Діагностична робота №15 "Нульове закінчення слова"

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019) Діагностична тестова робота №15. (Лексична тема. Рух і час. Мовна тема. Нульове закінчення слова) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості. Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату. За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Перегляд файлу

 З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)

 Діагностична тестова робота №15. (Лексична тема. Рух і час. Мовна тема. Нульове закінчення слова) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Позначка/інтерпретація вчителя

Результат роботи

Коментар

++ (має значні успіхи)

Правильно виконав/виконала усі завдання

Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями...

+ (демонструє помітний прогрес)

Допустив/допустила 1-2 помилки

Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш...

V (досягає результату з допомогою вчителя)

Допустив/допустила 3-4 помилки

Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ...

! (потребує значної уваги і допомоги)

Допустив/допустила 5 і більше помилок

Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання рівня навчальних досягнень

Діагностична робота №15

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі)

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знання визначення нульового закінчення

 

 

 

 

 

 

2

Вміння розпізнавати форму одного й того ж слова

 

 

 

 

 

 

3

Вміння вибирати слова з нульовим закінченням

 

 

 

 

 

 

4

Вміння змінювати слова за зразком, позначати нульове закінчення

 

 

 

 

 

 

5

Вміння позначати нульове закінчення

 

 

 

 

 

 

6

Вміння вибирати з тексту спільнокореневі слова, позначати основу, закінчення й корінь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 30-31                       Тема 8.Рух і час.

        Діагностична робота №15

  Варіант 1

    Тема.Нульове закінчення слова.

 

1.У деяких словах закінчення то з’являється то зникає. Це означає, що в певній формі слово має ...

А) нульове закінчення

Б) закінчення

В) корінь

 

2.Виберіть рядок, у якому записано форму одного й того ж  слова.

А) ліс, лісник, лісочок

Б) ліс, лісу, лісом

В) ліс, діброва, чагарник

 

3.Виберіть рядок слів із нульовим закінченням.

А) комп’ютер, час, мандрівник

Б) місто, село, країна

В) гарний, привітний, поганий

 

4.Змініть слова за зразком, позначте нульове закінчення.

 «є»  «нема»

 хліб      -     хліб

docx
Додано
9 серпня 2021
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку