Діагностична робота"Речення" українська мова М.Захарійчук ,3 клас за програмоюО.Я.Савченко

Про матеріал
Діагностична робота «Речення» Прізвище,імя______________________Дата____________________21р. 1 варіант 1. За метою висловлювання речення бувають: а)розповідні; б) неокличні; в)питальні; г) спонукальні; д) окличні; 2. За інтонацією речення бувають… а) виразні, чіткі; б) розповідні, питальні, спонукальні; в) окличні, неокличні; 3. У кінці розповідного неокличного речення ставимо… а) знак оклику; б) крапку; в) знак питання; 4.Головні члени речення- це: а) головні та другорядні члени речення; б) словосполучення; в) підмет та присудок. 5. Склади і запиши із слів речення. Сів, ромашку , на, джміль, рудий. ______________________________________________________________ 6. Підкресли у реченнях підмет та присудок. 1) З явилися перші зелені листочки. 2) Вишенька росла на подвір ї. 7. Перетвори це речення на поширене Прийшла весна. ______________________________________________________________ 8. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань. Дерево___________________ високе. Дівчинка ______________________________купається. 9.Слово ,яке вказує на того, до кого звертаються – це: а) звертання; б) головне слово; в) залежне слово. 10. Виділи звертання у реченні комами. Змуруй мені муляре піч та рівненько. 2 варіант 1. За метою висловлювання речення бувають? а) Окличні і неокличні; б) розповідні, питальні, спонукальні; в) розповідні, окличні,спонукальні. 2. За інтонацією речення бувають… а) окличні, неокличні; б) виразні, чіткі; в) розповідні, питальні, спонукальні; 3. У кінці розповідного окличного речення ставимо… а) знак питання; б) знак оклику; в) крапку; 4.Головні члени речення- це: а) словосполучення; б) підмет та присудок; в) головні та другорядні члени речення. 5.Склади і запиши із слів речення. Ріс, край ,калини, лісу, кущ. ______________________________________________________________ 6. Підкресли у реченнях підмет та присудок. 1) Перед Даринкою стояло дерево. 2) Літо добігало кінця. 7. Перетвори це речення на поширене. Світить сонечко. ______________________________________________________________ 8. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань. Прийшла____________до школи. Небо ____________блакитне. 9.Слово ,яке вказує на того, до кого звертаються – це: а) залежне слово; б) головне слово; в) звертання. 10. Виділи звертання у реченні комою. Бабусю можна Вас намалювати.
Перегляд файлу

           Діагностична робота «Речення»

Прізвище,ім я_______________________________Дата______________________21р.

                                                                1 варіант

1. За метою висловлювання речення бувають:

а)розповідні;

б) неокличні;

в)пиьальні;

г) спонукальні;

д) окличні;

2. За інтонацією речення бувають…

а) виразні, чіткі;

б) розповідні, питальні, спонукальні;

в) окличні, неокличні;

3. У кінці розповідного неокличного речення ставимо…

а) знак оклику;

б) крапку;

в) знак питання;

4.Головні члени речення-  це:

а) головні та другорядні члени речення

б) словосполучення

в) підмет та присудок

5. Склади і запиши із слів речення.

     Сів, ромашку , на, джміль, рудий.

__________________________________________________________________

6. Підкресли у реченнях підмет та присудок.

1) З явилися перші зелені листочки.

2) Вишенька росла на подвір ї.

7. Перетвори це речення на поширене

Прийшла весна.

__________________________________________________________________

 

8.  Встанови зв’язок  між словами за допомогою питань.

 Дерево___________________ високе.

Дівчинка ______________________________купається.

9.Слово ,яке вказує на того, до кого звертаються – це:

а) звертання,

б) головне слово,

в) залежне слово.

10. Виділи звертання у реченні  комами.

Змуруй мені муляре піч та рівненько.

 

 

                                                                2 варіант

1. За метою висловлювання речення бувають?

а)  Окличні і неокличні;

б)  розповідні, питальні, спонукальні;

в)  розповідні, окличні,спонукальні.

 

2. За інтонацією речення бувають…

а) окличні, неокличні;

б) виразні, чіткі;

в) розповідні, питальні, спонукальні;

 

3. У кінці розповідного окличного речення ставимо…

в) знак питання;

а) знак оклику;

б) крапку;

 

4.Головні члени речення-  це:

б) словосполучення

в) підмет та присудок.

а) головні та другорядні члени речення

 

5.Склади і запиши із слів речення.

Ріс, край ,калини, лісу, кущ.

__________________________________________________________________

6. Підкресли у реченнях підмет та присудок.

1) Перед Даринкою стояло дерево.

2) Літо добігало кінця.

7. Перетвори це речення на поширене.

Світить сонечко.

__________________________________________________________________

8.  Встанови зв’язок  між словами за допомогою питань.

Прийшла____________до школи.

 Небо ____________блакитне.

9.Слово ,яке вказує на того, до кого звертаються – це:

А) залежне слово,

Б) головне слово,

В) звертання.

10. Виділи  звертання у реченні  комою.

Бабусю можна Вас намалювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фетькович Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 березня 2021
Переглядів
23595
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку