Затверджую
Директор ОЗ НВК Асканія-Нова-гімназія
________________ І.П. Марчук
«____» __________________ 2020 р.
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
в 2 - П класі
на 2020 - 2021 навчальний рік
учителя початкових класів
Питомницької філії ОЗ НВК Асканія-Нова - гімназія
Тітовської Олександри Михайлівни
Розглянуто Погоджено
на засіданні МО початкових класів Завідувач Питомницької філії
Протокол №_______ ОЗ НВК Асканія-Нова-гімназія
від «____»____________ 2020р. ___________ З.А.Вітюк
Керівник МО _______ Г.А.Отрада «____ » ____________ 2020р.
Календарно-тематичне планування
уроків української мови та читання
175 годин (5 години на тиждень)
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр |
Загальна к-сть тижнів |
К-ть уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
16 |
5 |
80/77 |
|
ІІ |
19 |
5 |
95/90 |
|
рік |
35 |
5 |
175/167 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 р. № 87.
Українська мова та читання: Типова освітня програма (за редакцією Р. Б. Шияна)
Підручник:. Українська мова та читання: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. Іч. - 95 с., ІІч. – 95 с.
Автори : І. О. Большакова, М. С. Пристінська
№ |
Тема уроку |
Запланована дата |
Зміна дати |
Приміт ки |
І семестр |
||||
Розділ 1.Мова і мовлення. Коригуюче навчання |
||||
1 |
Я вивчаю українську мову. Роль ввічливих слів у спілкуванні. |
01.09. |
|
|
2 |
Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього» «Робот я і робот Доллі» Г.Фалькович. |
01.09. |
|
|
3 |
Вхідна діагностична робота. |
02.09. |
|
|
4 |
Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Визначення типів мовлення.Книга — кращий друг. Робота з дитячою книжкою: «Книжки, прочитані влітку». |
04.09. |
|
|
5 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка. Розвиток мовлення: «Загадка» |
07.09. |
|
|
6 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Скоромовка. Вибір слів. Швидкість мовлення. |
08.09. |
|
|
7 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: «Усна народна творчість». |
08.09 |
|
|
8 |
Письмо як засіб спілкування. Піктограма. Шифровка тексту за допомогою піктограм. |
09.09 |
|
|
9 |
Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення: «Лист». |
11.09 |
|
|
10 |
Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: «Дитячі гуморески». |
14.09 |
|
|
11 |
Діалог. Українська народна казка. Діагностична робота. Діалог. |
15.09 |
|
|
12 |
Діалог. Українська народна пісня. Дитячі народні пісні. |
15.09 |
|
|
13 |
Повторюємо. Слово. Слова, що означають назву, ознаку, дію предмета. |
16.09 |
|
|
14 |
Повторюємо. Речення. Вірш – небилиця. «Картина» П.Воронько. |
18.09 |
|
|
15 |
Повторюємо. Текст. Редагування тексту. «В ліс метелики літали» О.Мамчин. |
21.09 |
|
|
16 |
Підсумок з теми. Діагностична робота. Списування. |
22.09 |
|
|
Розділ 2. Звуки і букви. |
||||
17 |
Звуки. Казки народів світу. Робота з дитячою книжкою: «Казки народів світу». |
22.09 |
|
|
18 |
Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» Г.Демченко. |
23.09 |
|
|
19 |
Абетка. Казки народні та авторські. «Лисичка та Журавель» І.Франко. |
25.09 |
|
|
20 |
Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: «Дитячі словники» |
28.09 |
|
|
21 |
Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» за Д. Родарі. |
29.09 |
|
|
22 |
Голосні звуки. Позначення голосних звуків буквами. |
29.09 |
|
|
23 |
Приголосні звуки. Позначення приголосних звуків буквами. |
30.09 |
|
|
24 |
Буква ї. Звуко-буквенний аналіз слів. Поширення речень за питаннями. |
02.10 |
|
|
25 |
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади. |
05.10 |
|
|
26 |
Склад. Наголос. Визначення наголосу у словах. |
06.10 |
|
|
27 |
Текст. Будова тексту. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» Д. Кузьменко. |
06.10 |
|
|
28 |
Перенос слів з рядка в рядок. Вправляння у переносі слів. |
07.10 |
|
|
29 |
Оповідання. Заголовок. Робота з дитячою книжкою: «Оповідання В.Сухомлинського про дітей. |
09.10 |
|
|
30 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. Звук й. |
12.10 |
|
|
31 |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Вірш «Хоробрі хробачки» Г. Фалькович. |
13.10 |
|
|
32 |
Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» за мотивами казки братів Грім. |
13.10 |
|
|
33 |
Пом’якшені приголосні звуки. Визначення пом’якшених приголосних звуків у словах. |
16.10 |
|
|
34 |
Текст. Тема і головна думка тексту. Оповідання «Дракон» Д.Кузьменко. Діагностична робота. Аудіювання. |
19.10 |
|
|
35 |
Перенос слів з ь та ьо. Вірш. Рима. «Дивна звичка» А.Костецький. |
20.10 |
|
|
36 |
Буква й. звуко-буквенний аналіз слів. Поділ слів для переносу. |
20.10 |
|
|
37 |
Текст. Послідовність подій. Будова тексту. «Йогурт» Робота з дитячою книжкою: «Дитячі журнали». |
21.10 |
|
|
38 |
Буквосполучення йо та ьо. Діаграма Венна. Дискусія. |
23.10 |
|
|
39 |
Буквосполучення йо та ьо. Перенос слів з буквосполученням йо та ьо. |
02.11 |
|
|
40 |
М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис «Латаття біле». |
03.11 |
|
|
41 |
Перенос слів з м’яким приголосним звуком. Розвиток мовлення: «Оголошення». |
03.11 |
|
|
42 |
Апостроф. Правила написання слів з апострофом. |
04.11 |
|
|
43 |
Апостроф. Варіанти переносу слів з апострофом. |
06.11 |
|
|
44 |
Апостроф. Перенос слів з апострофом. Розвиток мовлення: «Записка» |
09.11 |
|
|
45 |
Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся - супергероїня» за Марлуз фон Лон. |
10.11 |
|
|
46 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Звуки, що утворюють пари. Звуки, що не мають пари. |
10.11 |
|
|
47 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Розвиток мовлення: «Моя улюблена справа чи гра» |
11.11 |
|
|
48 |
Слова зі збігом приголосних. Перенос слів зі збігом приголосних. |
13.11 |
|
|
49 |
Вірш. Художні засоби: пестливі слова. Робота з дитячою книжкою: «Вірші сучасних українських авторів для дітей». |
16.11 |
|
|
50 |
Звуки [дж], [дз], [дз']. Перенос слів зі сполученням [дж], [дз], [дз']. |
17.11 |
|
|
51 |
Оповідання. Переказ. Театралізуємо. «Парасолька» за Н.Малетич. |
17.11 |
|
|
52 |
Підсумок з теми. Діагностична робота. Диктант. |
18.11 |
|
|
Розділ 3. Слово. Значення слова. |
||||
53 |
Слово. Лексичне значення слова. Редагування речення. |
20.11 |
|
|
54 |
Вірші-небелиці. Правда й вигадка. Редагування тексту. |
23.11 |
|
|
55 |
Слова з прямим і переносним значенням. Вірш. Рима. «Голодна кишеня». |
24.11 |
|
|
56 |
Оповідання. Правда й вигадка. «Щедра кишеня» за О.Кротюк. |
24.11 |
|
|
57 |
Слова однозначні і багатозначні. Текст-опис. Тема. Ключові слова. |
25.11 |
|
|
58 |
Омоніми. Роль омонімів у мовленні. Переносне значення слів. |
27.11 |
|
|
59 |
Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка. |
30.11 |
|
|
60 |
Оповідання. Казка. Порівняння текстів за жанрами. «Урятував сонечко» за В. Сухомлинським. |
01.12 |
|
|
61 |
Слова, близькі за значенням. Утворення пар слів – синонімів. |
01.12 |
|
|
62 |
Слова, протилежні за значенням. Підбір антонімів до поданих слів. |
02.12 |
|
|
63 |
Оповідання. Тема і головна думка. Головний герой. Оповідання «Так багато книжок» за Ж.Тібо |
04.12 |
|
|
64 |
Підсумок з теми. Діагностична робота. Усний переказ. Робота з дитячою книжкою: «Книжки, які я люблю читати» |
07.12 |
|
|
Розділ 4. Будова слова |
||||
65 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Визначення закінчення та основи слова. |
08.12 |
|
|
66 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Оповідання «Чий песик» за А.Григоруком |
08.12 |
|
|
67 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення: «Інструкція» |
09.12 |
|
|
68 |
Комікс. Поняття про комікс як послідовність малюнків. Робота з дитячою книжкою: «Комікси» |
11.12 |
|
|
69 |
Корінь. Споріднені слова. Створення нових слів на основі запропонованих. |
14.12 |
|
|
70 |
Корінь. Споріднені слова. Лічилка. Рима. «Лис зустрів у лісі лиса»
|
15.12 |
|
|
71 |
Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: «Газета для дітей» |
15.12 |
|
|
72 |
Корінь. «Як ми з татом будували хатинку» за А. Обіолс. |
16.12 |
|
|
73 |
Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» за А. Обіолс. |
18.12 |
|
|
74 |
Форма слова і споріднені слова. Вірш «Снігова казка» Т.Коломієць. |
21.12 |
|
|
75 |
Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. |
22.12 |
|
|
76 |
Зимові свята. Колядки. Щедрівки. Діагностична робота. Читання вголос. |
22.12 |
|
|
77 |
Підсумок з теми. Зимові свята. Вірш «Зимові канікули» Г.Фалькевич |
23.12 |
|
|