Тема. Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович)
Очікувані результати:
Читаємо: прогнозує орієнтовний зміст твору за заголовком, читає правильно та виразно вголос різні тексти, знаходить у тексті незнайомі слова, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом, розповідає про улюблених персонажів, висловлює емоції;
Взаємодіємо письмово: записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт, а також слів, що пишуться так, як вимовляються;
Взаємодіємо усно: ділиться своїми враженнями і думками, обґрунтовує свою точку зору, висловлює емоції, вступає в діалог.
Обладнання: мультимедійна презентація, кубик, картки.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
1. « Подаруй усмішку».
- Усміхнемось один одному і з посмішкою розпочнемо наш урок.
ІІ. Основна частина.
-
Мотивація навчальної діяльності.
-
Сьогодні я запрошую вас у подорож.
-
Куди? Ви дізнаєтеся коли роз'єднаєте слова. КРАЇНАВЕЛИКИХЛІТЕР
-
Пригадаємо, які слова, що починаються з великої літери живуть у цій країні?
-
Чому вони там живуть?
-
А які слова ще живуть там ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.
-
Повідомлення теми уроку.
-
Тема нашого уроку : Велика буква у кличках тварин.
-
Які цілі поставимо перед собою?
-
Цілі уроку.
Навчуся правильно писати назви та клички тварин.
Виразно прочитаю вірш.
Вивчу напам'ять його фрагмент.
-
Вивчення нового матеріалу.
-
У темі уроку з'явилось нове для нас слово. Хто можливо його уже чув чи знає що воно означає?
-
Щоб краще запам'ятати, ми запишемо його у зошити.
Каліграфічна хвилинка
Кк кл ли ич кличка
-
Від якого слова утворилось це слово? ( кликати)
-
Робота в парах.
-
Розкажіть один одному про клички ваших домашніх улюбленців.
-
Займи позицію.
-
З якої літери слід писати клички тварин?
-
Бачу, що думки різняться, нумо досліджувати.
-
Робота з презентацією.
-
Прочитайте слова 1 стовпчика. Що вони означають? З якої літери написані? Зробіть висновок.
-
Прочитайте слова 2 колонки. Що вони означають? Зробіть висновок.
-
То як будемо писати клички тварин? А назви?
-
Робота з підручником.
-
Прочитайте правило у підручнику.
-
Хто змінив свою позицію.?
-
Що спільного у тварин яких ми бачимо на екрані? ( свійські)Як ми маєм поводитись з тваринами?
-
А як придумують клички тваринам?
-
Групова робота. Гра «Кубик»
-
Попрацюйте у групі. Пам'ятайте правила роботи.
-
Придумайте кличку для тваринки на кубику.
-
Запишіть найвлучнішу на вашу думку кличку.
-
Перевірте свої записи скориставшись чек-листом.
-
Фізкультхвилинка.
-
Робота над віршем «Де поділись бутерброди?»
-
Прочитаємо разом кличку, яку я записала на дошці.( Джульбарс)
-
Кому вона може належати?
-
Прочитаємо її з різною інтонацією.( мишки, півник, песик)
-
Прослухайте вірш, кому ж належить кличка?
-
Словникова робота.
-
Читання для себе.
-
У яку пору відбуваються події.?
-
Чим займилися діти?
-
Що зникло у дітей?
-
Хто міг поцупити бутерброди?
-
Підкажи слівце.
-
Читання за малюнками(ейдетика) та заучування вірша.
-
Розповідь вірша.
ІІІ. Підсумок уроку.
-
Які слова стали мешканцями Країни великих літер? Чому? Зверніться до я-схеми та розкажіть що ви знаєте, можете та вмієте після сьогоднішнього уроку.