Діагностична робота з української мови з теми «Речення. Текст»
Прізвище, ім’я ________________________ Дата ________________
1.Головні слова в реченні відповідають на питання :
а) що робить?коли?
б) хто?що? що робить?
в) хто? який?
2.В кінці спонукального речення ставиться
а) крапка або знак оклику;
б) знак питання або крапка;
в) знак оклику або кома.
3.Питальні речення - це такі речення, в яких
а) про щось розповідається;
б)про щось запитується;
в) висловлюється спонукання до дії.
4. Визнач тип тексту.
Сірий журавель- птах великого розміру.В нього високі ноги, довга шия, невелика голова. Дзьоб довгий, прямий.Пір'я сірого кольору.
Журавель – красивий і гордий птах.
а) текст- міркування;
б) текст- розповідь;
в) текст- опис.
5.Підкресли рядок, у якому група слів є реченням.
Сонце сховалося за хмару.
Курличуть у синьому небі
Білокора над ставком
На лісовій галявині цвітуть сині проліски
6.Пронумеруй речення так,щоб утворився текст.
Діти поспішали до школи.
Падав дрібний дощ.
Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані.
Перед ними на стежині сиділо мокре кошеня і нявчало.
Малята вирішили взяти тваринку до школи.
Був холодний осінній ранок.
7.Постав потрібний розділовий знак в кінці речення.
Де працює твоя мама
За селом протікає річка
Як гарно у весняному лісі
8.Підкресли головні слова в реченні.
Журавлі несуть на крилах весну.
8.З поданих слів утвори і запиши речення.
соловейко , на, пісню, чарівну, калині, заспівав
__________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||