З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №5. (Лексична тема. Територія. Мовна тема. Іменники. Прикметники. Дієслова) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №5
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання визначення іменника і прикметника |
|
|
|
|
|
|
2 |
Вміння співставляти частину мови з питанням, на яке воно відподіває |
|
|
|
|
|
|
3 |
Вміння підбирати до іменника прикметник і дієслово |
|
|
|
|
|
|
4 |
Вміння об’єднувати групи слів, використовуючи питання |
|
|
|
|
|
|
5 |
Розуміння вживання великої літери у власних назвах |
|
|
|
|
|
|
6 |
Складання та запис невеликого тексту (3-4 речення) |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 9-10 Тема 3.Територія.
Діагностична робота №5
Варіант 1
Тема.Іменники. Прикметники. Дієслова.
1.Слова, які означають назви предметів і відповідають на питання хто? або що? - ...
А) прикметники
Б) іменники
В) дієслова
2.Поєднайте лінією кожне слово з питанням, на яке воно відповідає.
Президент ● ● яка?
малює ● ● хто?
українська ● ● що робить?
3.До кожного іменника доберіть дієслово і прикметник. Поставте біля них відповідні цифри.
Іменники Дієслова Прикметники
4.Об’єднайте групи слів , використовуючи питання.
Україна, подорожую, рідна, благородний, співає, козак.
Хто? Що?__________________________________________
Який? Яка? ________________________________________
Що роблю? Що робить? _____________________________
5.Прочитайте. Поміркуйте, де слід вставити велику, а де – малу букву. Обведіть відповідну літеру.
Мого двоюрідного братика звати (І,і)...ван. Він живе у (Л,л)...ьвові. Це велике і красиве (М,м)...істо. (І,і)...ван любить улітку відпочивати на (А,а)...зовському (М,м)...орі, подорожувати до (К,к)...арпат.
6.Складіть 3-4 речення про те, де ви подорожували влітку.
Тиждень 9-10 Тема 3.Територія.
Діагностична робота №5
Варіант 2
Тема.Іменники. Прикметники. Дієслова.
1.Слова, що вказують на ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке? які?- ...
А) прикметники
Б) іменники
В) дієслова
2.Поєднайте лінією кожне слово з питанням, на яке воно відповідає.
співає ● ● яка?
Шевченко ● ● хто?
рідна ● ● що робить?
3.До кожного іменника доберіть дієслово і прикметник. Поставте біля них відповідні цифри.
Іменники Дієслова Прикметники
4.Об’єднайте групи слів , використовуючи питання.
Земля, вишитий, дзвенить, поет, танцюю, безхмарне
Хто? Що?__________________________________________
Який? Яке? ________________________________________
Що роблю? Що робить? _____________________________
5.Прочитайте. Поміркуйте, де слід вставити велику, а де – малу букву. Обведіть відповідну літеру.
Мого двоюрідного братика звати (П,п)...етрик. Він живе у (Л,л)...ьвові. Це велике і красиве (М,м)...істо. (П,п)...етрик любить улітку відпочивати на (А,а)...зовському (М,м)...орі, подорожувати до (К,к)...арпат.
6.Складіть 3-4 речення про те, де ви подорожували влітку.