Робота 2. Багатства України.
_____________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 1
До джерел світлової енергії не відносимо:
а) вітер
б) сонце
в) факел
Шкоду птахам можуть завдавати:
а) сонячні батареї
б) теплоелектростанції
в) вітроелектростанції
Природний газ, енергія сонця, внутрішня енергія Землі, торф, енергія біомаси, кам’яне вугілля, енергія вітру, енергія рухомої води, нафта.
____________ застосовують як паливо. Під час його переробки отримують цінні речовини: барвники, лікарські препарати, засоби захисту рослин, тощо. Тому ___________________ доцільніше переробляти.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота 2. Багатства України.
_____________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 2
Одним із найдавніших джерел електроенергії є:
а) вітер
б) рухома вода
в) енергія біомаси
Шкідливі речовини, що негативно впливають на навколишнє середовище, утворюються на:
а) теплоелектростанціях
б) вітроелектростанціях
в) сонячних батареях
3. Обери з переліку джерела відновлюваної енергії. Підкресли їх.
Природний газ, енергія сонця, внутрішня енергія Землі, торф, енергія біомаси, кам’яне вугілля, енергія вітру, енергія рухомої води, нафта.
4.Впиши назву корисної копалини.
________________ добре горить. При згорянні дає більше тепла, ніж кам’яне вугілля та торф. _____________ще називають чорним золотом.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЛАНК
оцінювання результатів діагностичної роботи № 2
за темою «Багатства України»
учня / учениці 4– ___ класу
Індекс та результат навчання |
Результат виконання завдання |
||||
П |
С |
Д |
В |
||
1.1 1.2 3 |
3.6 Розрізняє джерела енергії. |
|
|
|
|
2
|
1.17 Називає природні ресурси України.
|
|
|
|
|
4 |
3.1 Характеризує значення 2-3 видів корисних копалин для економіки України. |
|
|
|
|
5 |
12.1 Дотримується правил безпечного користування побутовими приладами. |
|
|
|
|
6 |
3.10 Дотримується основних правил економного використання електроенергії. |
|
|
|
|
Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:
В — завдання виконане правильно і в повному обсязі
Д — завдання виконане частково неправильно (більше правильно)
С — завдання виконане частково правильно (більше неправильно)
П — завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання