Діагностична робота «Речення»
а) для зв’язку слів;
б) для розмови;
в) для вираження думки.
Осінь стелить тобі під ноги м’яке барвисте листя.
а) питальне ;
б) спонукальне;
в) розповідне.
Водою, схилилася, над, верба, низько.
_______________________________________________________________
Пташки п’ють на траві срібну росу.
а) п’ють на траві;
б) п’ють росу;
в) пташки п’ють.
Зашуміла буйним гіллям верба.
а) __________ . . . . . . .
б) . . . . . . ___________ .
в) . . . __________ . . . .
У лісовій гущавині протікає невеликий струмок.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Біля мене заворушилась листяна кулька.
Я торкнув її ногою.
Я йшов лісом і збирав кольорові листочки.
Та це їжак!
Він збирає осінні листочки.
З них їжачок зробить м'яку постіль на зиму.
Птахи відлітають у теплі краї.
Був теплий літній день. По вулиці йшов старенький дідусь. Йому було душно, хотілося пити. Під деревом в тіні була лавочка. Змучений дідусь сів перепочити. Біля лавочки гралися діти. Дідусь попросив води. Діти швиденько принесли. Потім вони побігли до яблуні. На дереві висіли достиглі плоди. Діти зірвали кілька кращих яблук і дали дідусеві.