Українська мова. 4 клас "Прикметник як частина мови. Слова, які називають ознаки предметів.

Про матеріал
актуалізувати знання про прикметники і його значення в мовленні; розвивати комунікативні вміння учнів; уміння порівнювати мовні явища, аналізувати і робити висновки. Виховувати інтерес до вивчення рідної мови, культуру спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

4 клас. Урок української мови.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Це слово дасть усякому предмету. Якусь його ознаку чи прикмету.   На прикмети воно вкаже.          Хто який, воно розкаже. Який? Яка? Яке? Які?

Номер слайду 4

Тема: Прикметник як частина мови. Слова, які називають ознаки предметів. Мета: актуалізувати знання про прикметники і його значення в мовленні; розвивати комунікативні вміння учнів; уміння порівнювати мовні явища, аналізувати і робити висновки. Виховувати інтерес до вивчення рідної мови, культуру спілкування.

Номер слайду 5

Що я знаю про прикметник? Як пов’язаний прикметник з іменником? Чи змінюється прикметник за числами?

Номер слайду 6

…Хвилинка каліграфіїНа гілках сидить зимою. Та сріблястою каймою…

Номер слайду 7

Запиши каліграфічно:І н і й іній(Склади речення зі словом іній).

Номер слайду 8

Трійка, трійка прилетіла,Скакуни в цій трійці білі,В санях тих сидить дівиця –Білокоса, білолиця, Рукавом махає –Сріблом все вкриває.

Номер слайду 9

Пухнаста. Колюча. Зелена. Новорічна. Срібляста. Яскрава. Яка?

Номер слайду 10

Один Багато. Яка? Які?Яка? Які?Яка? Які?

Номер слайду 11

А на гілочках ялинки,Мов барвистії краплинки –Кульки тут і там висять,І на світлі миготять. Ось червона є краплинка,Перша кулька, як малинка                      Друга – наче мандаринки,                        що оранжеві в них спинки.                          Третя – жовта, наче сонце, зазирає у віконце,А четверта — то зелена,як листок берізки, клена,П'ять — блакитна, барвінкова.наче квіточка святкова,Шоста — синя, як ті сливи,що дощі вмивали й зливи, Сьома — вкрили ліс та балкифіолетові фіалки

Номер слайду 12

Номер слайду 13

 Мурчик — добрий і лагідний кіт. Він великий, пухнастий, вогненно-рудий. Мордочка, груди й кінчики передніх лапок біленькі. Очі великі, зелені. Увечері вони горять, мов ліхтарики, зеленим вогнем. Він гордо піднімає вгору свій пишний хвіст і нечутно ступає по підлозі м’якенькими лапками. Довгі білі вуса ледь закручені на кінчиках. У вухах — м’якенька кучерява шерсть. Мурчик дуже охайний. Після сніданку він довго й старанно миє мордочку, вуха і шию.

Номер слайду 14

Хитрий, як...                                   осел. Неповороткий, як...                   заєць. Полохливий, як...                         лисиця. Упертий, як...                                ведмід. ЬДопоможи звірятам знайти свої місця:

Номер слайду 15

От випав сніг. Яка обнова!Зима тоді така... (?). Мороз у лід озера кута —Зима, тоді всі кажуть, люта. Вона буває і серйозна: Суха і вітряна, й...(?). А як насуне хмара сива,Зима по-своєму... (?). Гілок під інеєм не видно. Тоді вона, звичайно, срібна. Синичка змерзла і голодна,Бо видалась зима... (?). Зима! Зима! Усякий знає,Вона суворою буває. Зима: чудова, морозна, красива,холодна

Номер слайду 16

Сьогодні я навчився …Найбільше мені сподобалося …Можу похвалити себе за …

Номер слайду 17

Ось і пролунав дзвінок закінчився наш урок. За роботу по заслузі щиро дякую я друзі.

Номер слайду 18

pptx
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
2677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку