Діагностична робота: Людина і суспільство за Античної Греції.

Про матеріал
Діагностична робота: Людина і суспільство за Античної Греції. Розроблена робота на 2 варіанти. Завдання розроблені на основі визначених раніше у щоденнику спостереження ГІО - 1,2,3.
Перегляд файлу

Діагностична робота № 4(6кл.) Людина і суспільство за Античної Греції.

І варіант

1.Замалюйте лінію часу та розташуйте події в хронологічній послідовності: прихід до влади Драконта; заснування Боспорського царства; початок правління Пісістрата.

2.Коротко опишіть вище зазначені події(1-3 речення)

ГІО-1: розташовує у хронологічній послідовності події історії античної грецької цивілізації та України цього періоду; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі.

3.Грецію омивають моря:    а) Середземне, Егейське, Іонічне;    

                                                  б) Середземне, Егейське, Чорне;

                                                   в) Середземне, Егейське, Каспійське.

4.Область в Середній Греції, де розташовані Афіни, називається:                                                                                               а) Африка;                              б) Аттика;                          в) Арктика.

5.Грецькі поліси Північного Причорномор’я, яким був їх спосіб життя і чи були відмінності між природно-кліматичними умовами метрополії та колонії?(при висвітленні питання використовуйте атлас)

ГІО-2: виявляє чинники, що впливали на заняття людей, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) на Балканському півострові та в Північному Причорномор’ї; зіставляє картографічну інформацію різних історичних періодів.

6.Хто відкрив давньогрецьку цивілізацію, яку, за ім’ям легендарного царя Міноса, назвали Мінойською?

А) А. Еванс;     В) В. Хвойка;

Б) Г. Шліман;   Г) Б. Мозолевський

7.Чи можна знайти спільні архітектурні прийоми при будівництві  полісів Північного Причорномор’я з метрополією? Вкажіть, які поліси та коли  та ким()вихідцями яких грецьких міст) вони були засновані?

8.Дайте визначення поняттю:

Поліс – це

Аристократія – це

Демократія – це

Остракізм – це

 9.Розкрийте сутність і зміст реформ Солона в Афінах.

10. Порівняйте права та обов’язки громадян Афінського полісу та Спарти.

ГІО-3:Наводить приклади історичних пам’яток античності на теренах України, проявів присутності античної спадщини в сьогоденні, порівнює однотипні пам’ятки історії та культури античної грецької цивілізації і пояснює їх значення; пояснює значення громадсько-політичних понять (зокрема, «демократія», «права», «право», «закон») з допомогою вчителя, застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних подій; Визначає демократію як загальнолюдську цінність; наводить приклади проявів демократії в давньогрецькому суспільстві

 

 

Діагностична робота № 4(6кл.) Людина і суспільство за Античної Греції.

ІІ варіант

1.Замалюйте лінію часу та розташуйте події в хронологічній послідовності: виникнення Мінойської цивілізації; виникнення Мікенської цивілізації; заселення Північного Причорномор’я греками.

2.Коротко опишіть вище зазначені події(1-3 речення)

ГІО-1: розташовує у хронологічній послідовності події історії античної грецької цивілізації та України цього періоду; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі.

3. На якому півострові розташована Греція

А) Аравійському                                             В) Піренейському

Б) Балканському                                             Г) Скандинавському

4. На острові Крит існувала цивілізація:  а) Грецька;   б) Морська; в) Мінойська.

5. Як впливали природно-кліматичні умови на заняття греків?(при висвітленні цього питання користуватись картою)

 

ГІО-2: виявляє чинники, що впливали на заняття людей, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) на Балканському півострові та в Північному Причорномор’ї; зіставляє картографічну інформацію різних історичних періодів.

6.Автором «Іліади» був:     а) Геродот;        б) Гектор;            в) Гомер.

7.Чи можна знайти спільні архітектурні прийоми при будівництві  полісів Північного Причорномор’я з метрополією? Вкажіть, які поліси та коли  та ким()вихідцями яких грецьких міст) вони були засновані?

8.Дайте визначення поняттю:

Демос – це

Спартіати – це

Драконівські закони – це

Метеки – це

9. Чим уславили свої імена Пісістрат та Клісфен?Розкрийте суть грецької демократії, хто з цих правителів дотримувався демократичного курсу правління?

10. Доведіть, що спартанський спосіб життя готує спартіатів до війни?

ГІО-3:Наводить приклади історичних пам’яток античності на теренах України, проявів присутності античної спадщини в сьогоденні, порівнює однотипні пам’ятки історії та культури античної грецької цивілізації і пояснює їх значення; пояснює значення громадсько-політичних понять (зокрема, «демократія», «права», «право», «закон») з допомогою вчителя, застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних подій; Визначає демократію як загальнолюдську цінність; наводить приклади проявів демократії в давньогрецькому суспільстві.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
19 серпня
Переглядів
1038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку