Діагностична робота . Мовна тема.

Про матеріал
Продіагностувати знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання розділів " Слово.Значення слова." " Будова слова"
Перегляд файлу

Моніторингова робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Будова слова

Дата______________________________  Варіант 1

 

___________________________________________________________

 

1.Змінна частина слова називається…а) префікс; б) закінчення.

 

2.В якому значенні вжито словосполучення говорив струмок?

а) прямому значенні; б) переносному значенні.

 

3. До слова тиша доберіть синоніми.

а)спокій; б) мовчання; в) шум.

 

4.Визнач зайве слово.

а) радість; б) порада; в) радіє.

5. Визнач будову слів.

Зимонька,  подруга, перепис, тінь, сухий, прибігла.

 

6.Змініть слова так, щоб у них відбувалося чергування приголосних і голосних звуків.

Пух –             кінь –              книга –          ніс –

 

7. Доберіть спільнокореневі слова.

Сад - __________,           мова -     ____________,      світ -    _____________,    дзвін – __________________ .

 

8. Спишіть, додаючи у словах закінчення. Позначте їх.

У криниці джерельна вод_. Люди із задоволенням п’ють вод_. Біля вод_ є завжди кухлик.  Смачною вод_ можна вгамувати спрагу.

 

Моніторингова робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Будова слова

Дата______________________________  Варіант 2

 

_________________________________________________________

 

1.Корінь –  це … а) змінна частина слова; б)спільна частина споріднених слів; в) незмінна частина слова

2. В якому значенні вжито словосполучення шепоче листя ?

 а) прямому значенні ;  б) переносному значенні.

 

3. До слова сум доберіть синоніми.

а) радість, б) мовчання, в) нудьга.

 

4.Визнач зайве слово.

а) білка ; б) біленький;  в) побілка.

5. Позначте будову слів. Трудовий, вигадка, розсада, запах, зима, березовий.

 

6. Змініть слова так, щоб у них відбувалося чергування приголосних і голосних звуків. Стіл -       , сніг –      піч -  , рука -        

 

7. Доберіть спільнокореневі слова.

Ліс -  _____________            ,  хліб  - ______________,  верба - ___________, друг -__________.

 

8. . Спишіть, додаючи у словах закінчення. Позначте їх.

Книжк_  – надійний помічник учня. Книжк_  допомагають у навчанні.

У книжк_ ми шукаємо відповідь на свої запитання. Бережіть

 книжк_ !

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку