З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №14. (Лексична тема. Рух і час. Мовна тема. Окличні та неокличні речення) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №14
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання визначення речення |
|
|
|
|
|
|
2 |
Знання визначення окличного речення |
|
|
|
|
|
|
3 |
Розрізнення окличних речень |
|
|
|
|
|
|
4 |
Вміння ставити відповідний знак в окличному реченні |
|
|
|
|
|
|
5 |
Вміння перебудовувати неокличне речення в окличне |
|
|
|
|
|
|
6 |
Вміння придумувати окличні речення |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 28-29 Тема 8.Рух і час.
Діагностична робота №14
Варіант 1
Тема.Окличні та неокличні речення.
1.Речення – це ...
А) слово або кілька слів, що виражають закінчену думку
Б) слово або кілька слів
В) слово або кілька словосполучень
2.Речення, які вимовляються емоційно і з окличною інтонацією, називаються ...
А) окличними
Б) неокличними
В) питальними
3.Позначте окличне речення.
А) Нарешті ми зустрілися!
Б) Ми зустрілися вчора.
В) Коли ми зустрілися?
4.Поставте відповідний знак в окличному реченні. Запишіть.
Як чудово на Великдень обмінюватися крашанками
5.Перебудуйте неокличне речення на окличне і запишіть.
Земля наша прекрасна.
6.Складіть і запишіть окличне речення про свято, яке ви найбільше любите.
Тиждень 28-29 Тема 8.Рух і час.
Діагностична робота №14
Варіант 2
Тема.Окличні та неокличні речення.
1.Речення – це ...
А) слово або кілька слів
Б) слово або кілька слів, що виражають закінчену думку
В) слово або кілька словосполучень
2.Речення, які вимовляються емоційно і з окличною інтонацією, називаються ...
А) питальними
Б) неокличними
В) окличними
3.Позначте окличне речення.
А) Пахучими квітами зустрічає нас ліс весною.
Б) Як чудово в лісі навесні!
В) Навесні в лісі чудово.
4.Поставте відповідний знак в окличному реченні. Запишіть.
Як смачно на Великдень скуштувати багато різних пасок
5.Перебудуйте неокличне речення на окличне і запишіть.
Чудові наші Карпати.
6.Складіть і запишіть окличне речення про свято, яке ви найбільше любите.