Розробка уроку на тему "Визначаю рід, число і відмінок прикметників"

Про матеріал
Розробку складено за підручником К. Пономарьової та Л. Гайової "Українська мова та читання. 4 клас. Частина 1". У розробці вказано вправи та ігри, які допоможуть зробити ваш урок цікавим та продуктивним.
Перегляд файлу

Урок 51

Тема. Визначаю рід, число і відмінок прикметників.

Очікувальні результати:

  • виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо навчальних завдань; [4 МОВ 1.1];
  • складає самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми [4 МОВ 3.1];
  • декодує (тлумачить) повідомлення у простих медіатекстах, виявляє очевидні ідеї; [4 МОВ 1.4];
  • визначає граматичну форму прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; [4 МОВ 4.1]

Обладнання: презентація, «Стіна слів»,  обладнання до гри «Чарівна торбинка»

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Подивились всі на мене,

Усміхнулися усі:

Хто готовий до роботи?

Хто бадьорий?.. Молодці!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Вправа «Наші передбачення»

  • Що вчили на попередньому уроці?
  • Як ви думаєте, що будемо вчити сьогодні?
  • У яку країну відправимося  сьогодні у віртуальну подорож?
  • Як треба працювати, щоб урок пройшов з користю?

2. Гра «Луна»

  • Учні у парах перевіряють знання теоретичного матеріалу за темою «Прикметник»

3. Робота із «Стіною слів»

  • Скласти речення зі словами   парфуми, райський, Олімпійські

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

  • Сьогодні будемо визначати рід, число і відмінок прикметників.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за вправою 1 с.76

  • Прочитати завдання вправи.
  • У яку країну ми відправимося у віртуальну подорож?
  • Виписати словосполучення прикметників з іменниками. Визначити їх число і відмінок.(Коментовано)

2. Робота з деформованим текстом

місяцем, січень, Найвеселішим, є.

радіють, снігу, Діти, білому.

на, Вони, катаються, гірках, льодяних.

  • Самоперевірка.

Ігрова фізкультхвилинка

  • Гра «Чарівна торбинка»:
  • Учні по черзі виймають картки з малюнками(зображення фруктів, тварин, іграшок, і т.і.). описують предмет, використовуючи прикметники. Інші ігреки відгадують, що зображено на картці.
  • Робимо висновок – прикметники дуже важливі у нашій мові.

 

3. Робота за вправами 2, 3 с.76.

  • Порівняння грецьких та українських імен.
  • Читання медіа тексту про походження імен.

4. Складання самостійного письмового висловлення за завданням вправи 5 с.77

  • Читання та обговорення записаних творів.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Вправа «Наші передбачення»

  • Чи справдились ваші передбачення?
  • Які висновки ви зробили для себе?
  • Як ви оцінюєте свою роботу?

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вправа 9 с. 75(4 речення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

парфуми

 

 райський

 

 Олімпійські

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрівна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 грудня 2021
Переглядів
2674
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку