Діагностична робота.Будова слова (З клас)

Про матеріал
Діагностична робота включає в себе тестові, продуктивні та творчі завдання. Учні під час виконання діагностичної роботи допоможуть Незнайкові, а також виконають завдання від Розумниці. Метою проведення діагностичної роботи є перевірка засвоєння учнями отриманих знань під час вивчення теми "Будова слова".
Перегляд файлу

 

 

 

Діагностична робота

Дата_______________        Прізвище________________

 

Варіант 1

І. Виконай тестові завдання:

 

1. Частина слова без закінчення називається:

а) корінь;

б) префікс;

в) основа.

 

2. Форму слова ми змінюємо, щоб визначити:
а) корінь;

б) закінчення;

в) суфікс.

 

3. Перед коренем може стояти:

а) основа;

б) суфікс;

в) префікс.

 

4. У якому рядку усі слова мають префікс?

а) смішний, прилетіти, побіг;

б) заліпити; пофарбувати; перестрибнути;

в) сміх, запросити; ділити.

 

5. Знайди рядок, у якому усі слова спільнокореневі:

а) вода, водяний, водити;

б) щастя, пощастило, щасливий;

в) бурмотіти, говорити, теревенити.

 

ІІ. Допоможи Незнайку правильно виконати завдання:

 

  1.        Розбери слова за будовою:

 

лісочок, поспішила, розумний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        Запиши словосполучення, змінюючи слова у дужках. Познач закінчення у змінених словах.

Співати (пісня)_______________,
колихати (дитина)______________,
малювати (картина)______________,
пишатися (син)________________.

 

  1.        Спиши речення, вставляючи пропущені літери у словах. Познач закінчення у цих словах.

Давн… друзів забувають, а при гор.. споминають.

_________________________________________________________________________________________________________

 

Дерево міцне корінн.., людина — друзями.

____________________________________________________________________________________________________________

 

Для милого друг… і воли з плуга.

____________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ. Виконай завдання Розумниці.

Склади речення зі словами: прочитав, посміхнулась. Визнач префікси у цих словах.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Діагностична робота

Дата_______________          Прізвище________________

Варіант 2

І. Виконай тестові завдання:

 

1. Частина слова, що стоїть після кореня перед закінченням називається:

а) суфікс;

б) префікс;

в) основа.

 

2. Вкінці слова стоїть:
а) корінь;

б) закінчення;

в) суфікс.

 

3. Як називаються слова із однаковим коренем?

а) антоніми;

б) синоніми;

в) спільнокореневі.

 

4. У якому рядку усі слова мають префікс?

а) викрасти, усміхнутись, лісовий;

б) змайстрував, посадив, переніс;

в) застуда, запросити; стрибати.

 

5. Знайди рядок, у якому усі слова спільнокореневі:

а) море, приморський, моргнути;

б) танець, танцювати, танцювальний;

в) добрий, чуйний, уважний.

 

ІІ. Допоможи Незнайку правильно виконати завдання:

 

  1. Розбери слова за будовою:

 

смішний, приліпила, стілець.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        Запиши словосполучення, змінюючи слова у дужках. Познач закінчення у змінених словах.

Прочитати (книга)_______________,
допомагати (мама)______________,
витирати (дошка)______________,
вишивати (сорочка)________________.

 

  1.        Спиши речення, вставляючи пропущені літери у словах. Познач закінчення у цих словах.

Не одеж.. красить людин…, а добр… діла.

_________________________________________________________________________________________________________

 

Кожн… птичка своїм носик… живе.

____________________________________________________________________________________________________________

 

Птицю пізнати по пір’…, а людин… - по мові.

____________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ. Виконай завдання Розумниці.

Склади речення зі словами: перестрибнув, покотився. Визнач префікси у цих словах.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федько Tетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 березня 2021
Переглядів
1859
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку