Дата______________ Клас________________
Прізвище ім’я __________________________________________________
Діагностична робота «Барви світової поезії» (Мацуо Басьо,
Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло).
Варіант 1
Рівень 1- 2 (0,5 балів кожна відповідь)
1. Його ім`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Мацуо Басьо; б) Р. Бернс; в) Лонгфелло
2. Майстер хайку.
а) Лонгфелло; б) Р. Бернс; в) Мацуо Басьо.
3. Його поетичні твори близькі до народних пісень.
а) Р. Бернс; б) Лонгфелло; в) Мацуо Басьо.
4. З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб скликати народи на раду; б) щоб подивитися на гарні простори;
в) щоб бути ближче до сонця.
5. Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло; б) Гітчі-Маніто; в) Мацуо Басьо.
6. Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо; б) Р. Бернс; в) Лонгфелло.
7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо; б) Лонгфелло; в) Р. Бернс.
8. Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло; б) Р. Бернс; в) Мацуо Басьо
9. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема; б) ода; в) хайку.
10. Яка тема вірша « Моє серце в верховині»?
а) любов до рідного краю; б) прощання з батьківщиною;
в) опис природи.
1-а; 2-в; 3-а; 4-а; 5-б; 6-б; 7-б; 8-а; 9-в; 10-а.
Рівень 3 (1,5 б кожна відповідь)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1) Мацуо Басьо А) Америка
2) Р. Бернс Б) Шотландія
3) Г. Лонгфелло В) Японія
1 – в; 2- б; 3 – а.
Рівень 4 (4б за відповідь)
Дати відповідь на одне із питань.
1. Що в «Пісні про Гайавату» символізує Люлька згоди?
2. Визначте особливості побудови вірша «Моє серце в верховині». Які художні засоби використовує автор?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата______________ Клас________________
Прізвище ім’я __________________________________________________
Діагностична робота «Барви світової поезії» (Мацуо Басьо,
Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло).
Варіант 2
Рівень 1- 2 (0,5 балів кожна відповідь)
1. Хайку – це…
а) трирядковий вірш; б)чотирирядковий вірш;
в) п’ятирядковий вірш.
2. Мацуо Басьо є представником літератури:
а) давньогрецької; б) китайської; в) японської.
3. Які віршовані рядки належать Р.Бернсу:
а) “Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
б) “Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
в) “Не вірю я чужим очам, / а вірю я своїм очам”.
4. Яка тематика хоку Мацуо Басьо?
а) природа; б) любов; в) самотність.
5. Які віршовані рядки належать Г. Лонгфелло:
а) “Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
б) “Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
в) “Не вірю я чужим очам, / а вірю я своїм очам”.
6. Хайку зазвичай містить…
а) три рядки – 21 склад; б) чотири рядки – 21 складів;
в) три рядки – 17 складів.
7. Гайявата – це :
а) індійський бог; б) міфічний герой; в) поет.
8. З японської псевдонім Басьо перекладається як…
а) бананове деревце; б) мангове деревце;
в) апельсинове деревце.
9. Міфи північноамериканських індіанців утілилися в…
а) “Пісні про Гайавату”; б) хайку; в) “Моє серце в верховині”
10. Твір “Моє серце в верховині” Р. Бернса за жанром є…
а) піснею б) ліричним віршем; в) поемою.
1- а; 2- в; 3- б; 4- а;5- а; 6 – в; 7 - б; 8 - а; 9 - а; 10 - б.
Рівень 3 (1,5 б кожна відповідь)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1) Мацуо Басьо А) «Пісня про Гайавату»
2) Р. Бернс Б) Хайку «Як шумить-гуде банан…»
3) Г. Лонгфелло В) «Моє серце в верховині…»
1 – б ; 2 – в; 3 – а.
Рівень 4 (4б за відповідь)
Дати відповідь на одне із питань.
1. Чого навчив людей Гайавата?
2. Що оспівує у своїх поезіях Мацуо Басьо? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________