Діагностична робота. "Багатства України"

Про матеріал
Діагностична робота з теми "Багатства України" розроблена з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідає вимогам Нової Української Школи. Містить бланк для оцінювання.
Перегляд файлу

Робота 2.  Багатства України.

 

                                                                                            _____________

(дата)

____________________________________________

( Прізвище та ім’я)

Варіант 1

  1. Познач правильну відповідь:

  До джерел світлової енергії не відносимо:

а) вітер

б) сонце

в) факел

  Шкоду птахам можуть завдавати:

а) сонячні батареї

б) теплоелектростанції

в) вітроелектростанції

 

  1. Обведи картинки, на яких зображено природні ресурси.

                         

                                             

 

 

  1. Обери з переліку джерела невідновлюваної енергії. Підкресли їх.

Природний газ, енергія сонця, внутрішня енергія Землі, торф, енергія біомаси, кам’яне вугілля, енергія вітру, енергія рухомої води, нафта.

 

 

 

 

  1.  Впиши назву корисної копалини:

____________ застосовують як паливо. Під час його переробки отримують цінні речовини: барвники, лікарські препарати, засоби захисту рослин, тощо. Тому ___________________ доцільніше переробляти.

 

  1. Познач знаком  правила користування електроприладами:
  • не залишати без нагляду ввімкнені електричні прилади.
  • користуватися електроприладами в присутності батьків.
  • вмикати в одну розетку кілька електроприладів.
  • не тягнути за електричний шнур.
  • користуватися несправними електричними приладами.
  1. Що ти можеш зробити, щоб зменшити витрати палива?

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Робота 2.  Багатства України.

 

                                                                                            _____________

(дата)

____________________________________________

( Прізвище та ім’я)

Варіант 2

 

  1. Познач правильну відповідь:

  Одним із найдавніших джерел електроенергії є:

а) вітер

б) рухома вода

в) енергія біомаси

  Шкідливі речовини, що негативно впливають на навколишнє середовище, утворюються на:

а) теплоелектростанціях

б) вітроелектростанціях

в) сонячних батареях

 

  1. Обведи картинки, на яких зображено те, що ми не відносимо до природних ресурсів.

                         

                                             

 

3. Обери з переліку джерела відновлюваної енергії. Підкресли їх.

Природний газ, енергія сонця, внутрішня енергія Землі, торф, енергія біомаси, кам’яне вугілля, енергія вітру, енергія рухомої води, нафта.

      

       4.Впиши назву корисної копалини.

­­­­­­­­­­­­­­­­________________ добре горить. При згорянні дає більше тепла, ніж кам’яне вугілля та торф. _____________ще називають чорним золотом.

 

 

  1. Познач знаком  правила користування електроприладами:
  • не користуватись електроприладами без нагляду дорослих.
  • вмикати електроприлади сухими руками.
  • залишати ввімкнені електроприлади без нагляду.
  • не вставляти в розетку цвяхи чи інші металеві предмети.
  • одночасно вмикати багато електроприладів.

 

 

  1. Запиши правила економного використання електроенергії.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

БЛАНК

оцінювання результатів діагностичної роботи № 2

за темою «Багатства України»

учня / учениці 4– ___ класу

 

№ завдання

Індекс та результат навчання
відповідно до свідоцтва досягнень

Результат виконання завдання

П

С

Д

В

1.1

1.2

3

3.6      Розрізняє джерела енергії.

 

 

 

 

2

 

1.17    Називає природні ресурси України. 

 

 

 

 

 

4

 3.1     Характеризує значення 2-3 видів корисних копалин для економіки України.

 

 

 

 

5

12.1 Дотримується правил безпечного користування побутовими приладами.

 

 

 

 

6

3.10     Дотримується основних правил економного використання електроенергії.

 

 

 

 

 

 

 


 Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:

В  завдання виконане правильно і в повному обсязі

Д  завдання виконане частково неправильно (більше правильно)

С  завдання виконане частково правильно (більше неправильно)

П  завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання

 

 

 

docx
Додано
18 грудня 2022
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку