Велика буква у кличках тварин

Про матеріал
Читаємо: прогнозує орієнтовний зміст твору за заголовком, читає правильно та виразно вголос різні тексти, знаходить у тексті незнайомі слова, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом, розповідає про улюблених персонажів, висловлює емоції; Взаємодіємо письмово: записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; Взаємодіємо усно: ділиться своїми враженнями і думками, обґрунтовує свою точку зору, висловлює емоції, вступає в діалог.
Перегляд файлу

Тема.  Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович)

Очікувані результати:

Читаємо: прогнозує орієнтовний зміст твору за заголовком, читає правильно та виразно вголос різні тексти, знаходить у тексті незнайомі слова, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом, розповідає про улюблених персонажів, висловлює емоції;

Взаємодіємо письмово: записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт, а також слів, що пишуться так, як вимовляються;

Взаємодіємо усно: ділиться своїми враженнями і думками, обґрунтовує свою точку зору, висловлює емоції, вступає в діалог.

Обладнання:  мультимедійна презентація, кубик, картки.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1. « Подаруй усмішку».

-  Усміхнемось один одному і з посмішкою розпочнемо наш урок.

ІІ. Основна частина.

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Сьогодні я запрошую вас у подорож.
  • Куди? Ви дізнаєтеся коли роз'єднаєте слова. КРАЇНАВЕЛИКИХЛІТЕР
  • Пригадаємо, які слова, що починаються з великої літери живуть у цій країні?
  • Чому вони там живуть?
  • А які слова ще живуть там ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.
  1. Повідомлення теми уроку.
  • Тема нашого уроку : Велика буква у кличках тварин.
  • Які цілі поставимо перед собою?
  1. Цілі уроку.

Навчуся правильно писати назви та клички тварин.

Виразно прочитаю вірш.

Вивчу напам'ять його фрагмент.

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • У темі уроку з'явилось нове для нас слово. Хто можливо його уже чув чи знає що воно означає?
  • Щоб краще запам'ятати, ми запишемо його у зошити.

Каліграфічна хвилинка

Кк       кл      ли      ич       кличка

  • Від якого слова утворилось це слово? ( кликати)
  1. Робота в парах.
  • Розкажіть один одному про клички ваших домашніх улюбленців.
  1. Займи позицію.
  • З якої літери слід писати клички тварин?
  • Бачу, що думки різняться, нумо досліджувати.
  1. Робота з презентацією.
  • Прочитайте слова 1 стовпчика. Що вони означають? З якої літери написані? Зробіть висновок.
  • Прочитайте слова 2 колонки. Що вони означають? Зробіть висновок.
  • То як будемо писати клички тварин? А назви?
  1. Робота з підручником.
  • Прочитайте правило у підручнику.
  • Хто змінив свою позицію.?
  • Що спільного у тварин яких ми бачимо на екрані? ( свійські)Як ми маєм поводитись з тваринами?
  • А як придумують клички тваринам?
  1. Групова робота. Гра «Кубик»
  • Попрацюйте у групі. Пам'ятайте правила роботи.
  • Придумайте кличку для тваринки на кубику.
  • Запишіть найвлучнішу на вашу думку кличку.
  • Перевірте свої записи скориставшись чек-листом.
  1. Фізкультхвилинка.
  2. Робота над віршем «Де поділись бутерброди?»
  • Прочитаємо разом кличку, яку я записала на дошці.( Джульбарс)
  • Кому вона може належати?
  • Прочитаємо її з різною інтонацією.( мишки, півник, песик)
  • Прослухайте вірш, кому ж належить кличка?
  1. Словникова робота.
  2. Читання для себе.
  • У яку пору відбуваються події.?
  • Чим займилися діти?
  • Що зникло у дітей?
  • Хто міг поцупити бутерброди?
  1. Підкажи слівце.
  2. Читання за малюнками(ейдетика) та заучування вірша.
  3. Розповідь вірша.

ІІІ. Підсумок уроку.

  • Які слова стали мешканцями Країни великих літер? Чому? Зверніться до я-схеми та розкажіть що ви знаєте, можете та вмієте після сьогоднішнього уроку.
docx
Додав(-ла)
Саленко Іванна
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку