Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»
ПІ____________________________________ Дата____________________
І варіант
1. Як називаються слова, які мають спільне значення?
а) Синоніми;
б) антоніми;
в) споріднені слова.
2. З’єднай парами слова, протилежні за значенням:
здоров’я мовчати
спілкуватися новий
старий хвороба
3.Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у переносному значенні.
А) шовкове волосся, сріблястий туман;
Б) шовкова тканина, срібляста ложка;
В) шовкова дитина, срібляста сережка;
4.Закінчення – це …
а) частина слова, що стоїть після кореня.
б) змінна частина слова.
в) спільна частина споріднених слів.
5. Корінь слова – це …
а) частина слова без закінчення;
б) змінна частина слова;
в) спільна частина споріднених слів.
6. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова.
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка
7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
Т…мніє - _____________________________,
гр…бочки - ___________________________,
т…хенько - ___________________________.
8. Розбери слова за будовою.
Лісовий, дубок , проліски, записи.
9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).
Усяке діло ..долаєш терпінням. Вище себе не ..кочиш. Мала мурашка, а гори ..точує. Добре ..шиті чоботи добре й носяться. Доки дійде, молоко ..кисне. Сто раз пошкодуєш, що ..казав, і лише раз, що ..мовчав.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:« Слово. Значення слова. Будова слова.»
Результати навчання |
№ завдання |
Рівень досягнення |
Дотримується загальних правил письма |
7, 9 |
|
Пояснює пряме і переносне значення слів. |
3 |
|
Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки |
7, 9 |
|
Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до поданного слова найуживаніші синоніми, антоніми |
1, 2 |
|
Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах. |
4, 5, 8 |
|
Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова. |
6 |
|
Розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх. |
7, 9 |
|
Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом. |
7 |
|
Правильно записує слова з префіксами з-(с-). |
9 |
|
Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»
ПІ____________________________________________ Дата_________________________
ІІ варіант
1. Як називаються слова, які мають протилежне значення?
а) Синоніми;
б) антоніми;
в) споріднені слова.
2.З’єднай парами слова, спільні за значенням:
хурделиця чемний
гостинець віхола
ввічливий подарунок
3. Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у прямому значенні.
А) лікар іде, золота рука;
Б) годинник іде, золота людина;
В) малюк іде, золота прикраса;
4. Частина слова без закінчення, називається…
А) префіксом;
Б) коренем;
В) основою;
5.Префікс – це …
а) частина слова, що стоїть після кореня.
б) частина слова, що стоїть перед коренем.
в) змінна частина слова.
6. Обери групу слів, що є формами одного слова.
а) дерево, дерева, на дереві
б) дерево, рослина , яблуня
в) дерево, деревце, дерев’яний
7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
В…черя - ______________________,
з…мова - ______________________,
кл…новий - ____________________
8. Розбери слова за будовою.
Посадка, промова, дубовий, грибочки.
9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).
На зиму зерно ..сипають у ..ховища. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно не ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:« Слово. Значення слова. Будова слова.»
Результати навчання |
№ завдання |
Рівень досягнення |
Дотримується загальних правил письма |
7, 9 |
|
Пояснює пряме і переносне значення слів. |
3 |
|
Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки |
7, 9 |
|
Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до поданного слова найуживаніші синоніми, антоніми |
1, 2 |
|
Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах. |
4, 5, 8 |
|
Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова. |
6 |
|
Розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх. |
7, 9 |
|
Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом. |
7 |
|
Правильно записує слова з префіксами з-(с-). |
9 |
|