів було в кожному ящику спочатку?
Діагностична контрольна робота
Варіант 2
1. (1 бал) Обчисліть значення виразу 1).(3,7 – 12,5) : (–8); 2). (–13,1 + 7,5) : (–8)
2. (2 бали) Спростіть вираз та приведіть подібні доданки
4(3m – n) – 3(4m + 2n) –4(5c – 2d) + 5(4c – 3d).
3. (2 бали) Знайти значення виразу:
1) (–3,4 + 7) ; 2)
4. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
0,5(8х+1) = 1,5 – (9 – 4х) 0,3(6-3а)=4,5-0,8(а-9)
(5х - 0,1) ∙ 1,6 - 4 ∙ (1,8х - 3), якщо х = - 3,5
6. (3 бали)На одній ділянці було в 3 рази більше саджанців, ніж на другій. Коли з першої ділянки вивезли 30 саджанців, а на другій посадили ще 10 саджанців, то на обох ділянках саджанців стало порівну. Скільки саджанців було на кожній ділянці спочатку?