Діагностувальна робота з англійської мови для 3 класу
Name
____________________________________________________________________
UNIT 6 FOOD, PLEASE!
My name’s Yolanda. I’m from USA. I’m eating pancakes for breakfast with my family. It’s my favourite. I like pancakes with chocolate and fruit. I drink also milk for breakfast.
How many pineapples are there?
There are ….
Результат діагностувальна роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Бланк оцінювання
Індекси |
Очікувані результати навчання |
№ завдань |
Рівень |
ІНО 1.1 |
Сприймає усну інформацію |
1 |
|
ІНО 2.1 |
Сприймає текст |
2 |
|
ІНО 3.2 |
Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції |
4 |
|
ІНО 3.4 |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції письмово |
3 |
|
|
|
|
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях; уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи
Виконання завдань правильне і в повному обсязі
більше правильно виконаних завдань
більше неправильно виконаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання