Українська мова
Тема: Спостереження за роллю прикметників у загадках, описах.
Очікувані результати: 1. Поглиблювати знання про слова-ознаки предметів.
2. Визначать роль прикметників у загадках і описах.
3. Розвивати вміння влучно добирати прикметники для опису предметів.
4. Виховувати зацікавленість усною народною творчістю.
Обладнання: ілюстрації сніжинок, презентація.
Хід уроку
І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
1. Організаційним момент.
Нумо, діти підведіться
Всі приємно посміхніться
Пролунав уже дзвінок
Починаємо урок
Попрацюємо старанно
Щоб почути у кінці
Що у нашім 3 класі
Діти просто молодці.
2. Урок наш буде (слайд 1).
2. Актуалізація опорних знань.
а) перевірка домашнього завдання (впр. 213).
б) «Стежина запитань»
- Прикметник – це…(слайд 2).
(Ознайомлення з казковим героєм)
3. Відгадування загадка (слайд 3).
- Які слова вам допомогли відгадати загадку? До якої частини мови вони належать?
Не сама зима прийшла. Вона завідала зі своїми подружками сніжинками, які приготували для вас цікаві завдання.
4. Гра «Незвичайна математика» (1 завдання).
5. Каліграфічна хвилинка (2 завдання).
Зз звз ка за га
Підібрати спільнокореневі слова до слова загадка.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
Загадка – це короткий влучний опис предмета, який треба відгадати.
Слайд 4.
Загадки виникли дуже давно, ще тоді, коли люди не вміли читати і писати. Тому їх відносять до усної народної творчості.
IV. Закріплення матеріалу.
● Які зайчики вовка не бояться?
● Якою косою не можна косити?
● Якого каміння не має в морі?
V. Підсумок уроку.
1. Гра « Продовжіть речення».
● Мені сподобалось…
● Я тепер знаю…
● Мені було цікаво…
● Я навчився…
VI. Домашнє завдання. Вправа 218.