Діагностична робота
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія
Варіант 1
ГР 1
1. Люди, що тільки розселилися по землі були
а) веселі й роботящі; б) могутні й божественні; в) кволі, безсилі, лякливі; г) сумні, нещасні.
2. Свого батька скинув у Тартар
а) Атлант; б) Менетій; в) Прометей; г) Зевс.
3. Яку кару надумав Зевс Атлантові?
а) тримати на собі все небесне склепіння; б) водити людей пустелею;
в) помирати голодною смертю; г) горіти в полум’ї
4. За яку плату безсмертні боги взялися допомагати людям
а) за подарунки; б) виконання певних робіт;
в) впорядкування території; г) велику шану і багаті дари.
5. Назва твору є
а) темою; б) ідеєю; в) кульмінацією; г) характеристикою героя.
6. Епітет вжито у виразі
а) тіло напружилося і скам’яніло; б) мав благородне, велике серце;
в) буде Зевсовим другом; г) плавати на човнах, напинати вітрила.
ГР 2
А) а, і, н; Б) а, о, у; В) і, п, о; Г) у, и, й
А) юний, сюжет, Юрій Б) юність, матір’ю, бюджет
В) ювілей, рюкзак, помию Г) під’юджувати, Юля, в’юнець
А) соловей, сокіл, жайвір Б) дощ, мороз, вітер
В) голова, хліб, мова Г) Різдво, зілля, явір
А юність Б м’ята В дзвін Г щітка
А річка, стіна, маяк Б сітка, часто, подяка
В багаття, пояс, газон Г Європа, пошта, звірі
6. М’який приголосний є в кожному слові рядка
А) річка, стіна, маяк Б) сітка, часто, подяка
В) багаття, пояс, газон Г) Європа, пошта, звірі
ГР 3
1. Визначити, у якому рядку в усіх словах я, ю, є, ї позначають два
звуки.
А) Моє, бюро, їжа. Б) Яблуко, поїсти, балюстрада. В)їжак, пір'я, юність.
Г) Праця, кювет, єдність.
2. Випишіть із слова зіронька м’які та тверді приголосні, вказуючи пом’якшення чи м’якість.
3. Указати, в усіх словах кількість букв та звуків.
Общипати, який, пасажирський, чухання, юнь, щось
ГР 4.
Запишіть фонетичну транскрипцію слів: сяйво, Марія. джміль, юність, щедрість, Україна.
Контрольна робота
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія
Варіант 2
ГР 1
1. Люди від усього, що їх лякало, ховалися
а) у свої глибокі підземні нори; б) в печери; в) в ліси;. г) за грозові хмари.
2. Прометей був
а) злим; б) найблагороднішим серед безсмертних; в) мудрим; г) хитрим.
3. Користуватися щедрими дарами природи навчив людей
а) Іапет; б) Епіметей; в) Прометей; г) Атлант.
4. Титаном у тексті названо
а) Зевса; б) Прометея; в) Мелетія; г) Атланта
5. Чому розумний Прометей став на бік Зевса?
а) щоб урятувати людей; б) догодити Зевсові; в) уникнути покарання; г) стати до влади.
6. Тип мовлення тексту
а) опис; б) роздум; в) розповідь; г) міркування.
ГР 2
А) а, і, н; Б) а, о, у; В) і, п, о; Г) у, и, й
А) юний, сюжет, Юрій Б) юність, матір’ю, бюджет
В) ювілей, рюкзак, помию Г) під’юджувати, Юля, в’юнець
А) соловей, сокіл, жайвір Б) дощ, мороз, вітер
В) голова, хліб, мова Г) Різдво, зілля, явір
А юність Б м’ята В дзвін Г щітка
А річка, стіна, маяк Б сітка, часто, подяка
В багаття, пояс, газон Г Європа, пошта, звірі
6. М’який приголосний є в кожному слові рядка
А) річка, стіна, маяк Б) сітка, часто, подяка
В) багаття, пояс, газон Г) Європа, пошта, звірі
ГР 3
1. Визначити, у якому рядку в усіх словах я, ю, є, ї позначають два
звуки.
А) Моє, бюро, їжа. Б) Яблуко, поїсти, балюстрада. В)їжак, пір'я, юність.
Г) Праця, кювет, єдність.
2. Випишіть із слова зіронька м’які та тверді приголосні, вказуючи пом’якшення чи м’якість.
3. Указати, в усіх словах кількість букв та звуків.
Общипати, який, пасажирський, чухання, юнь, щось
ГР 4.
Запишіть фонетичну транскрипцію слів: сяйво, Марія. джміль, юність, щедрість, Україна.