Робота 1. Подорожуємо Україною. Природа України.
______________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 1
а) ділянки земної поверхні, що високо підіймаються над прилеглими рівнинами.
б) поодинокі гори, що простягаються рядами, між якими лежать долини.
в) відносно рівні й широкі ділянки земної поверхні, заввишки не більше, ніж 200м.
а) схід
б) захід
в) південь
а) глобус
б) малюнок
в) географічна карта
На __________________________ картах різним кольором зображують різні країни. Існують також спеціальні карти: грунтів, ______________________
світу та __________________________ світу, розміщення населення.
шосе
міст
мішаний ліс
луки
фруктовий сад
Як орієнтуватися на місцевості без компаса?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота 1. Подорожуємо Україною. Природа України.
______________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 2
а) ділянки земної поверхні, що високо підіймаються над прилеглими рівнинами.
б) ділянки земної поверхні, на яких трапляються підвищення.
в) відносно рівні й широкі ділянки земної поверхні, заввишки не більше, ніж 200м.
а) південь
б) захід
в) північ
а) глобус
б) атлас
в) план місцевості
На __________________________ картах різним кольором зображують різні країни. Існують також спеціальні карти: грунтів, ______________________
світу та __________________________ світу, розміщення населення.
шосе
міст
мішаний ліс
луки
фруктовий сад
Як орієнтуватися на місцевості без компаса?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЛАНК
оцінювання результатів діагностичної роботи № 1
за темою «Подорожуємо Україною. Природа України»
учня / учениці 4– ___ класу
Індекс та результат навчання |
Результат виконання завдання |
||||
П |
С |
Д |
В |
||
1.1 |
1.11 Розпізнає різні форми рельєфу. |
|
|
|
|
1.2 5. |
1.10 Володіє навичками орієнтування на місцевості.
|
|
|
|
|
1.3 3 |
1.7 Має уявлення про різні види карт. |
|
|
|
|
2 |
1.12 Пояснює значення плану місцевості та карти. |
|
|
|
|
4. |
1.16 Орієнтується на карті України. |
|
|
|
|
Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:
В — завдання виконане правильно і в повному обсязі
Д — завдання виконане частково неправильно (більше правильно)
С — завдання виконане частково правильно (більше неправильно)
П — завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання