конспект уроку "Як поводитись в колективі"

Про матеріал
розробка конспекту уроку ЯДС 3 клас "Як поводитись в колективі?"за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська і т.д.
Перегляд файлу

Тема:Як поводитися в колективі.

Мета: ознайомити з основними характеристиками культурного мовлення; вчити учнів дотримувати правил спілкування в усному мовленні; розвивати вміння правильно висловлювати свою думку у зв’язному мовленні. Дати поняття про умови спілкування, розвивати культуру спілкування, організувати роботу з вироблення правил спілкування, навчити дітей приймати участь у дискусії,  розвивати творчі здібності дітей та їх зв’язне мовлення, виховувати щиру любов  і почуття гордості за свою мову, бажання вивчати її і берегти, виховувати ввічливість, повагу до співрозмовника.

Тип уроку: інтегрований

Обладнання: презентація, тести казок, малюнки з погодою,пазли

Література: підручник Гільберг, Тарнавська, Павич, інтернет-ресурс «На урок», «Всеосвіта»

Хід уроку

І.Організація класу

- Доброго ранку, мене звати Марина Олегівна і сьогодні урок Я Досліджую Світ  Які  проведу я.

Дзвінок всім нам дав наказ :

До роботи швидше в клас!

Біля парти стали чемно -

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

 сядемо рівненько на місця свої!

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Бесіда

- Як ви гадаєте , що таке правила поведінки?

- Для чого вони потрібні?

- Що станеться, якщо ними нехтувати?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Тож сьогодні на уроці   ми ознайомимося  з основними характеристиками культурного мовлення; будемо вчитися дотримуватися правил спілкування в усному мовленні; розвивати вміння правильно висловлювати свою думку у зв’язному мовленні. Дамо визначення  про умови спілкування, розвивати культуру спілкування, організувати роботу з вироблення правил спілкування, будемо приймати участь у дискусії,  розвивати творчі здібності  та зв’язне мовлення, виховувати щиру любов  і почуття гордості за свою мову, бажання вивчати її і берегти, виховувати ввічливість, повагу до співрозмовника.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1.Дискусія

- Що спільне та відмінне у правилах поведінки на уроці та перерві?

- Подивіться на зображення та проаналізуйте поведінку кожної дитини.

  • Чи вірно себе поводять діти?Поясни свою відповідь
  • Які правила спілкування  слід виконувати під час уроку?
  • Доведіть , що правила поведінки  важливо виконувати. Починайте так:
  • Якщо…
  • Я вважаю , що ….
  • Ми разом….

2.Словникова робота

- Чи знаєте ви , що таке спілкування?

3.Робота в парах

-У школі спілкування допомагає дізнатися багато нового, ділитися враженнями. Це важлива складова життя людини , яка робить її щасливою, товариською та дружньою .

- Пригадайте, про що нове й цікаве ви дізналися під час літніх канікул. Розкажіть про це.

4.Робота з підручником

- Як правильно спілкуватися у класі? З ким і для чого  ви спілкуєтеся? А дати відповідь вам допоможе схема на с.9

5.Фізкультхвилинка

6.Бесіда

-Зараз я прочитаю віршики про хлопчиків, а ви повинні відповісти який хлопчик чемний , а який ні!

- Ніс хлопчина в школу в ранці
Ручки, зошити й книжки.
З усіма вітався вранці
Наш Івасик залюбки.

Всім казав він «Добрий ранок!»

Людям, сонечку, пташкам...
І всміхавсь теплом світанок,
Дарував всім радість нам.

Треба завжди чемним бути,
Бо ж людина в світі ти!
Слів чарівних не забути,
Чемним у життя іти!

  • А зараз послухайте віршик про іншого хлопчину.
  • А Василько — не вітався —
    Чи не вмів, чи не хотів...
    Між людьми завжди штовхався,
    Грубіянити умів...

То ж Василька не любили —
Ніс хлопчина в серці зло.
З ним дружити не хотіли,
Й не цікаво з ним було

Ще й слова несловникові
Дуже часто він вживав.
Й кулаки напоготові
До дітей завжди тримав.

  • Тож який хлопчик був чемним? Поясніть свою думку
  • Чи завжди ти ввічливий з людьми? Якщо ні, то постарайся виправитись, адже ввічливих поважають...

7.Робота з підручником

- Давайте ознайомимось з правилами спілкування в класі на с.10.

  • Нумо створимо власне правило спілкування в класі.

V.Закріплення вивченого матеріалу

-Що таке спілкування?

-Чи потрібно ввести себе чемно?

-Що станеться, якщо ти перестанеш бути чемним?

-Які є  правила спілкування  у класі ?

- Які правила спілкування  слід виконувати під час уроку?

VІ. Застосування знань , умінь і навичок

1.Гра «Упіймай правило»

-Я зачитую правило , якщо правильно вірне ви сидите рівненько, а якщо хибне плескайте в долоньки»

  • Слухай уважно.
  • Суворо говори.
  • Говори з повагою і слухай.
  • Привітно спілкуйся.
  • Можна кричати.
  • Перебивай співрозмовника.

2. Зв’язок з казкою

Зараз я вам роздам картки з надрукованими казками. Ваше завдання: зробити з казки висновок, який би перегукувався з темою нашого заняття.

Текст для першої групи: «Лебідь, рак і щука»

Текст для другої групи: «Ріпка»

Текст для третьої групи: «Маленька рибка і біб»

Висновки:

перша група: спільна мета,

друга група: взаємодопомога,

третя група: уміння спілкуватися,

3.Складання пазл

-Я роздаю вам пазли . Ви складаєте . Після того, як складете відповісти чи чемно діти поводять себе.

 

 

13. Правила поведінки 13. Правила поведінки

VІI.Підсумок уроку

1.Рефлексія

- Я пропонуються вам  дві картини із зображенням сумного та радісного  пейзажу. Виберіть ту картину, яка відповідає вашому настрою.

imageліто

 

Sinoptik: У понеділок 19-го на Черкащині переважатиме похмура погода - vikka

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
1987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку