Діагностична робота: мовна тема з української мови 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота: мовна тема "Слово. Значення слова. Будова слова" з української мови 3 клас до підручника Н. Кравцова, О. Придаток, В. Романова
Перегляд файлу

Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»

ПІ____________________________________ Дата____________________

 І варіант

1. Як називаються слова, які мають спільне значення?

а) Синоніми;

б) антоніми;

в) споріднені слова.

2. З’єднай парами слова, протилежні за значенням:

здоров’я                                                мовчати

спілкуватися                                        новий

старий                                                   хвороба

3.Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у переносному значенні.

А) шовкове волосся, сріблястий туман;

Б) шовкова тканина, срібляста ложка;

В) шовкова дитина, срібляста сережка;

4.Закінчення – це …

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) змінна частина слова.

в) спільна частина споріднених слів.

5. Корінь слова – це …

а) частина слова без закінчення;

б) змінна частина слова;

в) спільна частина споріднених слів.

6. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова.
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка

7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
Т…мніє - _____________________________,

гр…бочки - ___________________________,

т…хенько - ___________________________.
8. Розбери слова за будовою.
Лісовий,    дубок ,   проліски,   записи.

9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).

         Усяке діло ..долаєш терпінням. Вище себе не ..кочиш. Мала мурашка, а гори ..точує. Добре ..шиті чоботи добре й носяться. Доки дійде, молоко ..кисне. Сто раз пошкодуєш, що ..казав, і лише раз, що ..мовчав.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:« Слово. Значення слова. Будова слова.»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Дотримується загальних правил письма

7, 9

 

Пояснює пряме і переносне значення слів.

3

 

Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки

7, 9

 

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до поданного слова найуживаніші синоніми, антоніми

1, 2

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх.

7, 9

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

Діагностична робота. Мовна тема: « Слово. Значення слова. Будова слова.»

ПІ____________________________________________ Дата_________________________

ІІ варіант

 1. Як називаються слова, які мають протилежне  значення?

а) Синоніми;

б) антоніми;

 в) споріднені слова.

2.З’єднай парами слова, спільні за значенням:

хурделиця                                                 чемний

гостинець                                                  віхола

ввічливий                                                  подарунок

3. Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у прямому значенні.

А) лікар іде, золота рука;

Б) годинник іде, золота людина;

В) малюк іде, золота прикраса;

4. Частина слова без закінчення, називається…

А) префіксом;

Б) коренем;

В) основою;

5.Префікс – це …

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) частина слова, що стоїть перед коренем.

в) змінна частина слова.

6. Обери групу слів, що є формами одного слова.

а) дерево, дерева, на дереві
б) дерево, рослина , яблуня
в) дерево, деревце, дерев’яний

7. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.

В…черя - ______________________,

з…мова - ______________________,

 кл…новий - ____________________

8. Розбери слова за будовою.

Посадка,   промова,   дубовий,   грибочки.

9.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-).

            На зиму зерно ..сипають у ..ховища. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно не ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:« Слово. Значення слова. Будова слова.»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Дотримується загальних правил письма

7, 9

 

Пояснює пряме і переносне значення слів.

3

 

Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки

7, 9

 

Розрізняє синоніми і антоніми. Добирає до поданного слова найуживаніші синоніми, антоніми

1, 2

 

Визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в словах.

4, 5, 8

 

Розрізняє спільнокореневі слова і форми того самого слова.

6

 

Розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх.

7, 9

 

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом.

7

 

Правильно записує слова з префіксами з-(с-).

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Василюта Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
12145
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку