Тема: Прикметник як частина мови. Слова, які називають ознаки предметів. Мета: актуалізувати знання про прикметники і його значення в мовленні; розвивати комунікативні вміння учнів; уміння порівнювати мовні явища, аналізувати і робити висновки. Виховувати інтерес до вивчення рідної мови, культуру спілкування.
А на гілочках ялинки,Мов барвистії краплинки –Кульки тут і там висять,І на світлі миготять. Ось червона є краплинка,Перша кулька, як малинка Друга – наче мандаринки, що оранжеві в них спинки. Третя – жовта, наче сонце, зазирає у віконце,А четверта — то зелена,як листок берізки, клена,П'ять — блакитна, барвінкова.наче квіточка святкова,Шоста — синя, як ті сливи,що дощі вмивали й зливи, Сьома — вкрили ліс та балкифіолетові фіалки
Мурчик — добрий і лагідний кіт. Він великий, пухнастий, вогненно-рудий. Мордочка, груди й кінчики передніх лапок біленькі. Очі великі, зелені. Увечері вони горять, мов ліхтарики, зеленим вогнем. Він гордо піднімає вгору свій пишний хвіст і нечутно ступає по підлозі м’якенькими лапками. Довгі білі вуса ледь закручені на кінчиках. У вухах — м’якенька кучерява шерсть. Мурчик дуже охайний. Після сніданку він довго й старанно миє мордочку, вуха і шию.
От випав сніг. Яка обнова!Зима тоді така... (?). Мороз у лід озера кута —Зима, тоді всі кажуть, люта. Вона буває і серйозна: Суха і вітряна, й...(?). А як насуне хмара сива,Зима по-своєму... (?). Гілок під інеєм не видно. Тоді вона, звичайно, срібна. Синичка змерзла і голодна,Бо видалась зима... (?). Зима! Зима! Усякий знає,Вона суворою буває. Зима: чудова, морозна, красива,холодна