Діагностична робота Диктант з завданнями ІІ семестр
Дата _____________________________________ П І учня_______________________________________
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ
№ |
Індекс |
МОВ |
В |
Д |
С |
П |
1 |
Дотримується загальних правил письма |
МОВ 3.1. |
|
|
|
|
2 |
Пише розбірливо |
МОВ 3.1. |
|
|
|
|
3 |
Досліджує мовні явища |
МОВ 4
|
|
|
|
|
4 |
Узгоджує числівники з іменниками |
МОВ 4
|
|
|
|
|
5 |
Визначає наголос у словах |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
6 |
Визначає можливі орфографічні помилки. Знаходить і акуратно виправляє їх власному тексті. |
МОВ 3.3
|
|
|
|
|
7 |
Створює письмові висловлювання. |
МОВ 3.1
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
|
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно, сприймає та використовує інформацію |
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт |
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне писемне мовлення |
МОВ4 |
Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях |
Самоаналіз
С Самооцінка
Кит
Домівка кита – океан. Зі спини в нього б’є фонтан води заввишки п’ятнадцять метрів.
Найбільші тварини нашої планети – блакитні кити. Існує два види китів – вусаті і зубаті. У китів добре розвинений слух. Найбільшу швидкість серед китів розвивають косатки. Вони плавають зі швидкістю п’ятдесят п’ять кілометрів за годину. Молоко кита жирніше за коров’яче у десять разів.