Діагностична робота №2 для 4 класу за підручником Г. К. Мітчелл

Про матеріал
Діагностична робота №2 для 4 класу за підручником Г. К. Мітчелл. Розраховано на перевірку навичок аудіювання, читання, письма та говоріння. Аудіо завдання взяті з підручника.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з англійської мови для 4 класу

Name

__________________________________________________________________

 

UNIT 2 IT’S MY LIFE

  1. Listen and point a, b or c.
  1. How often does Betty have history?
  1. once a week
  2. every day
  3. twice a week
  1. What does Tony want to be when he grows up?
  1. photographer
  2. writer
  3. astronaut
  1. Where is Fifi?
  1. upstairs in the living room
  2. downstairs in the dining room
  3. downstairs in the living room

 

  1. Read the text and point TRUE or FALSE.

My name is Maria. I live in Kyiv. It’s in Ukraine. I live in a house. Upstairs there are two bedrooms and a bathroom. There is a balcony too. Downstairs there is a kitchen and a living room. My house has a garage too. We’ve got a dog. Look! He’s inside the house.

  1. Maria lives in the UK.                                       _____________________
  2. Maria lives in a flat.                                           _____________________
  3. There are two bedrooms upstairs.                      _____________________
  4. There isn’t a balcony.                                         _____________________
  5. Dog is outside the house.                                   _____________________

 

  1. Complete the sentences about yourself.
  1. I have Maths ____________________________ a week.
  2. I have English ___________________________ a week.
  3. I have PE _______________________________ a week.

 

  1. Answer question:  what do you want to be when you grow up?

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач    твердження, з якими погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.

Мені було дуже важко.

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Результативність навчання учнів

++учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

+ учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).

V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.

 

          виконання завдань  правильне і в повному обсязі

          більше правильно виконаних завдань

          більше неправильно виконаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання