Діагностична контрольна робота
з математики
для учнів 6 класу
з теми «Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби. Відношення і пропорції.»
Початковий рівень (по 0,5 бала за завдання 1-6, всього-3 б)
Завдання 1-6 з однією правильною відповіддю. Виберіть правильний, на вашу думку, варіант і запишіть його.
1. Яку цифру потрібно записати замість зірочки у числі , для того щоб отримане число ділилося на 3?
а)1; б) 2; в)3; г)9.
2. Яке число є найменшим спільним кратним (НСК) чисел 9 і 15?
а) 45; б) 135; в) 90; г) 3.
3. Скоротіть дріб .
а) ; б) ; в) ; г).
4. Порівняйте дроби: і .
а) ; б) = ; в) ; г) порівняти
5. Обчисліть суму: .
а) ; б) ; в) ; г) .
6. Знайдіть невідомий член пропорції .
а) 3; б) 40; в) 5,625; г) 24.
Середній рівень (по 1,5 балу за завдання 7-8, всього-3 б)
Розв’яжіть завдання 7-8 і запишіть відповідь.
7. Першого дня продали ц яблук, а другого – на ц менше, ніж першого. Скільки центнерів яблук продали за другий день?
8. Розв’яжіть рівняння: .
Достатній рівень (2 бали за завдання 9,)
Детально розв’яжіть завдання і запишіть відповідь.
9. Виконайте дії: . Відповідь подайте у вигляді нескінченного періодичного дробу.
Високий рівень (3 бали)
(Розв’яжіть завдання. Запишіть послідовні логічні дії та пояснення. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язування завдання схемою, таблицею тощо.)
10. По трасі в одному напрямку йдуть два пішоходи. Зараз відстань між ними 2,8 км. Швидкість пішохода, який іде попереду, дорівнює км/год, що складає 70% швидкості пішохода, який іде позаду. Через який час другий пішохід наздожене першого?