Діагностична робота з української мови "Прикметник"

Про матеріал
Тематична діагностична робота з української мови з теми "Прикметник" до підручника "Українська мова та читання. Частина 1" (автори К.І.Понамарьова, Л.А.Гайова) Використано друкований зошит "Мої досягнення" 3 клас , видавництво "Оріон"
Перегляд файлу

Діагностична робота з теми «Прикметник»                 І варіант.

Дата ___________ Прізвище _______________________________

  1. Випиши з тексту прикметники. Запиши в дужках питання, на які вони відповідають.

Він завжди привозив з мандрів щось цікаве: були у квартирі величезна рожева мушля із Чорного моря, був японський пузатий божок, був справжній бумеранг. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.               Добери до кожного іменника  прикметник з довідки і запиши.

Україна ________________________

Літо __________________________________

Океан __________________________________

Довідка: глибокий, посушливе, рідна.

  1. Зміни словосполучення за числами і запиши.

ОДНИНА

МНОЖИНА

зимове свято

 

небезпечна дорога

 

 

дорогі прикраси

 

жовті листки

  1. Прочитай сполучення слів. Встав пропущені закінчення. Над прикметника познач їх рід.

Чист___ повітря,    кімнатн___ рослина,     кам’ян____ будинок.

  1. Знайди в тексті помилки і виправ їх.

Осінь приберегла для горобини гаряче барви. Навіть зима наважилася зірвати чудова намисто.

  1. Доповни розповідь прикметниками й запиши їх.

Спочатку до нашої годівниці прилетіла _________________________ синиця. Схопила у дзьоб ____________________________ зернятко. Почала його дзьобати. Потім підлетіли зграйкою __________________________ горобці.

  1. Добери по три прикметника до поданих слів і запиши.

Хмара (яка?) _____________________________________________________________

Друг (який?) _____________________________________________________________

  1. Допоможи Читалочці вибрати з поданих слів синоніми, а Щебетунчикові – антоніми. Запиши їх у відповідні рядки.

Хоробрий, високий, красивий, сміливий, рівний, безстрашний, низький.

СИНОНІМИ ______________________________________________________________

_________________________________________________________________________

АНТОНІМИ _____________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

  1. Прочитай сполучення слів. Підкресли прикметники, вжиті в переносному значенні.

Золотий браслет,  золотий характер, залізне серце, залізне колесо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з теми «Прикметник»                 ІІ варіант.

Дата ___________ Прізвище _______________________________

  1. Випиши з тексту прикметники. Запиши в дужках питання, на які вони відповідають.

Те, що трапилося далі, було схоже на химерний сон. Голубий папуга побачив, як до залу в’їхали  довжелезні блакитні вагони. Біля дверей вагонів утворилися суцільні живі клубки.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.               Добери до кожного іменника  прикметник з довідки і запиши.

Київ  ________________________

Місто  __________________________________

Річка __________________________________

Довідка: широка, великий, красиве.

  1. Зміни словосполучення за числами і запиши.

ОДНИНА

МНОЖИНА

зелений ліс

 

безмежне море

 

 

красиві слова

 

радісні дівчата

  1. Прочитай сполучення слів. Встав пропущені закінчення. Над прикметника познач їх рід.

Блакитн__ небо,      швидк ___ потяг,   народн ___ пісня. 

  1. Знайди в тексті помилки і виправ їх.

Зима закутала снігом зелена ялини. Білий ковдра вкрила кущі і дерева.

  1. Доповни розповідь прикметниками й запиши їх.

На небі з’явився ____________________місяць. Навколо нього сяяли _____________ зірки. Потім насунула ____________________ хмара. І стало темно.

  1. Добери по три прикметника до поданих слів і запиши.

Небо (яке?) _____________________________________________________________

Кішка (яка?) _____________________________________________________________

  1. Допоможи Читалочці вибрати з поданих слів синоніми, а Щебетунчикові – антоніми. Запиши їх у відповідні рядки.

Вихований, широкий, солодкий, ввічливий, вузький, чемний, кислий.

СИНОНІМИ ______________________________________________________________

_________________________________________________________________________

АНТОНІМИ _____________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

  1. Прочитай сполучення слів. Підкресли прикметники, вжиті в переносному значенні.

Кам’яний замок, кам’яний погляд, холодне повітря, холодне серце.

 

 

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
4811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку