Діагностувальна робота з англійської мови для 4 класу
Name
__________________________________________________________________
UNIT 2 IT’S MY LIFE
My name is Maria. I live in Kyiv. It’s in Ukraine. I live in a house. Upstairs there are two bedrooms and a bathroom. There is a balcony too. Downstairs there is a kitchen and a living room. My house has a garage too. We’ve got a dog. Look! He’s inside the house.
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач твердження, з якими погоджуєшся.
Усі завдання для мене були легкими і доступними.
Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!
Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.
Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.
Мені було дуже важко.
Має значні успіхи |
|
Демонструє помітний прогрес |
|
Досягає результату з допомогою вчителя |
|
Потребує значної уваги та допомоги вчителя |
|
Результативність навчання учнів
++ — учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.
+ — учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).
V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.
! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.
виконання завдань правильне і в повному обсязі
більше правильно виконаних завдань
більше неправильно виконаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання