Діагностична робота
Дата_______________ Прізвище________________
Варіант 1
І. Виконай тестові завдання:
1. Частина слова без закінчення називається:
а) корінь;
б) префікс;
в) основа.
2. Форму слова ми змінюємо, щоб визначити:
а) корінь;
б) закінчення;
в) суфікс.
3. Перед коренем може стояти:
а) основа;
б) суфікс;
в) префікс.
4. У якому рядку усі слова мають префікс?
а) смішний, прилетіти, побіг;
б) заліпити; пофарбувати; перестрибнути;
в) сміх, запросити; ділити.
5. Знайди рядок, у якому усі слова спільнокореневі:
а) вода, водяний, водити;
б) щастя, пощастило, щасливий;
в) бурмотіти, говорити, теревенити.
ІІ. Допоможи Незнайку правильно виконати завдання:
лісочок, поспішила, розумний.
Співати (пісня)_______________,
колихати (дитина)______________,
малювати (картина)______________,
пишатися (син)________________.
Давн… друзів забувають, а при гор.. споминають.
_________________________________________________________________________________________________________
Дерево міцне корінн.., людина — друзями.
____________________________________________________________________________________________________________
Для милого друг… і воли з плуга.
____________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Виконай завдання Розумниці.
Склади речення зі словами: прочитав, посміхнулась. Визнач префікси у цих словах.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота
Дата_______________ Прізвище________________
Варіант 2
І. Виконай тестові завдання:
1. Частина слова, що стоїть після кореня перед закінченням називається:
а) суфікс;
б) префікс;
в) основа.
2. Вкінці слова стоїть:
а) корінь;
б) закінчення;
в) суфікс.
3. Як називаються слова із однаковим коренем?
а) антоніми;
б) синоніми;
в) спільнокореневі.
4. У якому рядку усі слова мають префікс?
а) викрасти, усміхнутись, лісовий;
б) змайстрував, посадив, переніс;
в) застуда, запросити; стрибати.
5. Знайди рядок, у якому усі слова спільнокореневі:
а) море, приморський, моргнути;
б) танець, танцювати, танцювальний;
в) добрий, чуйний, уважний.
ІІ. Допоможи Незнайку правильно виконати завдання:
смішний, приліпила, стілець.
Прочитати (книга)_______________,
допомагати (мама)______________,
витирати (дошка)______________,
вишивати (сорочка)________________.
Не одеж.. красить людин…, а добр… діла.
_________________________________________________________________________________________________________
Кожн… птичка своїм носик… живе.
____________________________________________________________________________________________________________
Птицю пізнати по пір’…, а людин… - по мові.
____________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Виконай завдання Розумниці.
Склади речення зі словами: перестрибнув, покотився. Визнач префікси у цих словах.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________