Урок на тему "Займенники 1, 2. 3 особи однини і множини"

Про матеріал
Тема. Займенники 1, 2. 3 особи однини і множини. Мета. Закріпити знання учнів про займенник. Вчити розпізнавати особові займенник в різних формах і використовувати їх у мовленні; розвивати мовленнєві вміння; виховувати інтерес до народної творчості, любов до рідної землі.
Перегляд файлу

Тема. Займенники 1, 2. 3 особи однини і множини.

Мета. Закріпити знання учнів про займенник. Вчити розпізнавати особові займенник в різних формах і використовувати їх у мовленні; розвивати мовленнєві вміння; виховувати інтерес до народної творчості, любов до рідної землі.

Обладнання. Презентація до уроку, картки з кросвордом.

                                   Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Актуалізація  опорних знань.

1. Вступна бесіда.

- Діти, яка зараз пора року?

-Який зимовий день вам подобається?

- А хто хоче, щоб до нас прийшла весна?

-Послухайте, яку я придумала  закличку про сонечко.

Вийди, вийди, сонечко,

Заглянь у віконечко

Тут дітки навчаються,

Тебе дожидаються.

-Давайте прочитаємо разом.

-Почуло сонечко, що його чекають діти, і прийшло до нас на урок.

Сонечко принесло нам завдання, над якими ми будемо працювати сьогодні на уроці.

2. Письмо  по пам'яті.

-Першим завданням є письмо по пам'яті. Прочитайте кілька разів закличку, постарайтеся її запам'ятати. Запишіть її.

-А тепер перевірте, чи правильно ви написали.

3. Хвилинка каліграфії.

-Сонечко не само до нас прийшло. Воно привело з собою свою меншу доньку-квітку сонця. А називається вона – соняшник. Квітка ця дуже схожа на сонце. Соняшник, як і калина, мальви, верба є символом України.

Соняшник підготував нам каліграфічну хвилинку.

Сс Сс Сс сон ня шн соняшник

-Складіть речення зі словом "соняшник". Підкресліть граматичну основу речення.

ІІІ. Основна частина уроку.

4. Редагування тексту.

- Прочитайте текст. Він вам сподобався?

Уздовж дороги ростуть соняшники. Соняшники вони горять жовтим полум'ям.

 Їх Голівки соняшників  схожі на сонце.

-Якою частиною мови можна замінити іменник "соняшник"? (Займенником).

-Яку частину мови ми називаємо займенником?

-Як ви розумієте слово " уздовж"?

ІV. Фізкультхвилинка.

5. Робота в групах.

Розгадування кросворду на швидкість.

6. Робота в параах.

-Спишіть, будь ласка, речення підкресліть займенник.

Соняшник, кукурудза, цукрові буряки- технічні культури. Бо з соняшників роблять олію, з кукурудзи-крохмаль, з цукрових буряків- цукор. А ще всі ми любимо ласувати  смачним насінням соняшника.

7. Вибіркове списування.

-Прочитайте, будь ласка, легенду про соняшник, випишіть особові займенники.

                                          Легенда

Чи  знаєте ви, звідки взявся соняшник? Коли нас ще не було на світі, Сонце сходило на землю зі  своїми дочками. Вдень вони жили на землі, а ввечері йшли на небо. Одного разу найменша дочка забула на землі вінок. Вона повернулася назад, але вінка вже не було. Його забрав парубок. Дочка Сонця і парубок покохали один одного. Красуня погодилася жити з ним на землі. Але життя на землі виявилося буденним. Юнак за роботою часто забував за неї, свою красуню. Дівчина засумувала за Сонцем і своїми сестрами зірками. Але  Сонце вже не могло забрати її до себе, бо вона стала земною. Воно скропило її своїми слізьми. І тоді красуня  стала квіткою, що в тузі за Сонцем повертає свою голівку. Назвали цю  квітку соняшником.

V. Підсумок уроку.

Прийом Сенкан.

Сонце.

Лагідне, ніжне.

Світить, гріє, звеселяє.

Сонце- найближча до Землі зірка.

 

docx
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку