Моніторингова робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Будова слова Дата______________________________ Варіант 1
___________________________________________________________
1.Змінна частина слова називається…а) префікс; б) закінчення.
2.В якому значенні вжито словосполучення говорив струмок? а) прямому значенні; б) переносному значенні.
3. До слова тиша доберіть синоніми. а)спокій; б) мовчання; в) шум.
4.Визнач зайве слово. а) радість; б) порада; в) радіє. 5. Визнач будову слів. Зимонька, подруга, перепис, тінь, сухий, прибігла.
6.Змініть слова так, щоб у них відбувалося чергування приголосних і голосних звуків. Пух – кінь – книга – ніс –
7. Доберіть спільнокореневі слова. Сад - __________, мова - ____________, світ - _____________, дзвін – __________________ .
8. Спишіть, додаючи у словах закінчення. Позначте їх. У криниці джерельна вод_. Люди із задоволенням п’ють вод_. Біля вод_ є завжди кухлик. Смачною вод_ можна вгамувати спрагу.
|
Моніторингова робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Будова слова Дата______________________________ Варіант 2
_________________________________________________________
1.Корінь – це … а) змінна частина слова; б)спільна частина споріднених слів; в) незмінна частина слова 2. В якому значенні вжито словосполучення шепоче листя ? а) прямому значенні ; б) переносному значенні.
3. До слова сум доберіть синоніми. а) радість, б) мовчання, в) нудьга.
4.Визнач зайве слово. а) білка ; б) біленький; в) побілка. 5. Позначте будову слів. Трудовий, вигадка, розсада, запах, зима, березовий.
6. Змініть слова так, щоб у них відбувалося чергування приголосних і голосних звуків. Стіл - , сніг – піч - , рука -
7. Доберіть спільнокореневі слова. Ліс - _____________ , хліб - ______________, верба - ___________, друг -__________.
8. . Спишіть, додаючи у словах закінчення. Позначте їх. Книжк_ – надійний помічник учня. Книжк_ допомагають у навчанні. У книжк_ ми шукаємо відповідь на свої запитання. Бережіть книжк_ !
|