З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №4. (Лексична тема. Факти і здогадки. Мовна тема. Апостроф. Обережно: суржик!) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №4
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Правило написання апострофа |
|
|
|
|
|
|
2 |
Розрізнення складів з твердою і м’якою вимовою |
|
|
|
|
|
|
3 |
Правопис слів з апострофом |
|
|
|
|
|
|
4 |
Застосування правопису слів з апострофом |
|
|
|
|
|
|
5 |
Написання чисел з апострофом |
|
|
|
|
|
|
6 |
Вміння редагувати слова-суржики у мовленні |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 7-8 Тема 2.Факти і здогадки.
Діагностична робота №4
Варіант 1
Тема. Апостроф. Обережно: суржик!
1.Апостроф ставлять:
А) перед я, ю, є, ї
Б) після я, ю, є, ї
В) перед к, п, т ,х, ф
2.З’єднайте склади з апострофом і без нього та правильно прочитайте їх.
б’ю ● ● мя
п’є ● ● пє
м’я ● ● бю
3.Виберіть рядок зі словами ,де правильно вжито апостроф
А) сім’я, пять, Мар’яна
Б) сімя, п’ять, Маряна
В) сім’я, п’ять, Мар’яна
4.Запиши речення, вставляючи апостроф.
Біля компютера не їж пюре.
5.Запиши словами назви чисел:
15, 9.
6.Прочитайте речення, у якому заховалося слово-суржик.
Запишіть речення правильно.
В аеропорту приземлився самольот.
Тиждень 7-8 Тема 2.Факти і здогадки.
Діагностична робота №4
Варіант 2
Тема. Апостроф. Обережно: суржик!
1.Апостроф означає:
А) тверду вимову
Б) м’яку вимову
В) подовження приголосних
2.З’єднайте склади з апострофом і без нього та правильно прочитайте їх.
в’я ● ● рю
р’ю ● ● пє
п’є ● ● вя
3.Виберіть рядок зі словами ,де правильно вжито апостроф
А) м’яч, дев’ять, соловї
Б) мяч, дев’ять, солов’ї
В) м’яч, дев’ять, солов’ї
4.Запиши речення, вставляючи апостроф.
Буряк заховався у буряні.
5.Запиши словами назви чисел:
19, 5.
6.Прочитайте речення, у якому заховалося слово-суржик.
Запишіть речення правильно.
Ми чистили кавьор.