Діагностична робота "Дієслово" українська мова М.Захарійчук 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота «Дієслово» Прізвище, ім я__________________ Дата___________________2021р. І варіант 1. Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання: а) хто? що?; б) який? яка? яке? які?; в) що робить? що зробить? 2. Виберіть рядок, у якому записані тільки дієслова. а)сонце, радість, щастя; б) гратися, стрибати, спілкуватися; в) залізний, грітися, створювати. 3. Укажи рядок, де записані дієслова-синоніми: а) Прив’язали, відв’язали, зав’язали. б) Зелений, зеленіє, зелень. в) Прив’язали, прикріпили, причепили. 4. Запиши прислів’я і приказки правильно: Хто (не)дотримує свого слова, той сам себе зневажає. У невмілого руки (не)болять. Лежачего (не)б’ють. 5.Поєднай лініями слова, протилежні за значенням. Працювати знайти загубити сміятися змерзнути відпочивати плакати зігрітися. 6. Прочитай,визнач і запиши час дієслів.. Вибіг Гришка на доріжку.____________________ На доріжці сидить кішка.________________________ Взяв з доріжки Гришка кішку _______________________ Хай спіймає кішка мишку.__________________ 7. Утвори від поданих дієслів форму минулого часу. Запиши. чує – _________________________ пише- _________________________ розповідає- _______________________ Діагностична робота «Дієслово» Прізвище, імя______________________________Дата___________________2021р. ІІ варіант 1. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробить? що робив?, називають : a) дію предмета; б) ознаку предмета; в) назву предмета. 2. Виберіть рядок, у якому записані тільки дієслова. а) сонце, земля, корова; б) танцювати, сміятися, бігати; в) квітка, зелений, росте; 3. Запиши дієслова-антоніми: а) згорнути – ___________________ б) знайти – ___________________ в) сумувати - ____________________ 4. Запиши прислів’я і приказки правильно: Хто (не)працює, той (не)їсть. З вогнем та водою (не)жартуй. Семеро одного (не)чекають 5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням. Кинути відповідати мовчати закінчувати починати розповідати 6. Прочитай.визнач і запиши час дієслів. Мороз малюв на вікнах картини.____________________________ Сріблом вкриває у лісі ялини._______________________________ Вітер у труби буде сурмити.________________________________ Сріблом бурулька на сонці блищить.______________________________ 7.Утвори від поданих дієслів форму майбутнього часу за допомогою префіксів. Запиши. Познач префікс. Співає – ___________ малює – ____________ читає – ____________
Перегляд файлу

                                 Діагностична робота  «Дієслово»

Прізвище,ім я_____________________________ Дата___________________2021р.

І варіант

1.  Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання:

а)  хто? що?;

б) який? яка? яке? які?;

в) що робить? що зробить?

2. Виберіть рядок, у якому записані тільки дієслова.

а)сонце, радість, щастя;

б) гратися, стрибати, спілкуватися;

в) залізний, грітися, створювати.

3. Укажи рядок, де записані дієслова-синоніми:

а) Прив’язали, відв’язали, зав’язали.

б) Зелений, зеленіє, зелень.

в) Прив’язали, прикріпили, причепили.

4. Запиши прислів’я і приказки правильно:

Хто (не)дотримує свого слова, той сам себе зневажає.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

У невмілого руки (не)болять.
_______________________________________________________________________

Лежачего (не)б’ють.

_______________________________________________________________________

    5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням.

Працювати                       знайти

загубити                            сміятися

змерзнути                         відпочивати

плакати                              зігрітися.

6. Визнач час дієслів..

Вибіг Гришка на доріжку._______________________________________________

На доріжці сидить кішка.________________________________________________

Взяв з доріжки Гришка кішку ____________________________________________

Хай спіймає кішка мишку._______________________________________________

7. Утвори від поданих дієслів форму минулого часу. Запиши.


чує – ______________

пише- ____________

 

 

 


розповідає- ____________

 

 

 

 

 

 

 

                                 Діагностична робота  «Дієслово»

Прізвище,імя______________________________Дата___________________2021р.

 

ІІ варіант

     1. Слова, які відповідають на питання  що робить? що зробить? що робив?, називають :

 a) дію предмета;

      б) ознаку предмета;

      в) назву предмета.

2. Виберіть рядок, у якому записані тільки дієслова.

а) сонце, земля, корова;

б) танцювати, сміятися, бігати;

в) квітка, зелений, росте;

3. Запиши дієслова-антоніми:

а) згорнути –  ___________________

б) знайти –     ___________________

в) сумувати - ____________________

4. Запиши прислів’я і приказки правильно:

Хто (не)працює, той (не)їсть.

________________________________________________________________________

Семеро одного (не)чекають.

________________________________________________________________________

З вогнем та водою (не)жартуй.

________________________________________________________________________

5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням.

Кинути                         відповідати

мовчати                      закінчувати

починати                     розповідати

6. Прочитай і визнач час дієслів.

Мороз малюв на вікнах картини.____________________________

Сріблом вкриває у лісі ялини._______________________________

Вітер у труби буде сурмити.________________________________

Сріблом бурулька на сонці блищить.______________________________

7.Утвори від поданих дієслів форму майбутнього часу за допомогою префіксів. Запиши. Познач префікс


Співає – ___________

малює – ____________

читає – ____________


РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пріміч Наталя Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Баланович Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Швецова Анна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
12292
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку