21 січня Класна робота. Визначення роду іменників С.85-87
Номер слайду 2
Вправа «Кластер»Іменник. Назви неістот(що?)Назви істот(хто?) Річки. Люди. ТвариниІнші предметиІмена. Звірі
Номер слайду 3
В якій колонці він? вона? воно?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}автобусвулицямістоокеанрічкаозеролимонгрушкаяблуковедмідьсорокакошеня
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Дітям пам’ятати слід,Що іменник має рід. Чоловічий-значить «він»: Учень, хвіст, портфель, пінгвін. А жіночий рід - «вона»: Дружба, ластівка, весна.Є й середній рід «воно»: Вухо, яблуко, вікно.
Вправа 3 (усно)Що таке гіпсова пов’язка?Для чого її використовують?Хто винайшов гіпсову пов’яз-ку?
Номер слайду 8
Прочитаємо розповідь із вправи 4 Який заголовок підходить до тексту? Які власні назви ви зустріли в цьому тексті? Визначимо рід виділених іменників. Рід пишеться над словом маленькими буквами, як у зразку або поряд у дужках.
Номер слайду 9
Музей ()будинок()сім’я()аптека()церква()парк()життя()
Номер слайду 10
Вправа 6 Коли працює музей?понеділок( ) субота( )вівторок() неділя()середа()четвер()п’ятниця()
Номер слайду 11
Чи зможуть друзі потрапити в музей, якщо приїдуть туди в середу о 17год10хв? Чому?
Номер слайду 12
Повторимо як визначити рід. Чоловічий рід : мій, він. Жіночий рід: моя,вона. Середній рід: моє,воно
Номер слайду 13
Завдання на 22 січня. С.86 вивчити правило, с.87 вправа 8
Номер слайду 14
Підсумки уроку. Все вдалося!Виникали труднощі. Завтра постараюся працювати краще. Нічого не вдавалося...