Діагностична робота з української мови з теми «Текст»
Дата______________________________________________________________________________
Клас:______________________________________________________________________________
П.І.:_______________________________________________________________________________
1.Зв’язані за змістом речення складають….
А) речення Б) текст В) слово
2.Анотація – це…
А)короткий виклад змісту тексту.
Б) довгий виклад змісту тексту.
3.Тексти бувають різних типов.
А)Тест-розповідь, текст-опис, текст-міркування.
Б)Текст-розповідь,текст-опис.
В)Текст-міркування,текст-розповідь.
4. У тексті є…
А)Основна частина і кінцівка.
Б)Зачин і кінцівка.
В)Зачин,основна частина і кінцівка.
5.Прочитай тексти. Подумай і підпиши назви типів даних текстів.
1. У вечірньому небі
Безліч зірок мерехтить уночі над головою. Придивись уважно. Зірки скупчені в певні фігурки, візерунки. Люди давно це помітили. Тоді ж почали давати назви зіркам і сузір‘ям. Найкраще за небом спостерігати у серпні. __________________________________________________________
2. Подорожник
Подорожник – трав’яниста лікарська рослина . Його листочки міцні, круглі. Над темно-зеленим листям піднімаються стрілки-стебла. Квіти подорожника біло-рожеві, дрібні, зібрані в довгий циліндричний колос. Росте біля доріг , де ходять люди.
________________________
3. Я вважаю, що дощ є цілющою водою для усього живого. По-перше, напуваючи землю, він не дає всохнути рослині. По-друге, вчасний дощ – це запорука щедрого врожаю. По-третє, повітря стає свіжішим, а шумні вулиці - чистішими від пилу.
Дощ дуже необхідний для нашої природи.___________________________
6.Зі слів склади речення. Добери заголовок і запиши текст. Я,зайченя,у,восени,школу,приніс.Воно,боялося,всіх,спочатку.Звикло,дітей,потім,до,звірятко.Його,годували,вони.Навесні,зайчика,на.волю,відпустили.діти.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Досліди медіапродукт. Що ти відчуваєш,коли дивишся на фото?Що здивувало тебе на цій світлині?Чи можна довіряти цьому медіапродукту? Чому? Напиши. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________