Діагностична робота №17 "Повторення вивченого"

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019) Діагностична тестова робота №17. (Лексична тема. Все пов’язане з усім. Мовна тема. Повторення вивченого) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості. Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату. За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Перегляд файлу

 З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)

 Діагностична тестова робота №17. (Лексична тема. Все пов’язане з усім. Мовна тема. Повторення вивченого) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Позначка/інтерпретація вчителя

Результат роботи

Коментар

++ (має значні успіхи)

Правильно виконав/виконала усі завдання

Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями...

+ (демонструє помітний прогрес)

Допустив/допустила 1-2 помилки

Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш...

V (досягає результату з допомогою вчителя)

Допустив/допустила 3-4 помилки

Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ...

! (потребує значної уваги і допомоги)

Допустив/допустила 5 і більше помилок

Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання рівня навчальних досягнень

Діагностична робота №17

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі)

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Уміння досліджувати звуко-буквений склад слів

 

 

 

 

 

 

2

Вміння вибирати споріднені слова

 

 

 

 

 

 

3

Вміння вибирати слова (прикметники, дієслова) за запитаннями

 

 

 

 

 

 

4

Розуміння вживання  дзвінких приголосних, ненаголошених голосних, губних приголосних

 

 

 

 

 

 

5

Вміння складати речення із поданих слів

 

 

 

 

 

 

6

Вміння зв’язно висловлювати власну думку, вживаючи правила написання власних і загальних назв.

Вміння підбирати заголовок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень -  34                   Тема 9.Все пов’язане з усім.

   Діагностична робота №17

      Варіант 1

Тема.Повторення вивченого.

 

1.Позначте рядок слів, у яких звуків більше, ніж букв.

А) зимою, щиглик, стрибає

Б) джміль, сіль, лялька

В) дзеркало, збіжжя, праця

 

2.Позначте рядок, у якому всі слова споріднені.

А) літак, літо, літера

Б) мед, медок, медовий

В) синій, син, синіти

 

3.Позначте рядок слів, у якому слова відповідають на питання який? яка? яке?

А) соковита, морський, маленьке

Б) росте, плаває, літає

В) карась, голуб’ятко, яблуко

 

4.Спишіть слова, вставляючи потрібні букви. Доберіть, де потрібно, перевірні слова.

Гри..., зу..., кни...ка, ягі...ка, ...отограф, з...мля.

 

5.Із поданих слів складіть і запишіть речення.

 Із, повернулися, птахи, вирію.

 У, лунають, гаях, їх, лісах, та, голоси.

 

6.Поміркуйте та запишіть власне висловлювання (3-5 речень) про те, як, де і з ким ви відпочивали влітку. Не забудьте написати заголовок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\ Тиждень -  34                   Тема 9.Все пов’язане з усім.

   Діагностична робота №17

      Варіант 2

Тема.Повторення вивченого.

 

1.Позначте рядок слів, у яких букв більше, ніж звуків.

А) тінь, бджола, джерело

Б) ціна, дружба, праця

В) щавель, весною, грає

 

2.Позначте рядок, у якому всі слова споріднені.

А) сад, садок, садовий

Б) гуска, гусак, гусениця

В) літак, літо, літера

 

3.Позначте рядок слів, у якому слова відповідають на питання що робить?

А) лікар, продукти, сміття

Б) соковита, морський, великий

В) біжить, стрибає, падає

 

4.Спишіть слова, вставляючи потрібні букви. Доберіть, де потрібно, перевірні слова.

Хлі..., ка...ка, сте...ка, з...ма, ні...ті, ...артух.

5.Із поданих слів складіть і запишіть речення.

 У, зацвіли, дерева, фруктові, садах.

 Над, бджоли, ними, працьовиті, гудуть

 

6.Поміркуйте та запишіть власне висловлювання (3-5 речень) про те, як, де і з ким ви відпочивали влітку. Не забудьте написати заголовок.

 

docx
Додано
9 серпня 2021
Переглядів
1864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку