Діагностична робота «Дієслово»
Прізвище,ім я_____________________________ Дата___________________2021р.
І варіант
1. Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2. Виберіть рядок, у якому записані тільки дієслова.
а)сонце, радість, щастя;
б) гратися, стрибати, спілкуватися;
в) залізний, грітися, створювати.
3. Укажи рядок, де записані дієслова-синоніми:
а) Прив’язали, відв’язали, зав’язали.
б) Зелений, зеленіє, зелень.
в) Прив’язали, прикріпили, причепили.
4. Запиши прислів’я і приказки правильно:
Хто (не)дотримує свого слова, той сам себе зневажає.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
У невмілого руки (не)болять.
_______________________________________________________________________
Лежачего (не)б’ють.
_______________________________________________________________________
5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням.
Працювати знайти
загубити сміятися
змерзнути відпочивати
плакати зігрітися.
6. Визнач час дієслів..
Вибіг Гришка на доріжку._______________________________________________
На доріжці сидить кішка.________________________________________________
Взяв з доріжки Гришка кішку ____________________________________________
Хай спіймає кішка мишку._______________________________________________
7. Утвори від поданих дієслів форму минулого часу. Запиши.
чує – ______________
пише- ____________
розповідає- ____________
Діагностична робота «Дієслово»
Прізвище,імя______________________________Дата___________________2021р.
ІІ варіант
1. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробить? що робив?, називають :
a) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета.
2. Виберіть рядок, у якому записані тільки дієслова.
а) сонце, земля, корова;
б) танцювати, сміятися, бігати;
в) квітка, зелений, росте;
3. Запиши дієслова-антоніми:
а) згорнути – ___________________
б) знайти – ___________________
в) сумувати - ____________________
4. Запиши прислів’я і приказки правильно:
Хто (не)працює, той (не)їсть.
________________________________________________________________________
Семеро одного (не)чекають.
________________________________________________________________________
З вогнем та водою (не)жартуй.
________________________________________________________________________
5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням.
Кинути відповідати
мовчати закінчувати
починати розповідати
6. Прочитай і визнач час дієслів.
Мороз малюв на вікнах картини.____________________________
Сріблом вкриває у лісі ялини._______________________________
Вітер у труби буде сурмити.________________________________
Сріблом бурулька на сонці блищить.______________________________
7.Утвори від поданих дієслів форму майбутнього часу за допомогою префіксів. Запиши. Познач префікс
Співає – ___________
малює – ____________
читає – ____________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||