Діагностична робота "Подорожуємо Україною. Природа України."

Про матеріал
Діагностична робота розроблена з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідає вимогам Нової Української Школи. Містить бланк для оцінювання.
Перегляд файлу

Робота 1. Подорожуємо Україною. Природа України.

 

     ______________

(дата)

____________________________________________

( Прізвище та ім’я)

Варіант 1

  1. Познач правильну відповідь:
  •                    Рівнини –це…

а) ділянки земної поверхні, що високо підіймаються над прилеглими рівнинами.

б) поодинокі гори, що простягаються рядами, між якими лежать долини.

в) відносно рівні й широкі ділянки земної поверхні, заввишки не більше, ніж 200м.

 

  •                    Якщо опівдні стати спиною до Сонця, то ліворуч буде …

а) схід

б) захід

в) південь

 

  •                    Зменшене зображення земної поверхні на площині, на якому географічні об’єкти позначено умовними знаками – це …

а) глобус

б) малюнок

в) географічна карта

 

  1. Встав пропущені слова :

На __________________________ картах різним кольором зображують різні країни. Існують також спеціальні карти: грунтів, ______________________

світу та __________________________ світу, розміщення населення.

 

 

 

 

 

  1. З’єднай лініями.

                                шосе

                                міст

                             мішаний ліс

                               луки

                             фруктовий сад

 

  1. Познач на карті України південь та схід.

 

  1.  Запиши відповідь на запитання.

 

Як орієнтуватися на місцевості без компаса?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Робота 1. Подорожуємо Україною. Природа України.

     ______________

(дата)

____________________________________________

( Прізвище та ім’я)

Варіант 2

 

  1. Познач правильну відповідь:
  •                    Гори - це…

а) ділянки земної поверхні, що високо підіймаються над прилеглими рівнинами.

б) ділянки земної поверхні, на яких трапляються підвищення.

в) відносно рівні й широкі ділянки земної поверхні, заввишки не більше, ніж 200м.

 

  •                    Якщо опівдні стати спиною до Сонця, то позаду буде …

а) південь

б) захід

в) північ

 

  •                    Зменшене узагальнене зображення невеликої ділянки земної поверхні за допомогою умовних знаків – це …

а) глобус

б) атлас

в) план місцевості

 

  1. Встав пропущені слова :

На __________________________ картах різним кольором зображують різні країни. Існують також спеціальні карти: грунтів, ______________________

світу та __________________________ світу, розміщення населення.

 

 

 

 

  1. З’єднай лініями.

                                шосе

                                міст

                             мішаний ліс

                               луки

                             фруктовий сад

  1. Познач на карті України південь та схід.

 

  1.  Запиши відповідь на запитання.

 

Як орієнтуватися на місцевості без компаса?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

БЛАНК

оцінювання результатів діагностичної роботи № 1

за темою «Подорожуємо Україною. Природа України»

учня / учениці 4– ___ класу

 

№ завдання

Індекс та результат навчання
відповідно до свідоцтва досягнень

Результат виконання завдання

П

С

Д

В

1.1

1.11      Розпізнає різні форми рельєфу.

 

 

 

 

1.2

5.

1.10      Володіє навичками орієнтування на місцевості. 

 

 

 

 

 

1.3

3

1.7        Має уявлення про різні види карт.

 

 

 

 

2

1.12 Пояснює значення плану місцевості та карти.

 

 

 

 

4.

1.16      Орієнтується на карті України.

 

 

 

 

 

 


 Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:

В  завдання виконане правильно і в повному обсязі

Д  завдання виконане частково неправильно (більше правильно)

С  завдання виконане частково правильно (більше неправильно)

П  завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання

 

 

 

docx
Додано
18 грудня 2022
Переглядів
1441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку