актуалізувати знання про прикметники і його значення в мовленні; розвивати комунікативні вміння учнів; уміння порівнювати мовні явища, аналізувати і робити висновки. Виховувати інтерес до вивчення рідної мови, культуру спілкування.
Це слово дасть усякому предмету. Якусь його ознаку чи прикмету. На прикмети воно вкаже. Хто який, воно розкаже. Який? Яка? Яке? Які?
Номер слайду 4
Тема: Прикметник як частина мови. Слова, які називають ознаки предметів. Мета: актуалізувати знання про прикметники і його значення в мовленні; розвивати комунікативні вміння учнів; уміння порівнювати мовні явища, аналізувати і робити висновки. Виховувати інтерес до вивчення рідної мови, культуру спілкування.
Номер слайду 5
Що я знаю про прикметник? Як пов’язаний прикметник з іменником? Чи змінюється прикметник за числами?
Номер слайду 6
…Хвилинка каліграфіїНа гілках сидить зимою. Та сріблястою каймою…
Номер слайду 7
Запиши каліграфічно:І н і й іній(Склади речення зі словом іній).
Номер слайду 8
Трійка, трійка прилетіла,Скакуни в цій трійці білі,В санях тих сидить дівиця –Білокоса, білолиця, Рукавом махає –Сріблом все вкриває.
А на гілочках ялинки,Мов барвистії краплинки –Кульки тут і там висять,І на світлі миготять. Ось червона є краплинка,Перша кулька, як малинка Друга – наче мандаринки, що оранжеві в них спинки. Третя – жовта, наче сонце, зазирає у віконце,А четверта — то зелена,як листок берізки, клена,П'ять — блакитна, барвінкова.наче квіточка святкова,Шоста — синя, як ті сливи,що дощі вмивали й зливи, Сьома — вкрили ліс та балкифіолетові фіалки
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Мурчик — добрий і лагідний кіт. Він великий, пухнастий, вогненно-рудий. Мордочка, груди й кінчики передніх лапок біленькі. Очі великі, зелені. Увечері вони горять, мов ліхтарики, зеленим вогнем. Він гордо піднімає вгору свій пишний хвіст і нечутно ступає по підлозі м’якенькими лапками. Довгі білі вуса ледь закручені на кінчиках. У вухах — м’якенька кучерява шерсть. Мурчик дуже охайний. Після сніданку він довго й старанно миє мордочку, вуха і шию.
Номер слайду 14
Хитрий, як... осел. Неповороткий, як... заєць. Полохливий, як... лисиця. Упертий, як... ведмід. ЬДопоможи звірятам знайти свої місця:
Номер слайду 15
От випав сніг. Яка обнова!Зима тоді така... (?). Мороз у лід озера кута —Зима, тоді всі кажуть, люта. Вона буває і серйозна: Суха і вітряна, й...(?). А як насуне хмара сива,Зима по-своєму... (?). Гілок під інеєм не видно. Тоді вона, звичайно, срібна. Синичка змерзла і голодна,Бо видалась зима... (?). Зима! Зима! Усякий знає,Вона суворою буває. Зима: чудова, морозна, красива,холодна
Номер слайду 16
Сьогодні я навчився …Найбільше мені сподобалося …Можу похвалити себе за …
Номер слайду 17
Ось і пролунав дзвінок закінчився наш урок. За роботу по заслузі щиро дякую я друзі.