Діагностична робота «Барви світової поезії».

Про матеріал
Діагностична робота «Барви світової поезії» (Мацуо Басьо, Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло). Діагностична робота має 2 варіанти, 4 рівні, відповіді до тестових питань та 3 рівня.
Перегляд файлу

Дата______________                                                       Клас________________

Прізвище ім’я __________________________________________________

Діагностична робота  «Барви світової поезії» (Мацуо Басьо,

Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло).

Варіант 1

Рівень 1- 2 (0,5 балів кожна відповідь)

1. Його ім`я в перекладі з японської означає «банан».

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло          

2. Майстер хайку.

а) Лонгфелло;                б) Р. Бернс;               в) Мацуо Басьо.           

3. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.

а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо.    

4. З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;

в) щоб бути ближче до сонця.             

5. Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо.

6. Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло.

7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.

а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс.

8. Хто автор цих рядків:

Ваша сила тільки в згоді,

А безсилля – в ворожнечі!

а) Лонгфелло;                б) Р. Бернс;               в) Мацуо Басьо

9. Який вірш складається з трьох рядків?

а) поема;                    б) ода;                           в) хайку.

10. Яка тема вірша « Моє серце в верховині»?

а) любов до рідного краю;   б) прощання з батьківщиною;  

в) опис природи.

1-а; 2-в; 3-а; 4-а; 5-б; 6-б; 7-б; 8-а; 9-в; 10-а.

Рівень 3 (1,5 б кожна відповідь)

  1. Напишіть визначення поняття «хайку».

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Найти відповідність між письменником та країною:

1) Мацуо Басьо                 А) Америка

2) Р. Бернс                         Б) Шотландія

3) Г. Лонгфелло                В) Японія

1 – в; 2- б; 3 – а.

Рівень 4 (4б за відповідь)

Дати відповідь на одне із питань.

1. Що в «Пісні про Гайавату» символізує Люлька згоди?

2. Визначте особливості побудови вірша «Моє серце в верховині». Які художні засоби використовує автор?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата______________                                                       Клас________________

Прізвище ім’я __________________________________________________

Діагностична робота  «Барви світової поезії» (Мацуо Басьо,

Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло).

Варіант 2

Рівень 1- 2 (0,5 балів кожна відповідь)

1. Хайку – це…
а) трирядковий вірш;     б)чотирирядковий вірш;   

в) п’ятирядковий вірш. 

2. Мацуо Басьо є представником літератури:
а) давньогрецької;      б) китайської;     в) японської.

3. Які віршовані рядки належать Р.Бернсу:
а) “Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
б) “Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
в) “Не вірю я чужим очам, / а вірю я своїм очам”.

4. Яка тематика хоку Мацуо   Басьо?        

а) природа;    б) любов;       в) самотність.        

5. Які віршовані рядки належать Г. Лонгфелло:

а) “Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
б) “Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
в) “Не вірю я чужим очам, / а вірю я своїм очам”.

6. Хайку зазвичай містить…
а) три рядки – 21 склад;   б) чотири рядки – 21 складів;
в) три рядки – 17 складів.

7.  Гайявата – це :

а) індійський  бог;  б) міфічний герой;  в) поет.

8. З японської псевдонім Басьо перекладається як…
а) бананове деревце;    б) мангове деревце;   

в) апельсинове деревце.

9. Міфи північноамериканських індіанців утілилися в…
а) “Пісні про Гайавату”;     б) хайку;   в) “Моє серце в верховині”

10. Твір “Моє серце в верховині” Р. Бернса за жанром є…
а) піснею б) ліричним віршем;     в) поемою.

1- а; 2- в; 3- б; 4- а;5- а; 6 в; 7 - б; 8 - а; 9 - а; 10 - б.

Рівень 3 (1,5 б кожна відповідь)

  1. Напишіть визначення поняття «поема».

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Найти відповідність між поетом та назвою твору:

1) Мацуо Басьо                    А) «Пісня про Гайавату»       

2) Р. Бернс                            Б) Хайку «Як шумить-гуде банан…»

3) Г. Лонгфелло                   В) «Моє серце в верховині…»                           

       1 – б ; 2 – в; 3 – а.

Рівень 4 (4б за відповідь)

Дати відповідь на одне із питань.

1. Чого навчив людей Гайавата?

2. Що оспівує у своїх поезіях Мацуо Басьо? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
3660
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку