Діагностична робота № 4(6кл.) Людина і суспільство за Античної Греції.
І варіант
1.Замалюйте лінію часу та розташуйте події в хронологічній послідовності: прихід до влади Драконта; заснування Боспорського царства; початок правління Пісістрата. 2.Коротко опишіть вище зазначені події(1-3 речення) |
ГІО-1: розташовує у хронологічній послідовності події історії античної грецької цивілізації та України цього періоду; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі. |
3.Грецію омивають моря: а) Середземне, Егейське, Іонічне; б) Середземне, Егейське, Чорне; в) Середземне, Егейське, Каспійське. 4.Область в Середній Греції, де розташовані Афіни, називається: а) Африка; б) Аттика; в) Арктика. 5.Грецькі поліси Північного Причорномор’я, яким був їх спосіб життя і чи були відмінності між природно-кліматичними умовами метрополії та колонії?(при висвітленні питання використовуйте атлас) |
ГІО-2: виявляє чинники, що впливали на заняття людей, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) на Балканському півострові та в Північному Причорномор’ї; зіставляє картографічну інформацію різних історичних періодів. |
6.Хто відкрив давньогрецьку цивілізацію, яку, за ім’ям легендарного царя Міноса, назвали Мінойською? А) А. Еванс; В) В. Хвойка; Б) Г. Шліман; Г) Б. Мозолевський 7.Чи можна знайти спільні архітектурні прийоми при будівництві полісів Північного Причорномор’я з метрополією? Вкажіть, які поліси та коли та ким()вихідцями яких грецьких міст) вони були засновані? 8.Дайте визначення поняттю: Поліс – це Аристократія – це Демократія – це Остракізм – це 9.Розкрийте сутність і зміст реформ Солона в Афінах. 10. Порівняйте права та обов’язки громадян Афінського полісу та Спарти. |
ГІО-3:Наводить приклади історичних пам’яток античності на теренах України, проявів присутності античної спадщини в сьогоденні, порівнює однотипні пам’ятки історії та культури античної грецької цивілізації і пояснює їх значення; пояснює значення громадсько-політичних понять (зокрема, «демократія», «права», «право», «закон») з допомогою вчителя, застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних подій; Визначає демократію як загальнолюдську цінність; наводить приклади проявів демократії в давньогрецькому суспільстві |
Діагностична робота № 4(6кл.) Людина і суспільство за Античної Греції.
ІІ варіант
1.Замалюйте лінію часу та розташуйте події в хронологічній послідовності: виникнення Мінойської цивілізації; виникнення Мікенської цивілізації; заселення Північного Причорномор’я греками. 2.Коротко опишіть вище зазначені події(1-3 речення) |
ГІО-1: розташовує у хронологічній послідовності події історії античної грецької цивілізації та України цього періоду; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі. |
3. На якому півострові розташована Греція А) Аравійському В) Піренейському Б) Балканському Г) Скандинавському 4. На острові Крит існувала цивілізація: а) Грецька; б) Морська; в) Мінойська. 5. Як впливали природно-кліматичні умови на заняття греків?(при висвітленні цього питання користуватись картою)
|
ГІО-2: виявляє чинники, що впливали на заняття людей, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) на Балканському півострові та в Північному Причорномор’ї; зіставляє картографічну інформацію різних історичних періодів. |
6.Автором «Іліади» був: а) Геродот; б) Гектор; в) Гомер. 7.Чи можна знайти спільні архітектурні прийоми при будівництві полісів Північного Причорномор’я з метрополією? Вкажіть, які поліси та коли та ким()вихідцями яких грецьких міст) вони були засновані? 8.Дайте визначення поняттю: Демос – це Спартіати – це Драконівські закони – це Метеки – це 9. Чим уславили свої імена Пісістрат та Клісфен?Розкрийте суть грецької демократії, хто з цих правителів дотримувався демократичного курсу правління? 10. Доведіть, що спартанський спосіб життя готує спартіатів до війни? |
ГІО-3:Наводить приклади історичних пам’яток античності на теренах України, проявів присутності античної спадщини в сьогоденні, порівнює однотипні пам’ятки історії та культури античної грецької цивілізації і пояснює їх значення; пояснює значення громадсько-політичних понять (зокрема, «демократія», «права», «право», «закон») з допомогою вчителя, застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних подій; Визначає демократію як загальнолюдську цінність; наводить приклади проявів демократії в давньогрецькому суспільстві. |